Postat 06 octombrie 2025
Prestări servicii consultanta achizitii publice / licitatii / SEAP
Persoana fizica
Descriere
Consultanta achizii publice / licitatii / aplicatia licitatii publice / SEAP
*Monitorizez in permanenta oportunitatile de licitatii.
* Aduc la cunostinta Beneficiarului in cel mai scurt timp de existenta oricaror licitatii organizate, in urma carora Beneficiarul poate castiga oricare lot/contract;
*Identific anunturile publicate pe website-urile oficiale (ex: SEAP) cu privire la contractele de achizitii publice;
*Monitorizez statusul licitatiilor pe rol (clarificari, anulari, etc.);
*Monitorizez statusul licitatiilor castigate;
*Raspund de corectitudinea informatiilor publicate pe pagina SEAP;
*Studiez documentatii de atribuire;
*Solicit clarificari autoritatilor contractante;
*Urmaresc daca, la nivelul Companiei beneficiarului, acesta indeplineste conditiile de calificare sau eligibilitate prevazute in documentatiile de atribuire;
*Intocmesc documentatia solicitata prin caietul de sarcini, fisa de date, etc in vederea participarii la procedurile de achizitii publice si raspund de exactitatea informatiilor cuprinse in documentatie. Incarc intreaga documentatie la timp in sistemul SEAP, conform Legii Achizitiilor Publice- Legea actualizata;
*Colaborez cu reprezentantii beneficiarului pentru a introduce in oferta toate documentele necesare participarii la licitatii;
*Raspund la solicitari de clarificari din partea comisiilor de negociere/evaluare;
PENTRU PRESTAREA SERVICIILOR DE ACHIZITII PUBLICE SE POATE EMITE FACTURA PE FIRMA.
Costurile unei proceduri este de 200 lei/procedura (include 1 lot apoi fiecare lot 50 lei)
Se poate face si abonament lunar
Ofer si cer seriozitate si transparenta.
*Monitorizez in permanenta oportunitatile de licitatii.
* Aduc la cunostinta Beneficiarului in cel mai scurt timp de existenta oricaror licitatii organizate, in urma carora Beneficiarul poate castiga oricare lot/contract;
*Identific anunturile publicate pe website-urile oficiale (ex: SEAP) cu privire la contractele de achizitii publice;
*Monitorizez statusul licitatiilor pe rol (clarificari, anulari, etc.);
*Monitorizez statusul licitatiilor castigate;
*Raspund de corectitudinea informatiilor publicate pe pagina SEAP;
*Studiez documentatii de atribuire;
*Solicit clarificari autoritatilor contractante;
*Urmaresc daca, la nivelul Companiei beneficiarului, acesta indeplineste conditiile de calificare sau eligibilitate prevazute in documentatiile de atribuire;
*Intocmesc documentatia solicitata prin caietul de sarcini, fisa de date, etc in vederea participarii la procedurile de achizitii publice si raspund de exactitatea informatiilor cuprinse in documentatie. Incarc intreaga documentatie la timp in sistemul SEAP, conform Legii Achizitiilor Publice- Legea actualizata;
*Colaborez cu reprezentantii beneficiarului pentru a introduce in oferta toate documentele necesare participarii la licitatii;
*Raspund la solicitari de clarificari din partea comisiilor de negociere/evaluare;
PENTRU PRESTAREA SERVICIILOR DE ACHIZITII PUBLICE SE POATE EMITE FACTURA PE FIRMA.
Costurile unei proceduri este de 200 lei/procedura (include 1 lot apoi fiecare lot 50 lei)
Se poate face si abonament lunar
Ofer si cer seriozitate si transparenta.
ID: 289537482
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx