Postat 30 noiembrie 2025
Rapoarte Excel pentru firma ta: design, optimizare și automatizare
Firma
Descriere
Ai nevoie de rapoarte clare și corecte în firmă, dar nu ai (sau nu (mai) dorești să angajezi) un om dedicat pentru asta? Sau, poate, fiecare angajat are "Excel-ul lui" și obții de la fiecare persoană cifre diferite pentru același indicator? Ai nevoie să-ți cunoști cifrele afacerii tale în timp real, nu după 30 de zile când primești rapoartele contabile?
Eu te pot ajuta și o voi face cu profesionalism, seriozitate și eficiență. Sunt Mihaela Stancu, ofer consultanță și servicii de implementare soluții de reporting, și am peste 20 de ani de experiență în analiză financiară și management reporting în bănci de top din România și multinaționale.
Dezvolt sisteme de raportare în Excel, personalizate, optimizate și automatizate pentru antreprenori și firme mici sau medii, pentru a oferi un pachet de rapoarte care să reunească într-un singur loc toate cifrele afacerii tale. Pun pasiune în munca mea și înalț ștacheta odată cu fiecare client mulțumit (o parte dintre ei îi regăsești și pe site-ul meu, cu evaluări referitoare la colaborarea cu mine).
Ce îți ofer:
* un set de rapoarte Excel sub forma și în structura pe care ți le dorești, cu toate detaliile operaționale și financiare
* Dashboard-uri (Tablouri de Bord) Excel de sinteză și cifre-cheie ale afacerii tale, adaptate activității firmei și care să răspundă întrebărilor tale de business
* automatizarea tuturor rapoartelor în Excel pentru obținerea de informații în timp real și fără prelucrări manuale și/sau repetitive
* documentarea modului de culegere a datelor și de utilizare a rapoartelor, cu proceduri simple și clare pentru actualizarea periodică a acestora și o întreținere fără bătăi de cap
* posibilitatea externalizării complete a activității de raportare (plătești lunar doar orele efectiv lucrate, nu un salariu full-time cu tot cu taxe și impozite)
De ce este avantajos pentru tine:
* obții rezultate impecabile cu costuri mai mici decât un post intern de raportare
* primești zilnic/săptămânal/lunar rapoarte complete și corecte, automatizate, fără erori
* poți lua decizii rapide pe cifre generate în timp real, în funcție de particularitățile surselor tale de date
Cum procedăm:
În funcție de complexitatea proiectului tău, găsim soluții! Acestea pot include rapoarte, analize, grafice și Dashboard-uri optimizate și automatizate exact așa cum îți dorești, care să-ți diminueze pe viitor cheltuielile de exploatare sau dependența de alte soft-uri mai scumpe sau mai complicate, și care să fie intuitive și ușor de întreținut ulterior.
La început, lucrăm împreună pentru a obține cea mai bună variantă a unui sistem de rapoarte care să se muleze pe profilul afacerii tale, folosind în principal Microsoft Excel și Power Query: soluții accesibile și în același timp flexibile și complete pentru orice solicitare. În funcție de specificul activității tale și de particularitățile proiectului, colaborarea noastră se poate derula atât în limba română, cât și în limba engleză. Mă ocup personal de toate aspectele colaborării noastre, astfel încât tu să poți beneficia integral de implicarea și expertiza mea, fără alți intermediari.
Ulterior, rapoartele astfel optimizate se pot întreține (cu efort minim și instrucțiuni clare) de către persoana desemnată de tine în firmă, SAU poți externaliza această activitate către firma mea, care se va ocupa de actualizarea periodică a tuturor rapoartelor.
Prețurile pentru activitatea de consultanță (design și construire de rapoarte, optimizare și automatizare, etc.) încep de la 50 EUR/oră, facturabile în RON la cursul B.N.R. valabil la data emiterii facturilor. În cazul anumitor proiecte care durează mai mult de 300 de ore se poate acorda o eventuală reducere de 10% din prețul agreat, aplicabilă orelor următoare, la nivel de client. La aceste prețuri NU se adaugă TVA. Vom lucra pe baza unui contract și vei primi lunar factura fiscală aferentă orelor lucrate efectiv (dezvoltare, implementare, mentenanță rapoarte).
Dacă crezi că expertiza mea te poate ajuta și pe tine să-ți faci viața de antreprenor mai ușoară, contactează-mă la adresa de e-mail din anunț pentru a stabili o conversație inițială online (gratuită) de 30 de minute pe Zoom, în care tu să-mi prezinți situația concretă a firmei tale în ceea ce privește rapoartele existente (sau lipsa lor!) iar eu să-ți recomand soluțiile cele mai potrivite pentru tine.
Îți mulțumesc și sper să colaborăm EXCELent împreună!
Mihaela.
Eu te pot ajuta și o voi face cu profesionalism, seriozitate și eficiență. Sunt Mihaela Stancu, ofer consultanță și servicii de implementare soluții de reporting, și am peste 20 de ani de experiență în analiză financiară și management reporting în bănci de top din România și multinaționale.
Dezvolt sisteme de raportare în Excel, personalizate, optimizate și automatizate pentru antreprenori și firme mici sau medii, pentru a oferi un pachet de rapoarte care să reunească într-un singur loc toate cifrele afacerii tale. Pun pasiune în munca mea și înalț ștacheta odată cu fiecare client mulțumit (o parte dintre ei îi regăsești și pe site-ul meu, cu evaluări referitoare la colaborarea cu mine).
Ce îți ofer:
* un set de rapoarte Excel sub forma și în structura pe care ți le dorești, cu toate detaliile operaționale și financiare
* Dashboard-uri (Tablouri de Bord) Excel de sinteză și cifre-cheie ale afacerii tale, adaptate activității firmei și care să răspundă întrebărilor tale de business
* automatizarea tuturor rapoartelor în Excel pentru obținerea de informații în timp real și fără prelucrări manuale și/sau repetitive
* documentarea modului de culegere a datelor și de utilizare a rapoartelor, cu proceduri simple și clare pentru actualizarea periodică a acestora și o întreținere fără bătăi de cap
* posibilitatea externalizării complete a activității de raportare (plătești lunar doar orele efectiv lucrate, nu un salariu full-time cu tot cu taxe și impozite)
De ce este avantajos pentru tine:
* obții rezultate impecabile cu costuri mai mici decât un post intern de raportare
* primești zilnic/săptămânal/lunar rapoarte complete și corecte, automatizate, fără erori
* poți lua decizii rapide pe cifre generate în timp real, în funcție de particularitățile surselor tale de date
Cum procedăm:
În funcție de complexitatea proiectului tău, găsim soluții! Acestea pot include rapoarte, analize, grafice și Dashboard-uri optimizate și automatizate exact așa cum îți dorești, care să-ți diminueze pe viitor cheltuielile de exploatare sau dependența de alte soft-uri mai scumpe sau mai complicate, și care să fie intuitive și ușor de întreținut ulterior.
La început, lucrăm împreună pentru a obține cea mai bună variantă a unui sistem de rapoarte care să se muleze pe profilul afacerii tale, folosind în principal Microsoft Excel și Power Query: soluții accesibile și în același timp flexibile și complete pentru orice solicitare. În funcție de specificul activității tale și de particularitățile proiectului, colaborarea noastră se poate derula atât în limba română, cât și în limba engleză. Mă ocup personal de toate aspectele colaborării noastre, astfel încât tu să poți beneficia integral de implicarea și expertiza mea, fără alți intermediari.
Ulterior, rapoartele astfel optimizate se pot întreține (cu efort minim și instrucțiuni clare) de către persoana desemnată de tine în firmă, SAU poți externaliza această activitate către firma mea, care se va ocupa de actualizarea periodică a tuturor rapoartelor.
Prețurile pentru activitatea de consultanță (design și construire de rapoarte, optimizare și automatizare, etc.) încep de la 50 EUR/oră, facturabile în RON la cursul B.N.R. valabil la data emiterii facturilor. În cazul anumitor proiecte care durează mai mult de 300 de ore se poate acorda o eventuală reducere de 10% din prețul agreat, aplicabilă orelor următoare, la nivel de client. La aceste prețuri NU se adaugă TVA. Vom lucra pe baza unui contract și vei primi lunar factura fiscală aferentă orelor lucrate efectiv (dezvoltare, implementare, mentenanță rapoarte).
Dacă crezi că expertiza mea te poate ajuta și pe tine să-ți faci viața de antreprenor mai ușoară, contactează-mă la adresa de e-mail din anunț pentru a stabili o conversație inițială online (gratuită) de 30 de minute pe Zoom, în care tu să-mi prezinți situația concretă a firmei tale în ceea ce privește rapoartele existente (sau lipsa lor!) iar eu să-ți recomand soluțiile cele mai potrivite pentru tine.
Îți mulțumesc și sper să colaborăm EXCELent împreună!
Mihaela.
ID: 295904712
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx