Postat 24 iunie 2025
Renault Megane 2011 Bose edition
3 200 €
Prețul e negociabil
Persoana fizica
Model: Megane
Capacitate motor: 1 900 cm³
Putere: 130 CP
Combustibil: Diesel
Caroserie: Break
Rulaj: 299 603 km
Culoare: Gri
An de fabricatie: 2011
Numar de usi: 5
Stare: Utilizat
Cutie de viteze: Manuala
Volan: Partea stanga
Inmatriculat/Neimatriculat: Inmatriculat
Descriere
Renault Megane 2011
Primul proprietar in Romania din 2023 , mașina a rulat în Germania până în 2023.
Opțiuni Bose line
-interior piele
-scaune încălzite față (funcțional)
-dublu climatronic (funcțional)
-multe incinte acustice vreo 8 boxe, subwoofer sub scaunul drepta fata (toate fac parte din sonorizarea Bose, toate funcționează , iar sunetul chiar este de înaltă performanță)
-geamuri fumurii de fabrica pe spate , omologate
-motorizare 1.9dci (economic și puternic, perfect pentru deplasări în afara orașului, iar în oraș , consumul este de aproximativ 9 litri/100 de km , in București, pe trafic , cu aerul pornit)
Ce am schimbat în 2 ani la ea
-egr in 2024
-baterie in 2024
-alternator in 2025
-distributie in 2023 la 210.000 km , dar acum are cam 300.000 așa că ar cam trebui verificata cureaua
-ambreaj 2025 cu tot cu volanta cu masa dublă
-discuri de frana fata înlocuite în 2025 , mai trebuie cele de spate înlocuite cam in 10.000 de km
- ultima revizie la 295.000 (au fost făcute din 10 in 10 mii de km cu toate filtrele , inclusiv cel de motorină).
Defecte:
- optice, e atinsă prin colțuri bara față și spate nu am mai revopsit ca sa nu creeze alte gânduri viitorului cumpărător
- are o lovitură încasată la ușa din partea stângă (am pus și fotografie, se găsesc pe net la dezmembrări uși cu 5-600 de lei la aceeași culoare)
- senzorii de parcare (fata și spate) sunt legați la un calculator, care se afla in portbagaj , aparent acel calculator nu da semnal , piesa costa cam 3-400 de lei noua sau 1-200 lei din dezmembrări)
- are mici pierderi de ulei in zona turbinei, pe viitor, un control al turbinei este indicat, până cum a funcționat, dar are 14 ani și 300.000 km.
Ca istoric , la mine mașina a circulat 60% în oraș unde a făcut și Uber (cam 4-5 ore pe zi) și 40% in afară. Eroarea din bord se stinge după un drum de autostradă de circa 30-40 km și este specifică motoarelor diesel Renault care circula și în oraș (ceva legat de filtrul de particule). In cei 2 ani cât a stat la mine , am curățat de 2 ori dpf-ul dar nu l-am anulat. Mașina are ITP valabil, dar nu am mai făcut RCA , deoarece nu mai circul cu ea și reprezinta un cost in plus.
Pentru mai multe detalii aștept mesaj și va răspund, sau telefon , daca nu răspund, revin eu cu apel.
Prețul se negociază la fața locului, după ce vedeți mașina.
Primul proprietar in Romania din 2023 , mașina a rulat în Germania până în 2023.
Opțiuni Bose line
-interior piele
-scaune încălzite față (funcțional)
-dublu climatronic (funcțional)
-multe incinte acustice vreo 8 boxe, subwoofer sub scaunul drepta fata (toate fac parte din sonorizarea Bose, toate funcționează , iar sunetul chiar este de înaltă performanță)
-geamuri fumurii de fabrica pe spate , omologate
-motorizare 1.9dci (economic și puternic, perfect pentru deplasări în afara orașului, iar în oraș , consumul este de aproximativ 9 litri/100 de km , in București, pe trafic , cu aerul pornit)
Ce am schimbat în 2 ani la ea
-egr in 2024
-baterie in 2024
-alternator in 2025
-distributie in 2023 la 210.000 km , dar acum are cam 300.000 așa că ar cam trebui verificata cureaua
-ambreaj 2025 cu tot cu volanta cu masa dublă
-discuri de frana fata înlocuite în 2025 , mai trebuie cele de spate înlocuite cam in 10.000 de km
- ultima revizie la 295.000 (au fost făcute din 10 in 10 mii de km cu toate filtrele , inclusiv cel de motorină).
Defecte:
- optice, e atinsă prin colțuri bara față și spate nu am mai revopsit ca sa nu creeze alte gânduri viitorului cumpărător
- are o lovitură încasată la ușa din partea stângă (am pus și fotografie, se găsesc pe net la dezmembrări uși cu 5-600 de lei la aceeași culoare)
- senzorii de parcare (fata și spate) sunt legați la un calculator, care se afla in portbagaj , aparent acel calculator nu da semnal , piesa costa cam 3-400 de lei noua sau 1-200 lei din dezmembrări)
- are mici pierderi de ulei in zona turbinei, pe viitor, un control al turbinei este indicat, până cum a funcționat, dar are 14 ani și 300.000 km.
Ca istoric , la mine mașina a circulat 60% în oraș unde a făcut și Uber (cam 4-5 ore pe zi) și 40% in afară. Eroarea din bord se stinge după un drum de autostradă de circa 30-40 km și este specifică motoarelor diesel Renault care circula și în oraș (ceva legat de filtrul de particule). In cei 2 ani cât a stat la mine , am curățat de 2 ori dpf-ul dar nu l-am anulat. Mașina are ITP valabil, dar nu am mai făcut RCA , deoarece nu mai circul cu ea și reprezinta un cost in plus.
Pentru mai multe detalii aștept mesaj și va răspund, sau telefon , daca nu răspund, revin eu cu apel.
Prețul se negociază la fața locului, după ce vedeți mașina.
ID: 289015782
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx