Postat 23 noiembrie 2025
Mazda MX-5 NB (Miata) din 1998
4 200 €
Prețul e negociabil
Persoana fizica
Serie sasiu (VIN): JMZNB186200101071
Model: MX-5
Capacitate motor: 1 598 cm³
Putere: 110 CP
Combustibil: Benzina
Caroserie: Cabrio
Rulaj: 237 000 km
Culoare: Maro / Bej
An de fabricatie: 1998
Numar de usi: 2
Stare: Utilizat
Cutie de viteze: Manuala
Volan: Partea stanga
Inmatriculat/Neimatriculat: Inmatriculat
Descriere
Salutare tuturor!
Vând această mică comoară japoneză: Mazda MX-5 NB, an 1998, motor 1.6, într-o nuanță exterioară destul de rară — Evolution Orange (18K).
Dotări
Soft-top nou, cu geam degivrat; fără rupturi, se închide bine și nu plouă în interior
Boxe schimbate + player Sony
Închidere centralizată
Brichetă funcțională
Două ceasuri suplimentare pentru ulei
Ventilație care funcționează impecabil
Geamuri electrice — urcă și coboară fără probleme
Oglinzi reglabile electric și încălzite
Partea mecanică
Mașina funcționează foarte bine: fără bătăi în suspensie, fără zgomote, motorul trage în „mințile lui”, iar cutia schimbă foarte lin (este o plăcere să faci rev-match cu ea). Geometria făcută, nu trage stanga dreapta. Evacuarea are un sunet placut, nici prea puternic, nici insesizabil.
Piese schimbate/revizii:
Motorul a fost deschis, chiulasa rectificată, distributie bosch, garnituri noi unde a fost cazul.
Radiator nou, antigel schimbat
Termostat nou
Ambreiaj nou (cu tot cu rulment)
Discuri + plăcuțe de frână noi+ etrieri reconditionati
Curea de accesorii și fulie schimbate
Bujii + fișe + bobine
Baterie Varta nouă
Toate lichidele schimbate: ulei motor, ulei cutie, ulei diferențial, antigel
Ultima revizie (ulei + filtru ulei + filtru aer) făcută acum ~300 km
Folosește ulei 5W40 și filtre Mann.
Caroserie / Tinichigerie
Lonjeroane nu sunt rupte și nu prezintă rugină
Praguri și aripi spate interioare fără urmă de rugină
Mașina a fost revopsită total într-o nuanță puțin mai deschisă decât cea originală, după părerea mea mai „de actualitate”
Aripile spate au fost refăcute dintr-un material tip rășină, pentru durabilitate, iar rugina a fost curățată
Portbagajul, zona roții de rezervă și zona bateriei sunt fără rugină
Defecte
Antena radio: trebuie schimbată roata dințată din plastic (antena se poate ridica manual)
Pe capacul rezervorului este puțin sărit lacul, dar foarte puțin vizibil
Farurile ar putea necesita un polish în viitor
Pielea de la schimbător are o mică ruptură
Per total, mașina rulează excelent. Este potrivită pentru cine dorește să o transforme în turbo/supercharged fiind o bază solidă — acesta era și planul meu, dar, din păcate, au intervenit alte priorități. Este a doua mașină în familie și stă degeaba; anul acesta a parcurs sub 3000 km. Ar fi păcat să nu se bucure cineva de ea. Este prietenoasă, distractivă și, încet-încet, devine și o mașină retro (peste 3 ani).
Pentru orice nelămurire, poze/video sau vizionare, vă stau la dispoziție.
Actele sunt la zi, fiscalul se eliberează fără probleme. Preț negociabil în limita bunului simț.
Vând această mică comoară japoneză: Mazda MX-5 NB, an 1998, motor 1.6, într-o nuanță exterioară destul de rară — Evolution Orange (18K).
Dotări
Soft-top nou, cu geam degivrat; fără rupturi, se închide bine și nu plouă în interior
Boxe schimbate + player Sony
Închidere centralizată
Brichetă funcțională
Două ceasuri suplimentare pentru ulei
Ventilație care funcționează impecabil
Geamuri electrice — urcă și coboară fără probleme
Oglinzi reglabile electric și încălzite
Partea mecanică
Mașina funcționează foarte bine: fără bătăi în suspensie, fără zgomote, motorul trage în „mințile lui”, iar cutia schimbă foarte lin (este o plăcere să faci rev-match cu ea). Geometria făcută, nu trage stanga dreapta. Evacuarea are un sunet placut, nici prea puternic, nici insesizabil.
Piese schimbate/revizii:
Motorul a fost deschis, chiulasa rectificată, distributie bosch, garnituri noi unde a fost cazul.
Radiator nou, antigel schimbat
Termostat nou
Ambreiaj nou (cu tot cu rulment)
Discuri + plăcuțe de frână noi+ etrieri reconditionati
Curea de accesorii și fulie schimbate
Bujii + fișe + bobine
Baterie Varta nouă
Toate lichidele schimbate: ulei motor, ulei cutie, ulei diferențial, antigel
Ultima revizie (ulei + filtru ulei + filtru aer) făcută acum ~300 km
Folosește ulei 5W40 și filtre Mann.
Caroserie / Tinichigerie
Lonjeroane nu sunt rupte și nu prezintă rugină
Praguri și aripi spate interioare fără urmă de rugină
Mașina a fost revopsită total într-o nuanță puțin mai deschisă decât cea originală, după părerea mea mai „de actualitate”
Aripile spate au fost refăcute dintr-un material tip rășină, pentru durabilitate, iar rugina a fost curățată
Portbagajul, zona roții de rezervă și zona bateriei sunt fără rugină
Defecte
Antena radio: trebuie schimbată roata dințată din plastic (antena se poate ridica manual)
Pe capacul rezervorului este puțin sărit lacul, dar foarte puțin vizibil
Farurile ar putea necesita un polish în viitor
Pielea de la schimbător are o mică ruptură
Per total, mașina rulează excelent. Este potrivită pentru cine dorește să o transforme în turbo/supercharged fiind o bază solidă — acesta era și planul meu, dar, din păcate, au intervenit alte priorități. Este a doua mașină în familie și stă degeaba; anul acesta a parcurs sub 3000 km. Ar fi păcat să nu se bucure cineva de ea. Este prietenoasă, distractivă și, încet-încet, devine și o mașină retro (peste 3 ani).
Pentru orice nelămurire, poze/video sau vizionare, vă stau la dispoziție.
Actele sunt la zi, fiscalul se eliberează fără probleme. Preț negociabil în limita bunului simț.
ID: 296100043
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx