Postat 15 octombrie 2025
Motocicleta Alfarad T7 Roti 21 | 18 Crossbike 250ccm 4Timpi Enduro,
9 700 lei
Prețul e negociabil
Persoana fizica
Descriere
Taxa de montaj/assamblat testat (daca se doreste) 250 Ron in plus - se paote trimite cu curier gata montat sau in pachet.
FeriMoto.ro
Rate prin TBI bank eventual = verificati pe site direct ratele
Showroom in Cluj-Napoca
Trimitem in tara in pachet sau montat pe roti
Motor: 250cc simplu, în patru timpi, cilindru
Specificații:
Capacitate rezervor: 9 litri
Transmisie: transmisie manuală cu 5 trepte
Viteza maxima: 100 km/h
Putere: 20,5 CP
Sistem de pornire: Kickstarter & starter electric
Anvelope (F/R): 110x100 - 21 / 80x100 - 18
Frână față și spate: frână cu disc
In plus:
furcă cu susul în jos: reglabilă
Spate: amortizor hidraulic
amortizor sport
Greutate si dimensiuni:
Greutate goală: 112 kg
Sarcina maxima: 150 kg
Înălțimea scaunului de la. Podea: 92 cm
Dimensiuni vehicul (Lxlxh): 210 x 82 x 125 cm
Dimensiuni ambalaj (Lxlxh): 182 x 80 x 101 cm
Au fost aduse câteva îmbunătățiri tehnice:
Deplasare: 249ml 15KW
Bujie: NGK
Carburator: stil motocross, NIBBI PE30
Discuri de frână față: OD 280
Butuc spate: „Manșon de blocare din oțel”
Veriga rigidă „Manșon de oțel” este utilizată pe discul lanțului de instalare a butucului din spate.
Roata de lanț (pinion): are 49 de dinți
Anti-coliziune: sistem de siguranță (dreptunghiular, cu protecție din cauciuc)
cronometru: cronometru
Filtru de combustibil: filtru de benzină
Vă rugăm să rețineți înainte de utilizare:
Funcționalitatea frânelor trebuie verificată înainte de fiecare călătorie.
Șuruburile și conexiunile trebuie verificate după fiecare călătorie.
Lucrările regulate de îngrijire și întreținere sunt importante pentru a asigura o durată lungă de viață.
Întindeți lanțul, reglați ralanti și frâne.
Notă importantă:
Motorul este umplut cu ulei de rodare din fabrică. Acest ulei este folosit pentru curățarea motorului de reziduurile de producție.
După 2-3 ore de funcționare, uleiul de rulare trebuie golit și înlocuit cu un ulei de motor adecvat.
Vă recomandăm ulei de motor în 4 timpi (10W-40 complet sintetic).
După prima schimbare a uleiului, o schimbare de ulei trebuie efectuată la fiecare 15 ore, acesta este un interval de întreținere tipic în motocross.
Neschimbarea uleiului sau schimbarea prea rar poate duce la deteriorarea motorului.
A se utiliza numai pe căi adecvate și cu îmbrăcăminte de protecție suficientă.
În cazul pornirii la rece, maneta de șoc trebuie să fie îndreptată în sus.
Nu este legal pe stradă
FeriMoto.ro
Rate prin TBI bank eventual = verificati pe site direct ratele
Showroom in Cluj-Napoca
Trimitem in tara in pachet sau montat pe roti
Motor: 250cc simplu, în patru timpi, cilindru
Specificații:
Capacitate rezervor: 9 litri
Transmisie: transmisie manuală cu 5 trepte
Viteza maxima: 100 km/h
Putere: 20,5 CP
Sistem de pornire: Kickstarter & starter electric
Anvelope (F/R): 110x100 - 21 / 80x100 - 18
Frână față și spate: frână cu disc
In plus:
furcă cu susul în jos: reglabilă
Spate: amortizor hidraulic
amortizor sport
Greutate si dimensiuni:
Greutate goală: 112 kg
Sarcina maxima: 150 kg
Înălțimea scaunului de la. Podea: 92 cm
Dimensiuni vehicul (Lxlxh): 210 x 82 x 125 cm
Dimensiuni ambalaj (Lxlxh): 182 x 80 x 101 cm
Au fost aduse câteva îmbunătățiri tehnice:
Deplasare: 249ml 15KW
Bujie: NGK
Carburator: stil motocross, NIBBI PE30
Discuri de frână față: OD 280
Butuc spate: „Manșon de blocare din oțel”
Veriga rigidă „Manșon de oțel” este utilizată pe discul lanțului de instalare a butucului din spate.
Roata de lanț (pinion): are 49 de dinți
Anti-coliziune: sistem de siguranță (dreptunghiular, cu protecție din cauciuc)
cronometru: cronometru
Filtru de combustibil: filtru de benzină
Vă rugăm să rețineți înainte de utilizare:
Funcționalitatea frânelor trebuie verificată înainte de fiecare călătorie.
Șuruburile și conexiunile trebuie verificate după fiecare călătorie.
Lucrările regulate de îngrijire și întreținere sunt importante pentru a asigura o durată lungă de viață.
Întindeți lanțul, reglați ralanti și frâne.
Notă importantă:
Motorul este umplut cu ulei de rodare din fabrică. Acest ulei este folosit pentru curățarea motorului de reziduurile de producție.
După 2-3 ore de funcționare, uleiul de rulare trebuie golit și înlocuit cu un ulei de motor adecvat.
Vă recomandăm ulei de motor în 4 timpi (10W-40 complet sintetic).
După prima schimbare a uleiului, o schimbare de ulei trebuie efectuată la fiecare 15 ore, acesta este un interval de întreținere tipic în motocross.
Neschimbarea uleiului sau schimbarea prea rar poate duce la deteriorarea motorului.
A se utiliza numai pe căi adecvate și cu îmbrăcăminte de protecție suficientă.
În cazul pornirii la rece, maneta de șoc trebuie să fie îndreptată în sus.
Nu este legal pe stradă
ID: 294193736
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx