Postat 01 noiembrie 2025
Service trenulețe electrice, reparații Locomotive, Vagoane Machete HO
50 lei
Persoana fizica
Descriere
Oferim servicii de reparație și revizie pentru locomotive și vagoane in miniatură + Asistență online / Consultații telefonice
Reparații/Înlocuiri:
-Mecanice: Motor, transmisie, angrenaje, roți, articulații
-Electrice: Lumini, contacte, PCB-uri, conexiuni
*Livrarea pieselor pentru schimb poate dura de la 2 la 3 săptămâni
Revizii:
-Mecanice: Curățare angrenaje, ungere angrenaje, ungere articulații, verificarea posibilelor defecțiuni
-Electrice: Curățare roți/pantografe, curățare contacte, verificarea posibilelor pierderi de contact electric
*Necesită demontarea completă a pieselor interne a locomotivei.
-Prețul unei revizii complete (mecanice+electrice) a unei locomotive începe de la 50 de lei. Prețul variază în funcție de complexitatea internă a locomotivei.
-Prețul unei revizii mecanice (ungere osii+articulații+verificare) a unui vagon este de 10 lei
-Prețul unei revizii electrice (curățare roți+contacte+verificare) a unui vagon este de 15 lei
-Prețul unei revizii complete (mecanice+electrice) a unui vagon este de 20 de lei
*Prețurile afișate sunt pentru vagoane standard, de călători sau marfă, cu maxim 4 osii și două boghiuri. Pentru cele mai complexe prețul poate varia.
Asistență telefonică și online:
În funcție de gravitatea problemei, puteți beneficia de servicii de consultanță fără a trimite fizic locomotiva sau vagonul. Este suficient să trimiteți un mesaj, un email sau să mă contactați telefonic, explicând în detaliu problema. Vă voi oferi instrucțiuni pas cu pas pentru a repara sau revizui trenulețul pe cont propriu.
Acest serviciu nu este complet gratuit! Pentru a beneficia de el, este necesară publicarea unui review pe pagina principală a magazinului:
https://www.facebook.com/share/1GrexsMVct/
Cum se procedează?
Produsul care doriți să fie reperat sau revizuit se trimite prin curier la o adresă stabilită. După finalizarea lucrării, produsul va fi expediat înapoi către dumneavoastră.
Este recomandat ca produsul să fie livrat împreună cu manualul acestuia.
Este disponibilă și predarea personala a produsului in localitatea Deva, HD, în intervalele orare menționate în program (mai jos)
Prețul unei reparații sau a unei revizii poate varia!
Costurile transportului (atât dus cât și întors), sunt achitate de către cumpărător, cu posibile excepții și negocieri. Pentru mai multe detalii privind metoda de plată și a transportului, vă rog consultați lista termenilor și a condițiilor (punctul 2 și 3)
_
Bine ați venit la RailTech-TRZ! Aici este tot ceea ce trebuie să știți înainte de a cumpăra orice produs listat pe pagină
(termeni și condiții).
Prin achiziționarea oricărui produs sau beneficierea oricărui serviciu disponibil, vă exprimați acordul deplin cu termenii și condițiile magazinului!
1.Disponibilitatea produselor:
Orice produs listat pe pagină poate fi atât disponibil (in stoc), disponibil la comandă (pre-comandă), cât și indisponibil (0 stoc). Descrierea produsului cu privire la disponibilitate (10/5/0 pe stoc/pre-comandă/ etc) poate fi doar orientativă! Pentru a vă asigură de disponibilitate, vă rog contactați-mă.
*Livrarea produselor disponibile la pre-comandă se va face pe o perioadă nedeterminată exact, într-un interval de timp menționat în anunț. În mod normal durează între 2 și 3 săptămâni.
2.Livrarea/Predarea produselor:
Livrarea se poate face oriunde în țară prin:
-Cargus
-Fan Courier
(ambele opțiuni cu posibilitate de livrare la Locker ("EasyBox")/Puncte de ridicare Ship&Go)
Prețuri aproximative Cargus (pot varia):
-Livrare la Ship&Go și plata online (prin transfer): 9,5 Lei
-Livrare la Ship&Go și plata livrare: 17 lei
-Livrare la adresă și plata online: 17,5 lei
-Livrare la adresa și plata la livrare: 23 lei
*Pentru a afla costurile exacte a unei livrări, contactați-mă!
*Costurile de livrare vor fi suportate de cumpărător, cu posibile excepții menționate în anunț sau negocieri.
De asemenea produsele pot fi predate personal (0 costuri de transport), fizic, în localitatea Deva, județul Hunedoara, la o adresă stabilită, în intervalele orare menționate:
Luni: 15:00 - 22:30
Marţi: 15:00-22:30
Miercuri: 18:30 - 22:30
Joi: 20:00-22:30
Vineri: 13:00 - 22:30
Sâmbătă: 11:30 - 22:30
Duminică: 11:30 - 22:30
3.Plata:
Plata se poate face atât la livrare (cash/ramburs), cât și cu cardul, online, prin intermediul transferului bancar sau PayPal.
*Dacă se achiziționează, împreună, mai multe produse (orice categorie), listate pe pagină, se poate negocia prețul total
*Dacă nu aveți disponibilatea de a plăti produsele pe loc, se pot face rezervări
4.Retur:
Dacă produsele au ajuns defectuoase și se poate constata că nu au fost deteriorate intenționat sau din neatenție de către cumpărător, există posibilitatea returnării produselor și a: înlocuirii sau reparării acestora, sau trimiterea banilor înapoi
5.Acesta este un magazin ONLINE:
Ceea ce înseamnă că nu îl puteți vizita fizic. Adresa afișată pe pagină (Deva, HD) se referă la posibilitatea de a putea prelua personal produsele.
Programul se referă la intervalul orar în care pot comunica telefonic și în care se pot preda personal produsele.
*Pentru a găsi mai ușor produsele dorite, navigați pe pagină la "Albume", și selectați categoria din care face parte produsul dorit.
*Urmăriți pagina pentru a fi la curent cu toate noutățile/produsele noi!
*Link-ul paginii principale al magazinului: https://www.facebook.com/share/1Az5i51TAm/
6.Respect reciproc:
Așa cum eu ofer seriozitate, rog să o și primesc înapoi. Citiți cu atenție tot ce am scris în această postare și toată descrierea anunțurilor! Fără comenzi neridicate din partea cumpărătorului fără motiv bine întemeiat, fără apeluri și întrebări inutile, dacă nu răspund la telefon, nu insistați o eternitate, etc, fără bătaie de joc! Clienții pot fi aleși.
Sunt foarte bine dispus să ajut și să mulțumesc orice cumpărător, dar nu tolerez nesimțirea și pierderea inutilă de timp.
7.Contact:
Numele meu este Marius și mă puteți contacta atât telefonic și prin intermediul mesajelor (WhatsApp, Messenger, SMS), cât și prin e-mail.
Între orele menționate în program sunt disponibil să vorbim la telefon, în rest, pot răspunde doar la mesaje.
Dacă aveți orice fel de nelămuriri, ajutor, nemulțumiri, sfaturi, doriți mai multe poze și/sau detalii a unor produse, vă rog să nu ezitați să mă contactați!
*În cazul în care nu răspund la apeluri telefonice, trimteti-mi mesaj!
Vă doresc o zi minunată și spor la cumpărături!
Reparații/Înlocuiri:
-Mecanice: Motor, transmisie, angrenaje, roți, articulații
-Electrice: Lumini, contacte, PCB-uri, conexiuni
*Livrarea pieselor pentru schimb poate dura de la 2 la 3 săptămâni
Revizii:
-Mecanice: Curățare angrenaje, ungere angrenaje, ungere articulații, verificarea posibilelor defecțiuni
-Electrice: Curățare roți/pantografe, curățare contacte, verificarea posibilelor pierderi de contact electric
*Necesită demontarea completă a pieselor interne a locomotivei.
-Prețul unei revizii complete (mecanice+electrice) a unei locomotive începe de la 50 de lei. Prețul variază în funcție de complexitatea internă a locomotivei.
-Prețul unei revizii mecanice (ungere osii+articulații+verificare) a unui vagon este de 10 lei
-Prețul unei revizii electrice (curățare roți+contacte+verificare) a unui vagon este de 15 lei
-Prețul unei revizii complete (mecanice+electrice) a unui vagon este de 20 de lei
*Prețurile afișate sunt pentru vagoane standard, de călători sau marfă, cu maxim 4 osii și două boghiuri. Pentru cele mai complexe prețul poate varia.
Asistență telefonică și online:
În funcție de gravitatea problemei, puteți beneficia de servicii de consultanță fără a trimite fizic locomotiva sau vagonul. Este suficient să trimiteți un mesaj, un email sau să mă contactați telefonic, explicând în detaliu problema. Vă voi oferi instrucțiuni pas cu pas pentru a repara sau revizui trenulețul pe cont propriu.
Acest serviciu nu este complet gratuit! Pentru a beneficia de el, este necesară publicarea unui review pe pagina principală a magazinului:
https://www.facebook.com/share/1GrexsMVct/
Cum se procedează?
Produsul care doriți să fie reperat sau revizuit se trimite prin curier la o adresă stabilită. După finalizarea lucrării, produsul va fi expediat înapoi către dumneavoastră.
Este recomandat ca produsul să fie livrat împreună cu manualul acestuia.
Este disponibilă și predarea personala a produsului in localitatea Deva, HD, în intervalele orare menționate în program (mai jos)
Prețul unei reparații sau a unei revizii poate varia!
Costurile transportului (atât dus cât și întors), sunt achitate de către cumpărător, cu posibile excepții și negocieri. Pentru mai multe detalii privind metoda de plată și a transportului, vă rog consultați lista termenilor și a condițiilor (punctul 2 și 3)
_
Bine ați venit la RailTech-TRZ! Aici este tot ceea ce trebuie să știți înainte de a cumpăra orice produs listat pe pagină
(termeni și condiții).
Prin achiziționarea oricărui produs sau beneficierea oricărui serviciu disponibil, vă exprimați acordul deplin cu termenii și condițiile magazinului!
1.Disponibilitatea produselor:
Orice produs listat pe pagină poate fi atât disponibil (in stoc), disponibil la comandă (pre-comandă), cât și indisponibil (0 stoc). Descrierea produsului cu privire la disponibilitate (10/5/0 pe stoc/pre-comandă/ etc) poate fi doar orientativă! Pentru a vă asigură de disponibilitate, vă rog contactați-mă.
*Livrarea produselor disponibile la pre-comandă se va face pe o perioadă nedeterminată exact, într-un interval de timp menționat în anunț. În mod normal durează între 2 și 3 săptămâni.
2.Livrarea/Predarea produselor:
Livrarea se poate face oriunde în țară prin:
-Cargus
-Fan Courier
(ambele opțiuni cu posibilitate de livrare la Locker ("EasyBox")/Puncte de ridicare Ship&Go)
Prețuri aproximative Cargus (pot varia):
-Livrare la Ship&Go și plata online (prin transfer): 9,5 Lei
-Livrare la Ship&Go și plata livrare: 17 lei
-Livrare la adresă și plata online: 17,5 lei
-Livrare la adresa și plata la livrare: 23 lei
*Pentru a afla costurile exacte a unei livrări, contactați-mă!
*Costurile de livrare vor fi suportate de cumpărător, cu posibile excepții menționate în anunț sau negocieri.
De asemenea produsele pot fi predate personal (0 costuri de transport), fizic, în localitatea Deva, județul Hunedoara, la o adresă stabilită, în intervalele orare menționate:
Luni: 15:00 - 22:30
Marţi: 15:00-22:30
Miercuri: 18:30 - 22:30
Joi: 20:00-22:30
Vineri: 13:00 - 22:30
Sâmbătă: 11:30 - 22:30
Duminică: 11:30 - 22:30
3.Plata:
Plata se poate face atât la livrare (cash/ramburs), cât și cu cardul, online, prin intermediul transferului bancar sau PayPal.
*Dacă se achiziționează, împreună, mai multe produse (orice categorie), listate pe pagină, se poate negocia prețul total
*Dacă nu aveți disponibilatea de a plăti produsele pe loc, se pot face rezervări
4.Retur:
Dacă produsele au ajuns defectuoase și se poate constata că nu au fost deteriorate intenționat sau din neatenție de către cumpărător, există posibilitatea returnării produselor și a: înlocuirii sau reparării acestora, sau trimiterea banilor înapoi
5.Acesta este un magazin ONLINE:
Ceea ce înseamnă că nu îl puteți vizita fizic. Adresa afișată pe pagină (Deva, HD) se referă la posibilitatea de a putea prelua personal produsele.
Programul se referă la intervalul orar în care pot comunica telefonic și în care se pot preda personal produsele.
*Pentru a găsi mai ușor produsele dorite, navigați pe pagină la "Albume", și selectați categoria din care face parte produsul dorit.
*Urmăriți pagina pentru a fi la curent cu toate noutățile/produsele noi!
*Link-ul paginii principale al magazinului: https://www.facebook.com/share/1Az5i51TAm/
6.Respect reciproc:
Așa cum eu ofer seriozitate, rog să o și primesc înapoi. Citiți cu atenție tot ce am scris în această postare și toată descrierea anunțurilor! Fără comenzi neridicate din partea cumpărătorului fără motiv bine întemeiat, fără apeluri și întrebări inutile, dacă nu răspund la telefon, nu insistați o eternitate, etc, fără bătaie de joc! Clienții pot fi aleși.
Sunt foarte bine dispus să ajut și să mulțumesc orice cumpărător, dar nu tolerez nesimțirea și pierderea inutilă de timp.
7.Contact:
Numele meu este Marius și mă puteți contacta atât telefonic și prin intermediul mesajelor (WhatsApp, Messenger, SMS), cât și prin e-mail.
Între orele menționate în program sunt disponibil să vorbim la telefon, în rest, pot răspunde doar la mesaje.
Dacă aveți orice fel de nelămuriri, ajutor, nemulțumiri, sfaturi, doriți mai multe poze și/sau detalii a unor produse, vă rog să nu ezitați să mă contactați!
*În cazul în care nu răspund la apeluri telefonice, trimteti-mi mesaj!
Vă doresc o zi minunată și spor la cumpărături!
ID: 293406724
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx