Postat 06 aprilie 2024
Mitsubishi Lancer Ralliart
11 900 €
Persoana fizica
Serie sasiu (VIN): JMBSMCY4AAU000352
Model: Lancer
Capacitate motor: 1 998 cm³
Putere: 280 CP
Combustibil: Benzina
Caroserie: Berlina
Rulaj: 180 000 km
Culoare: Alta culoare
An de fabricatie: 2010
Numar de usi: 4
Stare: Utilizat
Cutie de viteze: Automata
Volan: Partea stanga
Inmatriculat/Neimatriculat: Inmatriculat
Descriere
Se vinde mitsubishi lancer ralliart, in stare tehnica si estetica buna. Masina detinuta de mine din 2018 de la 80 000 km. Pentru cei mai putini familiari cu modelul, masina are motorul 4b11t si cutia cu dublu ambreiaj SST, care se gaseste si pe evo X. Integrala este full time, cu lsd fata/spate (mecanic) si
diferential activ central (acd) cu 3 moduri: tarmac, gravel si snow.
Masina a dispune de urmatoarele imbunatatiri: admisie injen, bov metalic evo X, furtunase metalice si discuri/placute EBC, arcuri swift sport, evacuare inox pe 64 din catalizator cu finala turboworks, flash s-sport cu launch control, gstbasemap, +8% clutch pressure. Detin si cablu tactrix original si fisierele stock, deci poate fi adusa si la forma originala oricand se doreste desi nu recomand. E mai longeviva cutia asa, iar masina mai completa.
Dotari:
*scaune recaro
*navi MMCS
*sistem audio rockford fosgate cu subwoofer
*bixenon
*keyless entry/go
*padele magneziu
*capota aluminiu cu aerisire
*bara rigidizare
*volan/schimbator piele
*pedaliere metalice
*cruise control
*incalzire scaune
*clima
*etc
Tin sa precizez ca masina a fost exploatata cu simt de raspundere. In alte cuvinte: reviziile motor au fost efectuate la cel mult 7000km, cu ulei amsoil extreme/fuchs titan pro S. Reviziile la cutie de viteze/cutie transfer/diferential la 30 000 km, cu ulei castrol transmax dual (echivalent la diaqueen). Benzina folosita exclusiv 99+ omw/mol/petrom. Ritualurile SST respectate, masina nu a fost condusa agresiv fara ca uleiurile sa fie la temperatura optima niciodata. Nu a vazut nici macar launch, desi are functia. Ambreiajele nu dau niciun semn de uzura. Spalata foarte des (inclusiv pe dedesubt), in special iarna. Tinuta in garaj.
Pompa ACD defecta. Uneori functioneaza, alteori nu. Galeria de evacuare a fost schimbata cu alta una originala. Releu pompa de benzina schimbat. De regula astea sunt problemele specifice ralliart. Un pic rugina la prag dreapta.
Dețin si alte piese importante pt ea. Arcurile stock, cablu tactrix original, scut metalic, un set de jante pe 16 cu cauciucuri de iarnă, set plăcuțe , etc. Uleiul in cutie, cutie transfer, diferențial, antigel, schimbate cu 1000 km in urmă.
diferential activ central (acd) cu 3 moduri: tarmac, gravel si snow.
Masina a dispune de urmatoarele imbunatatiri: admisie injen, bov metalic evo X, furtunase metalice si discuri/placute EBC, arcuri swift sport, evacuare inox pe 64 din catalizator cu finala turboworks, flash s-sport cu launch control, gstbasemap, +8% clutch pressure. Detin si cablu tactrix original si fisierele stock, deci poate fi adusa si la forma originala oricand se doreste desi nu recomand. E mai longeviva cutia asa, iar masina mai completa.
Dotari:
*scaune recaro
*navi MMCS
*sistem audio rockford fosgate cu subwoofer
*bixenon
*keyless entry/go
*padele magneziu
*capota aluminiu cu aerisire
*bara rigidizare
*volan/schimbator piele
*pedaliere metalice
*cruise control
*incalzire scaune
*clima
*etc
Tin sa precizez ca masina a fost exploatata cu simt de raspundere. In alte cuvinte: reviziile motor au fost efectuate la cel mult 7000km, cu ulei amsoil extreme/fuchs titan pro S. Reviziile la cutie de viteze/cutie transfer/diferential la 30 000 km, cu ulei castrol transmax dual (echivalent la diaqueen). Benzina folosita exclusiv 99+ omw/mol/petrom. Ritualurile SST respectate, masina nu a fost condusa agresiv fara ca uleiurile sa fie la temperatura optima niciodata. Nu a vazut nici macar launch, desi are functia. Ambreiajele nu dau niciun semn de uzura. Spalata foarte des (inclusiv pe dedesubt), in special iarna. Tinuta in garaj.
Pompa ACD defecta. Uneori functioneaza, alteori nu. Galeria de evacuare a fost schimbata cu alta una originala. Releu pompa de benzina schimbat. De regula astea sunt problemele specifice ralliart. Un pic rugina la prag dreapta.
Dețin si alte piese importante pt ea. Arcurile stock, cablu tactrix original, scut metalic, un set de jante pe 16 cu cauciucuri de iarnă, set plăcuțe , etc. Uleiul in cutie, cutie transfer, diferențial, antigel, schimbate cu 1000 km in urmă.
ID: 268635236
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx