Postat 08 mai 2025
Platformă pentru optimizarea afacerii (CRM, ERP, PROJECT MANAGER)
Persoana fizica
Descriere
Gestionează-ți afacerea eficient, de oriunde te-ai afla
Prin intermediul unei platforme integrate, accesibile de pe orice laptop conectat la internet, ai la dispoziție un sistem complet care reunește funcționalități ERP, CRM și Project Management:
ERP – Modul financiar-contabil, gestiunea stocurilor, logistică, vânzări și administrarea resurselor interne
CRM – Managementul relațiilor cu clienții și optimizarea interacțiunii cu aceștia
Project Management – Planificarea, monitorizarea și coordonarea eficientă a proiectelor
Această soluție este ideală pentru companiile care își doresc un instrument flexibil, scalabil și ușor de adaptat la cerințele dinamice ale pieței. Este perfect compatibilă cu toate domeniile de activitate: producție, servicii, comerț.
Automatizează procesele esențiale, îmbunătățește relația cu clienții și optimizează performanța echipei tale — totul într-o singură platformă.
Prețurile încep DE LA:
-34,99 EURO / lună fără TVA, cu facturare anuală, pentru pachetul STARTER ( Soloprenori)
-133,94 EURO / lună fără TVA, cu facturare anuală, pentru pachetul ADVANCE (echipei mici)
-238, 90 EURO / lună fără TVA, cu facturare anuală, pentru pachetul PROFESIONAL (echipe mijlocii și mari)
CONTACTAȚI-NE ACUM ȘI BENEFICIATI DE 10% REDUCERE FOLOSIND COD NPC10, LA ORICE PACHET ACHIZITIONAT.
Prin intermediul unei platforme integrate, accesibile de pe orice laptop conectat la internet, ai la dispoziție un sistem complet care reunește funcționalități ERP, CRM și Project Management:
ERP – Modul financiar-contabil, gestiunea stocurilor, logistică, vânzări și administrarea resurselor interne
CRM – Managementul relațiilor cu clienții și optimizarea interacțiunii cu aceștia
Project Management – Planificarea, monitorizarea și coordonarea eficientă a proiectelor
Această soluție este ideală pentru companiile care își doresc un instrument flexibil, scalabil și ușor de adaptat la cerințele dinamice ale pieței. Este perfect compatibilă cu toate domeniile de activitate: producție, servicii, comerț.
Automatizează procesele esențiale, îmbunătățește relația cu clienții și optimizează performanța echipei tale — totul într-o singură platformă.
Prețurile încep DE LA:
-34,99 EURO / lună fără TVA, cu facturare anuală, pentru pachetul STARTER ( Soloprenori)
-133,94 EURO / lună fără TVA, cu facturare anuală, pentru pachetul ADVANCE (echipei mici)
-238, 90 EURO / lună fără TVA, cu facturare anuală, pentru pachetul PROFESIONAL (echipe mijlocii și mari)
CONTACTAȚI-NE ACUM ȘI BENEFICIATI DE 10% REDUCERE FOLOSIND COD NPC10, LA ORICE PACHET ACHIZITIONAT.
ID: 286955204
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx