Mesaje
Adauga anunt nou
  1. Pagina principală
  2. Auto, moto si ambarcatiuni
  3. Motociclete
  4. Beta
  5. Beta - Bihor
  6. Beta - Petreu
Motocicleta Beta RR 300 MY2024 7416E + TVA
Motocicleta Beta RR 300 MY2024 7416E + TVA
Motocicleta Beta RR 300 MY2024 7416E + TVA
Motocicleta Beta RR 300 MY2024 7416E + TVA
Motocicleta Beta RR 300 MY2024 7416E + TVA
Motocicleta Beta RR 300 MY2024 7416E + TVA
Motocicleta Beta RR 300 MY2024 7416E + TVA
Motocicleta Beta RR 300 MY2024 7416E + TVA
Postat 15 aprilie 2024

Motocicleta Beta RR 300 MY2024 7416E + TVA

7 416 €

PromoveazăReactualizează
  • Firma

  • Model: RR

  • An de fabricatie: 2024

  • Capacitate motor: 300 cm³

  • Tip: Enduro

  • Stare: Nou

  • Transmisie: Lant

  • Inmatriculat/Neimatriculat: Neinmatriculat

Descriere

Rival Moto Dealer oficial Beta Romania
Motocicleta se afla in stoc magazin.
Pretul este de 7416E + TVA

Constructorul cu sediul in Rignano sull'Arno prezinta noul model MY24 RR, o motocicleta care imprumuta multe dintre caracteristicile care au facut predecesorul sau atat de imbatabil in sezonul trecut, dar care a fost revizuita cu o serie de caracteristici noi semnificative introduse pe toata gama, precum si alte imbunatatiri specifice anumitor dimensiuni de motor, pentru a mentine suprematia familiei RR in ansamblu.

Beta a lucrat in stransa colaborare cu campionii de enduro Brad Freeman si Steve Holcombe pentru a dezvolta o serie de mici imbunatatiri atat pe partea de tren de rulare, cat si pe partea de cadru/suspensie pentru modelele MY 2024 RR 2 timpi si 4 timpi, pentru a consolida caracteristicile deja foarte apreciate ale generatiei anterioare. Ca intotdeauna, filozofia ghidatoare a inginerilor de la Beta a fost nu numai sa creasca performanta motocicletelor marcii, ci si sa faca aceasta performanta si mai accesibila. Asadar, in loc de schimbari majore, acest an de model a castigat o serie de upgrade-uri menite sa consolideze toate calitatile remarcabile ale fiecarui model in parte.

Incheind imaginea sunt noile grafice, care confera intregii game un aspect de competitie fara compromisuri. Ca intotdeauna, gama este formata din 8 modele diferite, fiecare cu propria sa personalitate, pentru a raspunde nevoilor unui spectru foarte divers de motociclisti. Exista RR-ul perfect pentru fiecare motociclist, dar ceea ce au in comun toate modelele este capacitatea de a inspira incredere utilizatorului si de a oferi o experienta cu adevarat satisfacatoare de pilotaj.

Creata pentru cei care apreciaza un motor mare cu cuplu semnificativ la orice viteza. Potrivita pentru cei care prefera trepte lungi.

Actualizarile introduse pentru gama MY 2024 RR sunt rezumate mai jos:

Scaun: spuma care alcatuieste scaunul are o geometrie si densitate diferite pentru a oferi un confort sporit riderului. Suprafata de sustinere mai mare si compozitia diferita a materialelor ofera acum riderului un punct de contact mult mai confortabil cu motocicleta.

Suspensie: in plus fata de rafinarea continua a setarii suspensiei, modelele Model Year 24 au tije de furca mai usoare, in special in zona angajarii tijelor de furca. Diferita prelucrare a tijei este conceputa pentru a oferi flexibilitate controlata, cu rezultatul unei absorbtii mai netede a terenului accidentat si, prin urmare, un confort si o sensibilitate semnificativ imbunatatite.

Frane: sistemul de franare din fata a primit upgrade-uri la linia de frana. Mansoanele de protectie ale liniei sunt acum fixate mai bine cu ajutorul imbinarilor duble (sus si jos, anterior erau doar la baza liniei), permitand protectiei liniei de frana sa reziste mai bine la stresurile continue la care este supusa.

Radiatoare: modelele de 250 si 300 cmc, precum si intreaga gama de patru timpi, primesc radiatoare noi, mai usoare si mai rezistente, cu rezervoare modelate in partea superioara pentru a permite motocicletei sa atinga un unghi de directie mai mare. Noile radiatoare, care asigura o circulatie mai buna a lichidului de racire pentru o racire imbunatatita a vehiculului, au un numar mai mare de intarituri si sunt, de asemenea, echipate cu un capac nou din material nedegradabil, mai rezistent si mai putin expus la impacte potentiale.

Grafica: Model Year 24 renunta la aspectul simplu si esential care caracteriza modelul anterior. Grafica complet noua are un aspect agresiv, geometric si modern, realizat datorita utilizarii abile a culorilor clasice rosu, alb si negru, specifice acestui model, integrandu-se perfect cu cadru si caroserii in caracteristicul rosu Beta.

In plus fata de upgrade-urile introduse pe toata gama, exista o serie de imbunatatiri specifice pentru anumite modele cu 2 timpi si 4 timpi, care duc performanta la noi inaltimi.

Detalii suplimentare: Rulmenti principali: motorul de 300 cmc cu 2 timpi are acum rulmenti cu role diferiti de cei ai modelului anterior, mai rezistenti si cu performante mai ridicate, ceea ce imbunatateste fiabilitatea motorului.

TECHNICAL DATA RR 300 ENDURO
CHASSIS
Frame Molybdenum steel with double cradle split above the exhaust port
Wheelbase 1482 mm
Max length 2172 mm
Max width 815 mm
Max height 1270 mm
Seat height 930 mm
Ground clearance 320 mm
Footrest height 407 mm
Dry weight 103,5 kg (front 50,8 kg; rear 52,7 kg)
Fuel tank capacity 9,5 l.
Reserve 2,3.
Cooling system capacity 1,3 l.
Front suspension Hydraulic USD fork with ø 48 mm shaft
Rear suspension Monoshock with progressive compound lever
Shock absorber stroke 135 mm
Front wheel travel 295 mm
Rear wheel travel 290 mm
Front brake Wave disc ø260 mm and double-piston floating caliper
Rear brake Wave disc ø240 mm and single-piston floating caliper
Front rim 21 x 1,6 - 36 holes
Rear rim 18 x 2,15 - 36 holes
Front tyre 90/90 - 21
Rear tyre 140/80 -18


ENGINE
Type Single cylinder, 2-stroke, liquid-cooled
Bore 72 mm
Stroke 72 mm
Displacement 293,1 cc
Compression ratio 11,9:1
Exhaust Valve BPV Systsem
Starter Electric starter
Ignition AC Kokusan - digital CDI with oil pump controller
Spark plug NGK BR7ES
Induction system induction reed
Lubrication Mixing with electrical pump
Carburettor Keihin PWK 36
Clutch wet multi-disc clutch
Primary drive Z.27/72
Transmission 6 gears
Final transmission chain
Engine oil SAE 10W/40
Consumption l/100 km 2.726
Pollution Co2 [g/km] 65
ID: 266882148

Contactează vânzătorul

User avatar
Facebook connected icon

Rival Moto

Pe OLX din aprilie 2013

Activ pe 19 aprilie 2024

xxx xxx xxx

Rival Moto

Vanzator

Localitate

Despre noi

Descarca aplicatia pentru telefonul tau