Postat 12 septembrie 2025
Mazda MX5 ND Clubsport
37 500 €
Prețul e negociabil
Persoana fizica
Serie sasiu (VIN): JM1NDAD71G0112677
Model: MX-5
Capacitate motor: 1 998 cm³
Putere: 219 CP
Combustibil: Benzina
Caroserie: Cabrio
Rulaj: 24 000 km
Culoare: Alb
An de fabricatie: 2016
Stare: Utilizat
Cutie de viteze: Manuala
Volan: Partea stanga
Inmatriculat/Neimatriculat: Inmatriculat
Descriere
Se vinde una bucată ND1 cu motor de ND2 - 219 CP, 220 NM.
Mașina a fost adusă din USA stock, cu scopul de a face o mașină capabilă pe circuit cât mai ieftin, dar care să fie folosită și ca daily, cel puțin uneori. Nu este folosită iarna și este ținută în parcare subterană (inclusiv vara).
Echipare OEM
- Sistem audio Bose
- Keyless entry, keyless go
- Scaune încălzite
- Climă automată
- Oglindă retrovizoare heliomată
- Lane assist
- Blind Spot oglinzi laterale
- Cruise control
S-au făcut următoarele modificări:
1. Schimbat motorul și cutia de ND1 cu un motor și cutie de ND2, cu 20k km rulați, în creștere. Mașina a facut RAR-ul în România, totul omologat.
- Suporți motor de poliuretan AWR cu duritate 70;
- Montate axe cu came și arcuri la supape Swiatek;
- 4-1 longtube header cu catalizator cu 200 de celule + catalizator central stock;
- Evacuare finală custom;
- Răcitor de ulei auxiliar pt motor cu Sandwich Plate;
- Răcitor de ulei auxiliar pt cutia de viteze + ulei Motul 75W90;
- Bolțuri de ranforsare a cutiei de viteze;
- Oil catch can mishimoto;
- Ulei Motul 300V 0W40;
- Radiator mărit de la CSF;
- Sound tube;
- Coloană de direcție de ND2, reglabilă pe înălțime și adâncime;
- Ceas pentru monitorizarea temperaturii uleiului.
Cu soft custom, masurat pe dyno, mașina dezvoltă 219 cp și 220 nm, cu limitare hard cut la 8000 RPM.
2. Șasiu și caroserie:
- Bucși de poliuretan peste tot sub mașină, inclusiv la diferențial;
- Diferențial LSD de pe Abarth 124 cu rapoarte mai scurte, 3.58 vs 2.8 stock + ulei Motul 75W140;
- Bare antiruliu H&R;
- Front Shock Tower Brace Roadstersport;
- Rear Shock Tower Brace Roadstersport;
- Rollbar Cybul cu omologare;
- Roadstersport Underbody 4 piece brace kit - aluminiu;
- Jante Advanti Storm S1 16x8 et35 (6 kg bucata), cu semislick-uri Nankang NS2R - 225/45/r16;
- Mașina este revopsită integral;
- Cadrele de metal de sub mașină au fost tratate antirugină + epoxy, apoi vopsite și ceruite în cavități (front & rear subframes).
3. Frâne:
- Etriere stock cu plăcuțe Ferodo DS2500 street & track - față + spate;
- Discuri de frâne Miataspeed, flotante, din 2 bucăți - față + spate;
- Furtune de frână din oțel inoxidabil;
- Lichid de frână Motul RBF660;
Se vinde pentru că s-a mărit familia. Prețul este negociabil, dar nu mă grăbesc s-o vând. Dacă nu se vinde, rămâne în familie.
Se pot monta câteva din elementele stock pe mașină și să se vândă la un preț mai mic, aproximativ 29000€.
Se poate testa în Cluj-Napoca și/sau pe circuitul Transilvania Motor Ring.
Link YT pentru cine vrea să vadă cum merge masina pe circuit:
1. https://youtu.be/g07fDiyNeMg?si=mywMNZGwjTpWGAOd
2.
https://youtu.be/FJJ2zNghcqQ?si=bYjIwLj_GfgUMBWs
Serie șasiu: JM1NDAD71G0112677
Mașina a fost adusă din USA stock, cu scopul de a face o mașină capabilă pe circuit cât mai ieftin, dar care să fie folosită și ca daily, cel puțin uneori. Nu este folosită iarna și este ținută în parcare subterană (inclusiv vara).
Echipare OEM
- Sistem audio Bose
- Keyless entry, keyless go
- Scaune încălzite
- Climă automată
- Oglindă retrovizoare heliomată
- Lane assist
- Blind Spot oglinzi laterale
- Cruise control
S-au făcut următoarele modificări:
1. Schimbat motorul și cutia de ND1 cu un motor și cutie de ND2, cu 20k km rulați, în creștere. Mașina a facut RAR-ul în România, totul omologat.
- Suporți motor de poliuretan AWR cu duritate 70;
- Montate axe cu came și arcuri la supape Swiatek;
- 4-1 longtube header cu catalizator cu 200 de celule + catalizator central stock;
- Evacuare finală custom;
- Răcitor de ulei auxiliar pt motor cu Sandwich Plate;
- Răcitor de ulei auxiliar pt cutia de viteze + ulei Motul 75W90;
- Bolțuri de ranforsare a cutiei de viteze;
- Oil catch can mishimoto;
- Ulei Motul 300V 0W40;
- Radiator mărit de la CSF;
- Sound tube;
- Coloană de direcție de ND2, reglabilă pe înălțime și adâncime;
- Ceas pentru monitorizarea temperaturii uleiului.
Cu soft custom, masurat pe dyno, mașina dezvoltă 219 cp și 220 nm, cu limitare hard cut la 8000 RPM.
2. Șasiu și caroserie:
- Bucși de poliuretan peste tot sub mașină, inclusiv la diferențial;
- Diferențial LSD de pe Abarth 124 cu rapoarte mai scurte, 3.58 vs 2.8 stock + ulei Motul 75W140;
- Bare antiruliu H&R;
- Front Shock Tower Brace Roadstersport;
- Rear Shock Tower Brace Roadstersport;
- Rollbar Cybul cu omologare;
- Roadstersport Underbody 4 piece brace kit - aluminiu;
- Jante Advanti Storm S1 16x8 et35 (6 kg bucata), cu semislick-uri Nankang NS2R - 225/45/r16;
- Mașina este revopsită integral;
- Cadrele de metal de sub mașină au fost tratate antirugină + epoxy, apoi vopsite și ceruite în cavități (front & rear subframes).
3. Frâne:
- Etriere stock cu plăcuțe Ferodo DS2500 street & track - față + spate;
- Discuri de frâne Miataspeed, flotante, din 2 bucăți - față + spate;
- Furtune de frână din oțel inoxidabil;
- Lichid de frână Motul RBF660;
Se vinde pentru că s-a mărit familia. Prețul este negociabil, dar nu mă grăbesc s-o vând. Dacă nu se vinde, rămâne în familie.
Se pot monta câteva din elementele stock pe mașină și să se vândă la un preț mai mic, aproximativ 29000€.
Se poate testa în Cluj-Napoca și/sau pe circuitul Transilvania Motor Ring.
Link YT pentru cine vrea să vadă cum merge masina pe circuit:
1. https://youtu.be/g07fDiyNeMg?si=mywMNZGwjTpWGAOd
2.
https://youtu.be/FJJ2zNghcqQ?si=bYjIwLj_GfgUMBWs
Serie șasiu: JM1NDAD71G0112677
ID: 291156716
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx