Mesaje
Adauga anunt nou
  1. Pagina principală
  2. Servicii
  3. Servicii specializate si servicii pentru afaceri
  4. Consultanta, servicii financiare si juridice - Infiintare firma SRL PFA
  5. Consultanta, servicii financiare si juridice - Infiintare firma SRL PFA - Iasi
  6. Consultanta, servicii financiare si juridice - Infiintare firma SRL PFA - Iasi
Înființări P.F./P.J., contabilitate, resurse umane și salarizare
Înființări P.F./P.J., contabilitate, resurse umane și salarizare
Postat 14 aprilie 2024

Înființări P.F./P.J., contabilitate, resurse umane și salarizare

PromoveazăReactualizează
  • Persoana fizica

Descriere

1. Servicii de resurse umane:
- recrutare;
- administrare personal;
- salarizare;
- întocmire dosare pentru subvenții pentru angajatori;
- întocmire dosare pentru obținerea avizului de muncă pentru angajatori, care angajează cetățeni non U.E.;
- negociere și întocmire contracte colective de muncă;
- optimizare a managementului resurselor umane;
- întocmirea organigramei și a statului de funcții;
- cercetări disciplinare;
- conciliere conflicte de muncă;
- mediere conflicte de muncă;
- suport și asistență în relația cu autoritățile;
- diverse servicii de suport și secretariat pentru P.F și P.J.;
- auditul dosarelor de personal pentru societăți cu serviciu de resurse umane și salarizare extern, care nu este coordonat de către un expert în legislația muncii, așa cum prevede legislația în vigoare, și pentru societăți a căror activitate de resurse umane este efectuată de personal propriu.
Activitatea specifică de audit constă în:
- verificarea conținutului dosarului;
- identificarea neconformităților și a erorilor materiale sau a omisiunilor existente în conținutul documentelor, a înregistrărilor din Revisal și raportărilor în Reges;
- întocmirea unui raport care cuprinde lista cu toate neconformitățile și erorile materiale sau omisiunile existente;
- remedierea neconformităților și erorilor materiale sau a omisiunilor existente în conținutul documentelor și Revisal și raportarea în Reges;
- completarea dosarului cu documentele lipsă. Tariful pentru auditul dosarelor de personal poate fi negociat, funcție de numărul acestora, sau este compus din prețurile pentru fiecare operațiune în parte.

2. Servicii de contabilitate:
- contabilitate completă;
- audit financiar;
- consultanță în domeniul fiscal.

3. Servicii suport în relația cu O.R.C. Iași:
- Verificare disponibilitate și rezervare denumire;
- Asistență, suport și întocmirea dosarelor complete pentru înmatriculare persoane fizice și juridice;
Înregistrare mențiuni:
- Asistență, suport și întocmirea documentelor necesare pentru înregistrarea în Registrul Comerțului a modificărilor privind persoanele fizice și juridice:
- modificarea denumirii;
- schimbarea formei juridice;
- schimbarea sediului;
- modificarea sau actualizarea obiectului de activitate;
- suspendarea temporară/reluarea activității;
- înființarea sau desființarea de sedii secundare;
- includerea, excluderea sau retragerea asociaților;
- modificarea datelor de identificare, etc.;
- Declarații beneficiari reali;
- Asistență în procesul de dizolvare și lichidare voluntară a societății, fără numire lichidator.

La negocierea tarifului se ține cont de:
- clasificare entitate - persoană fizică, microîntreprindere, întreprindere mică, mijlocie sau mare;
- domeniu de activitate;
- volum de lucru;
- număr de salariați.
Serviciile se personalizează funcție de cerințele clientului.
Tariful lunar poate fi stabilit în două modalități:
- pe baza unui DECONT de servicii prestate, care conține prețuri negociate pentru fiecare operațiune sau
- sumă fixă negociată.

La cerere, preluăm documentele lunar.

Program de lucru:
De luni până vineri între orele
09:00 - 18:30 cu pauză între orele 13:00 - 14:30 (disponibilitate înafara programului doar pentru situații speciale și urgențe).
ID: 222990717

Contactează vânzătorul

Elena

Pe OLX din iunie 2021

Activ pe 02 noiembrie 2023

xxx xxx xxx

Vanzator

Localitate

Descarca aplicatia pentru telefonul tau