Mesaje
Adauga anunt nou
  1. Pagina principală
  2. Piese auto
  3. Caroserie - Interior
  4. Interior
  5. Interior - Timis
  6. Interior - Timisoara
Sistem conversie scaune compatibil Audi A4 B8 A5- Logan Duster Sandero
Sistem conversie scaune compatibil Audi A4 B8 A5- Logan Duster Sandero
Sistem conversie scaune compatibil Audi A4 B8 A5- Logan Duster Sandero
Sistem conversie scaune compatibil Audi A4 B8 A5- Logan Duster Sandero
Sistem conversie scaune compatibil Audi A4 B8 A5- Logan Duster Sandero
Sistem conversie scaune compatibil Audi A4 B8 A5- Logan Duster Sandero
Sistem conversie scaune compatibil Audi A4 B8 A5- Logan Duster Sandero
Postat 07 aprilie 2024

Sistem conversie scaune compatibil Audi A4 B8 A5- Logan Duster Sandero

400 lei

PromoveazăReactualizează
  • Persoana fizica

  • Stare: Noua

Descriere

Sistemul de conversie este direct compatibil cu modelele de scaune provenit de pe Audi A4 B8 si A5 normale si S-line si contine tot ce este nevoie pentru a realiza montajul fara a necesita nici un alt element suplimentar.
Totul este modular, montajul find “plug and play” si astfel pentru realizarea acestuia este nevoie doar de un Torx de 40, un cutter si optional o cheie fixa de 15mm.

Avantajele sistemului de conversie:
- stabilitate a intregului ansamblu;
- posibilitatea de a face conversia fara a avea prea multe cunostinte tehnice si scule la indemana:
un torx de 40 si un cutter este tot ceea ce este nevoie;
- montajul se poate realiza chiar si in mai putin de o ora pe modelele fara conexiuni electrice, si in doua cel mult pe cele care au si partea electrica de conectat, pentru cei tehnici, pentru cei mai putin tehnici 2-4 ore;
- suport tehnic privind partea de legaturi electrice propriu-zise acolo unde este cazul;
- suport tehnic privind anumite dificultati/detalii care pot aparea in timpul montajului.

Alte costuri:
- Transport Cargus: 25 lel.
- Optional, intre 50 si 150 lei parte de conectica (mufe, cabluri alimentare, pini, etc.)

Compatibilitate:
- Logan: 2004 → 2020;
- Sandero: 2007 → 2020;
- Duster: 2010 → 2023.

RECOMANDATE si celor mai plinuti / lati in spate deoarece modelul acesta este destul de lat, iar aripioarele laterale sunt destul de "deformabile".

Detalii privind scaunele de Audi A4 B9 si A5:
- cursa de culisare fata-spate, sus-jos este mult mai permisiva comparative cu cea a scaunelor de origine.
- recomandat celor cu inaltimea de peste 1.8m.
- aripioarele/flapsurile laterale sunt bine definite si astfel ofera o sustinere optima atat in stationare cat si pe viraje. (exista echipari unde aripioarele laterale sunt mai putin pronuntate, de exemplu varianta de echiapre standard)
- buretele este unul mai rigid comparativ cu cel al scaunelor originale si astfel deformarea in timp este una mai scazuta iar distributia greutatii pe zona posterioara este una mai uniforma.
- in cazul celor care prezinta o sensibilitate mai accentuata pe zona coloanei, scaunele avand aripioarele laterale mai pronuntate vor avea tedinta de a “obliga” ocupantul in a-si mentine o pozitia corecta, dreapta si astfel exista posiblitatea corectarii/diminuarii anumitor senisiblitati.

Detalii privind airbagurile din scaunele de Audi A4 89 si A5.
Detalii sunt valabile doar pentru cei care au si airbaguri integrate in scaunele originale (Duster 1/Logan 1 Ph2, Logan 2/Sandero 2, Dokker, Lodgy): acestea sunt in varianta scurta si ofera o protectie doar pana in zona umarului, exceptand varianta de scaune provenite de pe A5 decapotabil/cabriolet, acolo unde airbagul este in dimensiune complete.
Dacia la bază, neavand airbag tip cortina (exceptand Duster 3/HJD), airbagul din scaunele de origine a fost proiectat sa fie putin mai inalt, astfel în caz de surprize neplacute, ofera o protectie suplimentara şi pe zona capului.
Acest detaliu se regaseste pe toate modelele Dacia care din fabrica au integrate si airbaguri in scaunele de origine, cu exceptia modelului Duster 3 (2017+) unde se regaseste si airbagul cortina care compenseaza diferenta de protectie.

Detalii suplimentare:
- centrarea pe axa volanului este una optima.
- reglajul lombar electric se poate face functional pe toate gama Dacia.
- daca scaunul se ridica foarte sus, peste nivelul scaunului actual, carenajul lateral va atinge in portiera.
- o usoara dificultate in reglarea spatarului deoarece rotita de reglaj se afla in dreptul stalpului si astfel daca sunt mai multi soferi, poate aparea o usoara incomoditate.
- daca scaunele sunt full electrice, aceste se vor putea pozitiona doar pe zona de maxim jos, altfel la inchiderea portierei sunt sanse ca reglajul spatarului sa se actioneze. Lucru care nu este deloc ok – astfel pe cele full electrice le recomandam doar celor cu inaltimea de peste 1.8m.

* In functie de modelul masinii pe care se doreste montajul, pot aparea/exista si alte detalii suplimentare.
* Scaunele care provin de pe masini de UK, cu volan pe partea dreapta, sunt direct compatibile si se pot monta dar un pic de atentie la reglaje, deoarece, de regula soferul de pe UK are mai multe decat pasagerul iar scaunele efectiv isi pastreaza pozitia si singurul lucru care "se muta" este volanul si pedalele de pe dreapta pe stanga.
* Ansamblul final nu satisface cerintele impuse de RAR.

Detaliile referitoare la conditiile de vanzare, achizitie, garantie, retur, idei şi alte proiecte pot fi vizualizate pe “www.rdagroup.ro” zona “Conditii Generale”.
ID: 263416678

Contactează vânzătorul

conversie-scaune.ro

Pe OLX din august 2012

Activ pe 18 aprilie 2024

xxx xxx xxx

Vanzator

Localitate

Descarca aplicatia pentru telefonul tau