Postat 09 aprilie 2025
Servicii specializate de Resurse umane si Infiintari PF/PJ
Persoana fizica
Tip: consultanta
Descriere
1. Servicii de Resurse umane:
- recrutare;
- administrare personal;
- salarizare;
- întocmire dosare pentru subvenții pentru angajatori;
- întocmire dosare pentru obținerea avizului de muncă pentru angajatori, care angajează cetățeni non U.E.;
- negociere și întocmire contracte colective de muncă;
- optimizare a managementului resurselor umane;
- întocmirea organigramei și a statului de funcții;
- cercetări disciplinare;
- conciliere conflicte de muncă;
- mediere conflicte de muncă;
- suport și asistență în relația cu autoritățile;
- diverse servicii de suport și secretariat pentru P.F și P.J.;
- auditul dosarelor de personal pentru societăți cu serviciu de resurse umane și salarizare extern, care nu este coordonat de către un expert în legislația muncii, așa cum prevede legislația în vigoare, și pentru societăți a căror activitate de resurse umane este efectuată de personal propriu.
(Activitatea specifică de audit constă în:
- verificarea conținutului dosarului;
- identificarea neconformităților și a erorilor materiale sau a omisiunilor existente în conținutul
documentelor, a înregistrărilor din Revisal și raportărilor în Reges;
- întocmirea unui raport care cuprinde lista cu toate neconformitățile și erorile materiale sau
omisiunile existente;
- remedierea neconformităților și erorilor materiale sau a omisiunilor existente în conținutul
documentelor și Revisal și raportarea în Reges;
- completarea dosarului cu documentele lipsă.)
Tariful pentru auditul dosarelor de personal poate fi negociat funcție de numărul acestora sau este
compus din prețurile pentru fiecare operațiune în parte.
2. Servicii suport în relația cu O.R.C. Iași:
- Verificare disponibilitate și rezervare denumire;
- Asistență, suport și întocmirea dosarelor complete pentru înmatriculare persoane fizice și juridice;
Înregistrare mențiuni:
- Asistență, suport și întocmirea documentelor necesare pentru înregistrarea în Registrul Comerțului a modificărilor privind persoanele fizice și juridice:
- modificarea denumirii;
- schimbarea formei juridice;
- schimbarea sediului;
- modificarea sau actualizarea obiectului de activitate;
- suspendarea temporară/reluarea activității;
- înființarea sau desființarea de sedii secundare;
- includerea, excluderea sau retragerea asociaților;
- modificarea datelor de identificare, etc.;
- Declarații beneficiari reali.
La negocierea tarifului se ține cont de:
- clasificare entitate - persoană fizică, microîntreprindere, întreprindere mică, mijlocie sau mare;
- domeniu de activitate;
- volum de lucru;
- număr de salariați.
Serviciile se personalizează funcție de cerințele clientului.
Tariful lunar poate fi stabilit în două modalități:
- pe baza unui DECONT de servicii prestate, care conține prețuri negociate pentru fiecare operațiune sau
- tarif/salariat, negociat.
Serviciile de Resurse umane se pot presta și la sediul clientului.
Program de lucru:
De luni până vineri între orele 09:00 - 18:30, cu pauză între orele 13:00 - 14:30.
- recrutare;
- administrare personal;
- salarizare;
- întocmire dosare pentru subvenții pentru angajatori;
- întocmire dosare pentru obținerea avizului de muncă pentru angajatori, care angajează cetățeni non U.E.;
- negociere și întocmire contracte colective de muncă;
- optimizare a managementului resurselor umane;
- întocmirea organigramei și a statului de funcții;
- cercetări disciplinare;
- conciliere conflicte de muncă;
- mediere conflicte de muncă;
- suport și asistență în relația cu autoritățile;
- diverse servicii de suport și secretariat pentru P.F și P.J.;
- auditul dosarelor de personal pentru societăți cu serviciu de resurse umane și salarizare extern, care nu este coordonat de către un expert în legislația muncii, așa cum prevede legislația în vigoare, și pentru societăți a căror activitate de resurse umane este efectuată de personal propriu.
(Activitatea specifică de audit constă în:
- verificarea conținutului dosarului;
- identificarea neconformităților și a erorilor materiale sau a omisiunilor existente în conținutul
documentelor, a înregistrărilor din Revisal și raportărilor în Reges;
- întocmirea unui raport care cuprinde lista cu toate neconformitățile și erorile materiale sau
omisiunile existente;
- remedierea neconformităților și erorilor materiale sau a omisiunilor existente în conținutul
documentelor și Revisal și raportarea în Reges;
- completarea dosarului cu documentele lipsă.)
Tariful pentru auditul dosarelor de personal poate fi negociat funcție de numărul acestora sau este
compus din prețurile pentru fiecare operațiune în parte.
2. Servicii suport în relația cu O.R.C. Iași:
- Verificare disponibilitate și rezervare denumire;
- Asistență, suport și întocmirea dosarelor complete pentru înmatriculare persoane fizice și juridice;
Înregistrare mențiuni:
- Asistență, suport și întocmirea documentelor necesare pentru înregistrarea în Registrul Comerțului a modificărilor privind persoanele fizice și juridice:
- modificarea denumirii;
- schimbarea formei juridice;
- schimbarea sediului;
- modificarea sau actualizarea obiectului de activitate;
- suspendarea temporară/reluarea activității;
- înființarea sau desființarea de sedii secundare;
- includerea, excluderea sau retragerea asociaților;
- modificarea datelor de identificare, etc.;
- Declarații beneficiari reali.
La negocierea tarifului se ține cont de:
- clasificare entitate - persoană fizică, microîntreprindere, întreprindere mică, mijlocie sau mare;
- domeniu de activitate;
- volum de lucru;
- număr de salariați.
Serviciile se personalizează funcție de cerințele clientului.
Tariful lunar poate fi stabilit în două modalități:
- pe baza unui DECONT de servicii prestate, care conține prețuri negociate pentru fiecare operațiune sau
- tarif/salariat, negociat.
Serviciile de Resurse umane se pot presta și la sediul clientului.
Program de lucru:
De luni până vineri între orele 09:00 - 18:30, cu pauză între orele 13:00 - 14:30.
ID: 222990717
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx