Postat 04 iunie 2025
Nu recomandam Sistem conversie scaune Insignia - Logan Duster Sandero
500 lei
Persoana fizica
Livrare cu verificare
Descriere
NU vindem scaune si nu LE RECOMANDAM chiar daca putem oferi si sistemul de conversie pentru ele (la cerere 1-2 saptamani).
Sistemul de conversie este conceput pentru a facilita adaptarea noilor scaune de Insignina pe platforma de Logan / Sandero (2004 -> 2020) si Duster 1/2 (2010 -> 2024), acesta find un intermediar intre prinderea originala de pe caroserie a scaunelor originale si noua prindere a noilor scaune.
Ansamblul contine tot ce este nevoie pentru a realiza montajul fara a necesita nici un alt element suplimentar iar totul este modular, montajul find “plug and play” si astfel pentru realizarea acestuia este nevoie doar de un Torx de 40 si un Cutter.
La prima vedere pot parea a fi niste scaune ok, dar ca si detalii lasa destul de mult de dorit.
- soferul este decalata cu aproximativ 5-7cm de pe axa volanului spre exterior, iar acest lucru duce la o presiune constanta pe zona piciorului drept, in deosebi pe zona coapsei, deoarece pozitia nu va mai fi una nativa atunci cand accelerezi si vei forta piciorul "urcandu-te" pe aripioara latreala.
- pasagerul este pozitionat/orientat mai mult spre interior si astfel este mai mult "cu picioarele" in consoala centrala decat in spatiul aferent destinat.
La baza ar trebuii sa fie pozitionat vre-o 5cm mai in exterior, doar ca acest lucru nu se poate face deoarece spatiul interior este limitat.
Alte detalii:
- scaunele de Insignia le consideram ca fiind mult prea mari pentru Logan deoarece pozitia finala nu este una tocmai optima, motiv pentru care nu le recomandam, chiar daca la baza am putem sa oferim si prinderea pentru ele
- daca scaunul are reglaj electric lombar, la inchiderea portierei acesta se va actiona si astfel o data reglat, va trebuii deconectat.
- in cazul primei generatii de Logan, cel cu interiorul pe gri, avem o presare in portiera dupa inchiderea de 5mm la sofer si 1mm la pasager, in cazul generatiei mai noi presarea este mult mai mare.
- pe varianta simpla, sezutul este destul de scurt si daca ai peste 1.8m inaltime il vei simtii ca si un inconvenient destul de mare.
- scaunele la baza nu sunt foarte late, astfel daca daca cel care conduce este mai plinut, lat in spate/bazin poate resimti un disconfort destul de mare.
- sunt necesare modificari pe zona de sine, acestea nu sunt plug and play.
**Postarea are rolul de a oferi un raspuns cat mai facil intrebarilor care ne sunt adresate de multe ori cu privire la acest model de scaune si compatibilitatea acestora.
** Scaunele provenite de pe masinile de UK nu se inverseaza intre ele, acestea isi pastreaza pozitia, iar “singurul lucru care se muta” de pe-o parte pe alta, este volanul si pedalele – si chiar daca se muta intre ele, detalile de mai sus raman aceleasi.
Alte costuri:
- Transport Cargus: 25 lel.
- Optional, intre 20 si 150 lei parte de conectica (mufe, pini, etc. in functie de masina pe care urmeaza sa se monteze noile scaune si de optiunile pe care acestea le prezinta).
* In functie de modelul masinii pe care se doreste montajul, pot aparea/exista si alte detalii suplimentare.
* Scaunele care provin de pe masini de UK, cu volan pe partea dreapta, sunt direct compatibile si se pot monta dar un pic de atentie la reglaje, deoarece, de regula soferul de pe UK are mai multe decat pasagerul iar scaunele efectiv isi pastreaza pozitia si singurul lucru care "se muta" este volanul si pedalele de pe dreapta pe stanga.
* Ansamblul final nu satisface cerintele impuse de RAR.
Detaliile referitoare la conditiile de vanzare, achizitie, garantie, retur, idei şi alte proiecte pot fi vizualizate pe “www.rdagroup.ro” zona “Conditii Generale”.
De asemenea, avem sistemul de conversie disponibil si pentru alte modele de scaune comaptibile cu toata gama Dacia incepand cu anul 2004 si pana in prezent: Logan/Sandero 1/2/3, Duster 1/2/3, Jogger, Lodgy, Dokker.
Pentru orice detaliu/informatie nu ezitati sa ne contactai si de asemenea inainte de a achizitiona scaunele recomandam sa se verifice compatibilitatea acestora.
***Toate modelel de mai jos ne sunt cunoscute dar nu toate au fost testate si de noi personal si astfel pot aparea anumite detalii la montaj in anumite cazuri si de asemenea nu toate sunt recomandate si compatibile cu toate masinile din gama Dacia.
Contactati-ne inainte de a achizitiona scaunele pentru a va confirma compatibilitatea:
Audi: A3 8P/8V/8Y, A4 B6/7/8/9, A5, A6 C6/7/C8, A7, TT 8J/8S si Q3/Q5/Q7 atat echiparile clasice, S-line cat si cele RS;
VW: Golf 5/6/7/8, Jetta A5/A6/A7, Touran 1T/1T3/T5, Passat B6/7/8/9, Scirocco, Eos, Touareg 2/3 (7P/CR);
Skoda: Octavia 2/3/4 (1Z/5E/NX), Superb B6/B8/B9 (3T/3V/3Y);
Seat: Leon 1P/5F/KL1, Exeo;
Logan/Sandero 3, Duster 3 si Jogger pe generatia veche de Logan/Sandero/Duster.
BMW: Seria 3 E46, E90/91/92, F30/31, Seria 5 F10 LCI (facelift).
Opel Insignia si Laguna 2/3 - modele pe care nu le recomandam.
Sistemul de conversie este conceput pentru a facilita adaptarea noilor scaune de Insignina pe platforma de Logan / Sandero (2004 -> 2020) si Duster 1/2 (2010 -> 2024), acesta find un intermediar intre prinderea originala de pe caroserie a scaunelor originale si noua prindere a noilor scaune.
Ansamblul contine tot ce este nevoie pentru a realiza montajul fara a necesita nici un alt element suplimentar iar totul este modular, montajul find “plug and play” si astfel pentru realizarea acestuia este nevoie doar de un Torx de 40 si un Cutter.
La prima vedere pot parea a fi niste scaune ok, dar ca si detalii lasa destul de mult de dorit.
- soferul este decalata cu aproximativ 5-7cm de pe axa volanului spre exterior, iar acest lucru duce la o presiune constanta pe zona piciorului drept, in deosebi pe zona coapsei, deoarece pozitia nu va mai fi una nativa atunci cand accelerezi si vei forta piciorul "urcandu-te" pe aripioara latreala.
- pasagerul este pozitionat/orientat mai mult spre interior si astfel este mai mult "cu picioarele" in consoala centrala decat in spatiul aferent destinat.
La baza ar trebuii sa fie pozitionat vre-o 5cm mai in exterior, doar ca acest lucru nu se poate face deoarece spatiul interior este limitat.
Alte detalii:
- scaunele de Insignia le consideram ca fiind mult prea mari pentru Logan deoarece pozitia finala nu este una tocmai optima, motiv pentru care nu le recomandam, chiar daca la baza am putem sa oferim si prinderea pentru ele
- daca scaunul are reglaj electric lombar, la inchiderea portierei acesta se va actiona si astfel o data reglat, va trebuii deconectat.
- in cazul primei generatii de Logan, cel cu interiorul pe gri, avem o presare in portiera dupa inchiderea de 5mm la sofer si 1mm la pasager, in cazul generatiei mai noi presarea este mult mai mare.
- pe varianta simpla, sezutul este destul de scurt si daca ai peste 1.8m inaltime il vei simtii ca si un inconvenient destul de mare.
- scaunele la baza nu sunt foarte late, astfel daca daca cel care conduce este mai plinut, lat in spate/bazin poate resimti un disconfort destul de mare.
- sunt necesare modificari pe zona de sine, acestea nu sunt plug and play.
**Postarea are rolul de a oferi un raspuns cat mai facil intrebarilor care ne sunt adresate de multe ori cu privire la acest model de scaune si compatibilitatea acestora.
** Scaunele provenite de pe masinile de UK nu se inverseaza intre ele, acestea isi pastreaza pozitia, iar “singurul lucru care se muta” de pe-o parte pe alta, este volanul si pedalele – si chiar daca se muta intre ele, detalile de mai sus raman aceleasi.
Alte costuri:
- Transport Cargus: 25 lel.
- Optional, intre 20 si 150 lei parte de conectica (mufe, pini, etc. in functie de masina pe care urmeaza sa se monteze noile scaune si de optiunile pe care acestea le prezinta).
* In functie de modelul masinii pe care se doreste montajul, pot aparea/exista si alte detalii suplimentare.
* Scaunele care provin de pe masini de UK, cu volan pe partea dreapta, sunt direct compatibile si se pot monta dar un pic de atentie la reglaje, deoarece, de regula soferul de pe UK are mai multe decat pasagerul iar scaunele efectiv isi pastreaza pozitia si singurul lucru care "se muta" este volanul si pedalele de pe dreapta pe stanga.
* Ansamblul final nu satisface cerintele impuse de RAR.
Detaliile referitoare la conditiile de vanzare, achizitie, garantie, retur, idei şi alte proiecte pot fi vizualizate pe “www.rdagroup.ro” zona “Conditii Generale”.
De asemenea, avem sistemul de conversie disponibil si pentru alte modele de scaune comaptibile cu toata gama Dacia incepand cu anul 2004 si pana in prezent: Logan/Sandero 1/2/3, Duster 1/2/3, Jogger, Lodgy, Dokker.
Pentru orice detaliu/informatie nu ezitati sa ne contactai si de asemenea inainte de a achizitiona scaunele recomandam sa se verifice compatibilitatea acestora.
***Toate modelel de mai jos ne sunt cunoscute dar nu toate au fost testate si de noi personal si astfel pot aparea anumite detalii la montaj in anumite cazuri si de asemenea nu toate sunt recomandate si compatibile cu toate masinile din gama Dacia.
Contactati-ne inainte de a achizitiona scaunele pentru a va confirma compatibilitatea:
Audi: A3 8P/8V/8Y, A4 B6/7/8/9, A5, A6 C6/7/C8, A7, TT 8J/8S si Q3/Q5/Q7 atat echiparile clasice, S-line cat si cele RS;
VW: Golf 5/6/7/8, Jetta A5/A6/A7, Touran 1T/1T3/T5, Passat B6/7/8/9, Scirocco, Eos, Touareg 2/3 (7P/CR);
Skoda: Octavia 2/3/4 (1Z/5E/NX), Superb B6/B8/B9 (3T/3V/3Y);
Seat: Leon 1P/5F/KL1, Exeo;
Logan/Sandero 3, Duster 3 si Jogger pe generatia veche de Logan/Sandero/Duster.
BMW: Seria 3 E46, E90/91/92, F30/31, Seria 5 F10 LCI (facelift).
Opel Insignia si Laguna 2/3 - modele pe care nu le recomandam.
ID: 263458459
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx
Retururi
Cumpără cu încredere
Returnează produsul gratuit, în momentul livrării, dacă nu corespunde așteptărilor tale. Detalii
Localitate