Postat 04 noiembrie 2025
OFERTA DE IARNA - Honda CB500FA Hornet 2024 – Kit lanț nou
5 890 €
Prețul e negociabil
Persoana fizica
Serie sasiu (VIN): -
Model: CBF 500
An de fabricatie: 2024
Capacitate motor: 471 cm³
Putere: 47 CP
Combustibil: Benzina
Tip: Naked
Rulaj: 14 000 km
Culoare: Rosu
Stare: Utilizat
Transmisie: Lant
Inmatriculat/Neimatriculat: Inmatriculat
Dotari: ABS, Controlul tractiunii (ASR), Bluetooth, Imobilizator electronic, Far LED
Descriere
Honda CB500FA Hornet 2024
Garanție până în 2028
Prețul afișat este valabil pentru perioada de iarnă. Prețul real al motocicletei, ținând cont și de kitul de lanț nou, este de 6.100 €. Practic, acum poate fi achiziționată la un preț avantajos față de valoarea ei reală.
Ma despart cu greu de prima mea motocicletă, cumpărată de nouă de la Motor Team București în iulie 2024. A fost îngrijită atent, reviziile făcute la timp și exclusiv la Motor Team.
Istoric revizii:
19.08.2024 – prima revizie la 979 km
29.04.2025 – revizie la 5.994 km
19.08.2025 – ultima revizie la 11.822 km
Rodajul a fost făcut cu grijă (până în 4000 rpm).
Kitul de lanț se schimbă pe 27.11, iar imediat după o depozitez în garaj, cu husă pe ea și ridicată pe stander.
Dotări extra:
Crash pad BARACUDA
Crashbar GIVI
Folie protecție navigație
Tankpad custom
Suport genti laterale GIVI detașabil (în poze se vede prinderea)
O vând pentru că vreau să trec la un sport-touring — fac anual câteva drumuri mai lungi și simt nevoia unei poziții mai relaxate. În plus, trec de la A2 la A.
Eu am 1.73 m și stau foarte confortabil pe ea: ating cu toată talpa jos și e foarte ușor de manevrat prin oraș.
Defecte:
Câteva fante ale radiatorului ușor îndoite (de la spălătorie).
Câteva zgârieturi estetice vizibile în poze (o scapare de pe loc).
Cadou:
Husă de exterior JMP, foarte bună calitativ.
Ofer seria de șasiu pentru verificări și pot merge cu ea la un service autorizat, dacă dorești.
Rog test-ride doar dacă există intenție reală de cumpărare, pentru că trebuie scoasă special de la iernat.
Cu mare drag răspund la orice întrebare!
Kilometrajul poate crește ușor până pe 27.11.
Poate fi lăsată la mine peste iarnă, locul de parcare fiind plătit până în martie.
--Date tehnice--
Performanță
• Motor: Twin paralel, 471 cc, DOHC, răcit cu lichid
• Putere: 47,6 CP (~35 kW) la 8.600 rpm
• Cuplu maxim: 43 Nm la 6.500 rpm
• Cutie de viteze: 6 trepte, manuală
• Ambreiaj: Assist / slipper pentru schimbări mai line și siguranță la frânări
• Transmisie finală: Lanț
• Consum: ~3,5 l/100 km (foarte economic pentru un naked 500 cc)
Tehnologie & Sisteme Electronice
• HSTC (Honda Selectable Torque Control): controlul tracțiunii roții spate
• Injectie PGM‑FI: răspuns optimizat la turații joase
• Aprindere și alimentare: control electronic
• Panou de bord TFT color de 5 inch: vizibilitate bună și layout personalizabil
• Conectivitate smartphone: Honda RoadSync, navigație turn-by-turn, apeluri, muzică
• Comenzi ghidon: intuitive, iluminate
• Securitate: HISS (Honda Intelligent Security System)
• Frâne: ABS pe două canale
• Funcție ESS: semnalizare automată la frânare bruscă
⸻
Șasiu, Suspensie și Frâne
• Cadru: Diamond steel, rigid și stabil
• Suspensie față: Furcă USD Showa SFF‑BP, 41 mm
• Suspensie spate: Monoamortizor Prolink, reglaj preîncărcare 5 trepte
• Frână față: Discuri duble 296 mm, etriere Nissin 4 pistoane
• Frână spate: Disc 240 mm
• Roți: Aluminiu turnat 17″ față 3.5, spate 4.5
• Anvelope: 120/70 ZR17 față, 160/60 ZR17 spate
⸻
Dimensiuni & Manevrabilitate
• Lungime: 2.080 mm
• Lățime: 800 mm
• Înălțime: 1.060 mm
• Ampatament: 1.410 mm
• Înălțime șa: 785 mm
• Gardă la sol: 145 mm
• Greutate (wet): ~188 kg
• Capacitate rezervor: 17,1 L
⸻
Design & Estetică
• Stil: Naked / streetfighter, linii agresive
• Far frontal: LED modern, vizibilitate excelentă
• Stop & lumini posterioare: LED
• Ghidon conic (tapered): manevrabilitate și feedback bun
• Sabot frontal geometric: aspect sport și flux aer optim
⸻
Confort & Ergonomie
• Poziție de pilotaj: neutră, ergonomică, potrivită pentru oraș și tururi mai lungi
• Șa joasă: 785 mm → ușor de gestionat la opriri
• Reglaj suspensie spate: preîncărcare 5 trepte, adaptabil la greutate
⸻
Siguranță & Fiabilitate
• ABS pe două canale: frânare sigură
• HSTC: control suplimentar la accelerații și plecări
• Ambreiaj assist / slipper: reduce șocurile la retrogradări
• Sistem HISS: protecție anti-furt
⸻
Autonomie & Eficiență
• Rezervor: 17,1 L
• Consum: ~3,5 l/100 km → autonomie ~480-500 km
• Emisii: 80 g/km CO₂ (Euro 5)
⸻
Garanție până în 2028
Prețul afișat este valabil pentru perioada de iarnă. Prețul real al motocicletei, ținând cont și de kitul de lanț nou, este de 6.100 €. Practic, acum poate fi achiziționată la un preț avantajos față de valoarea ei reală.
Ma despart cu greu de prima mea motocicletă, cumpărată de nouă de la Motor Team București în iulie 2024. A fost îngrijită atent, reviziile făcute la timp și exclusiv la Motor Team.
Istoric revizii:
19.08.2024 – prima revizie la 979 km
29.04.2025 – revizie la 5.994 km
19.08.2025 – ultima revizie la 11.822 km
Rodajul a fost făcut cu grijă (până în 4000 rpm).
Kitul de lanț se schimbă pe 27.11, iar imediat după o depozitez în garaj, cu husă pe ea și ridicată pe stander.
Dotări extra:
Crash pad BARACUDA
Crashbar GIVI
Folie protecție navigație
Tankpad custom
Suport genti laterale GIVI detașabil (în poze se vede prinderea)
O vând pentru că vreau să trec la un sport-touring — fac anual câteva drumuri mai lungi și simt nevoia unei poziții mai relaxate. În plus, trec de la A2 la A.
Eu am 1.73 m și stau foarte confortabil pe ea: ating cu toată talpa jos și e foarte ușor de manevrat prin oraș.
Defecte:
Câteva fante ale radiatorului ușor îndoite (de la spălătorie).
Câteva zgârieturi estetice vizibile în poze (o scapare de pe loc).
Cadou:
Husă de exterior JMP, foarte bună calitativ.
Ofer seria de șasiu pentru verificări și pot merge cu ea la un service autorizat, dacă dorești.
Rog test-ride doar dacă există intenție reală de cumpărare, pentru că trebuie scoasă special de la iernat.
Cu mare drag răspund la orice întrebare!
Kilometrajul poate crește ușor până pe 27.11.
Poate fi lăsată la mine peste iarnă, locul de parcare fiind plătit până în martie.
--Date tehnice--
Performanță
• Motor: Twin paralel, 471 cc, DOHC, răcit cu lichid
• Putere: 47,6 CP (~35 kW) la 8.600 rpm
• Cuplu maxim: 43 Nm la 6.500 rpm
• Cutie de viteze: 6 trepte, manuală
• Ambreiaj: Assist / slipper pentru schimbări mai line și siguranță la frânări
• Transmisie finală: Lanț
• Consum: ~3,5 l/100 km (foarte economic pentru un naked 500 cc)
Tehnologie & Sisteme Electronice
• HSTC (Honda Selectable Torque Control): controlul tracțiunii roții spate
• Injectie PGM‑FI: răspuns optimizat la turații joase
• Aprindere și alimentare: control electronic
• Panou de bord TFT color de 5 inch: vizibilitate bună și layout personalizabil
• Conectivitate smartphone: Honda RoadSync, navigație turn-by-turn, apeluri, muzică
• Comenzi ghidon: intuitive, iluminate
• Securitate: HISS (Honda Intelligent Security System)
• Frâne: ABS pe două canale
• Funcție ESS: semnalizare automată la frânare bruscă
⸻
Șasiu, Suspensie și Frâne
• Cadru: Diamond steel, rigid și stabil
• Suspensie față: Furcă USD Showa SFF‑BP, 41 mm
• Suspensie spate: Monoamortizor Prolink, reglaj preîncărcare 5 trepte
• Frână față: Discuri duble 296 mm, etriere Nissin 4 pistoane
• Frână spate: Disc 240 mm
• Roți: Aluminiu turnat 17″ față 3.5, spate 4.5
• Anvelope: 120/70 ZR17 față, 160/60 ZR17 spate
⸻
Dimensiuni & Manevrabilitate
• Lungime: 2.080 mm
• Lățime: 800 mm
• Înălțime: 1.060 mm
• Ampatament: 1.410 mm
• Înălțime șa: 785 mm
• Gardă la sol: 145 mm
• Greutate (wet): ~188 kg
• Capacitate rezervor: 17,1 L
⸻
Design & Estetică
• Stil: Naked / streetfighter, linii agresive
• Far frontal: LED modern, vizibilitate excelentă
• Stop & lumini posterioare: LED
• Ghidon conic (tapered): manevrabilitate și feedback bun
• Sabot frontal geometric: aspect sport și flux aer optim
⸻
Confort & Ergonomie
• Poziție de pilotaj: neutră, ergonomică, potrivită pentru oraș și tururi mai lungi
• Șa joasă: 785 mm → ușor de gestionat la opriri
• Reglaj suspensie spate: preîncărcare 5 trepte, adaptabil la greutate
⸻
Siguranță & Fiabilitate
• ABS pe două canale: frânare sigură
• HSTC: control suplimentar la accelerații și plecări
• Ambreiaj assist / slipper: reduce șocurile la retrogradări
• Sistem HISS: protecție anti-furt
⸻
Autonomie & Eficiență
• Rezervor: 17,1 L
• Consum: ~3,5 l/100 km → autonomie ~480-500 km
• Emisii: 80 g/km CO₂ (Euro 5)
⸻
ID: 295101352
Contactează vânzătorul