Postat 30 noiembrie 2025
Servicii de Consultanta in Achizitii Publice - SEAP
Persoana fizica
Tip: consultanta
Descriere
Ofer servicii de consultanta in Achizitii Publice (pentru produse si servicii) dupa cum urmeaza:
- Inregistrare pe platforma SEAP/Reinnoire certificat;
- Supravegherea permanenta a sistemului SEAP. (Anunt de participare (CN), Anunturi de participare simplificate (SCN), Publicitate anunturi);
- Urmarirea indeplinirii condițiilor de calificare prevazute in documentatiile de atribuire;
Solicitarea de clarificari autoritatilor contractante (unde este cazul);
- Intocmirea documentatiei solicitata prin lista fisierelor care compun documentatia de atribuire in vederea participarii la procedurile de achizitii publice (Documente de calificare , DUAE, Oferta tehnico-financiara);
- Colaborerea cu departamentul de achizitii din cadrul societatii in vederea ofertarii produselor;
- Depunerea / trimiterea / incarcarea catre autoritatile contractante documentele solicitate pentru atribuirea contractului de achizitie;
- Monitorizarea statusului licitatiilor pe rol (declaratii de participare, procese verbale, rapoarte intermediare si finale, clarificari, contestatii, amanari, anulari, comunicari etc);
- Elaborarea raspunsurilor la solicitarile de clarificari emise de autoritatile contractante (unde este cazul);
- Publicarea produselor si organizarea acestora in catalogul electronic;
- Urmarirea si derurarea achizitiilor initiate din catalogul electronic;
Program de lucru part-time.
- Inregistrare pe platforma SEAP/Reinnoire certificat;
- Supravegherea permanenta a sistemului SEAP. (Anunt de participare (CN), Anunturi de participare simplificate (SCN), Publicitate anunturi);
- Urmarirea indeplinirii condițiilor de calificare prevazute in documentatiile de atribuire;
Solicitarea de clarificari autoritatilor contractante (unde este cazul);
- Intocmirea documentatiei solicitata prin lista fisierelor care compun documentatia de atribuire in vederea participarii la procedurile de achizitii publice (Documente de calificare , DUAE, Oferta tehnico-financiara);
- Colaborerea cu departamentul de achizitii din cadrul societatii in vederea ofertarii produselor;
- Depunerea / trimiterea / incarcarea catre autoritatile contractante documentele solicitate pentru atribuirea contractului de achizitie;
- Monitorizarea statusului licitatiilor pe rol (declaratii de participare, procese verbale, rapoarte intermediare si finale, clarificari, contestatii, amanari, anulari, comunicari etc);
- Elaborarea raspunsurilor la solicitarile de clarificari emise de autoritatile contractante (unde este cazul);
- Publicarea produselor si organizarea acestora in catalogul electronic;
- Urmarirea si derurarea achizitiilor initiate din catalogul electronic;
Program de lucru part-time.
ID: 274694612
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx