Postat 24 iunie 2025
Honda transalp 650
2 500 €
Prețul e negociabil
Persoana fizica
Model: XL 650 V Transalp
An de fabricatie: 2006
Capacitate motor: 640 cm³
Putere: 55 CP
Combustibil: Benzina
Tip: Dual Sport
Rulaj: 89 000 km
Culoare: Gri
Stare: Utilizat
Transmisie: Lant
Inmatriculat/Neimatriculat: Inmatriculat
Descriere
Vând Honda Transalp 650 – 2005
Km reali: 89.900 (nu-s scosi cu aspiratorul din bord!)
Am făcut vreo 10.000 km cu ea, timp în care m-am ocupat foarte serios de partea tehnica. A primit urmatoarele upgrade-uri ca sa te ducă de la birou până-n munți fără să clipească:
Modificări și dotări:
Crashbar heavy-duty – protecție serioasă, nu doar de poză
Suporturi bagaje heavy-duty – pentru cine cară jumate de casă după el
Valve emulators YSS pentru furcă – adio scufundări spectaculoase la frânare, salut viraje stabile și drumuri off-road mai line
Furtune frână față/spate cu inserție metalică – frânezi cu încredere, nu cu rugăciuni
Tobă intermediară nouă (de la cilindri la finală) – trage mai bine, respiră mai bine, sună mai convingător
Tobă originală – păstrată, dacă vrei s-o faci discretă la loc
Filtru de aer sport K&N – mai mult aer, mai mult chef de drum
Easy clutch – ambreiaj care se acționează cu un deget și un zâmbet
Priză 12V – pentru GPS, telefon sau încălzit supa instant în vârf de deal
Topcase inclus – să nu ții șnițelele în rucsac
Carburatoarele au fost curățate temeinic (n-au mai văzut atâta atenție de pe vremea când erau în fabrică)
Membranele carburatoare schimbate – noi, flexibile, ca o seară bună de sâmbătă
Reglajul la valve făcut cu răbdare și ureche fină – merge lin, nu bate, nu pocnește, doar toarce
Defecte (că nu e Barbie):
Are urme optice normale pentru vârsta și kilometrii ei, nimic grav. Cu excepția rezervorului, care a fost așezat (din greșeală, pe bune!) cu fața-n jos pe polistiren, iar benzina a zis „pa vopsea”.
Ce trebuie să știi:
Motorul merge impecabil, nu consumă ulei, iar consumul de benzină e de aprox. 5% (de fapt mai mic, modificările i-au redus pofta cu cel puțin 0,5 l/100 km).
Dacă ai întrebări sau vrei s-o vezi, dă un mesaj sau sună fără teamă – nu mușcă nici motocicleta, nici eu.
Km reali: 89.900 (nu-s scosi cu aspiratorul din bord!)
Am făcut vreo 10.000 km cu ea, timp în care m-am ocupat foarte serios de partea tehnica. A primit urmatoarele upgrade-uri ca sa te ducă de la birou până-n munți fără să clipească:
Modificări și dotări:
Crashbar heavy-duty – protecție serioasă, nu doar de poză
Suporturi bagaje heavy-duty – pentru cine cară jumate de casă după el
Valve emulators YSS pentru furcă – adio scufundări spectaculoase la frânare, salut viraje stabile și drumuri off-road mai line
Furtune frână față/spate cu inserție metalică – frânezi cu încredere, nu cu rugăciuni
Tobă intermediară nouă (de la cilindri la finală) – trage mai bine, respiră mai bine, sună mai convingător
Tobă originală – păstrată, dacă vrei s-o faci discretă la loc
Filtru de aer sport K&N – mai mult aer, mai mult chef de drum
Easy clutch – ambreiaj care se acționează cu un deget și un zâmbet
Priză 12V – pentru GPS, telefon sau încălzit supa instant în vârf de deal
Topcase inclus – să nu ții șnițelele în rucsac
Carburatoarele au fost curățate temeinic (n-au mai văzut atâta atenție de pe vremea când erau în fabrică)
Membranele carburatoare schimbate – noi, flexibile, ca o seară bună de sâmbătă
Reglajul la valve făcut cu răbdare și ureche fină – merge lin, nu bate, nu pocnește, doar toarce
Defecte (că nu e Barbie):
Are urme optice normale pentru vârsta și kilometrii ei, nimic grav. Cu excepția rezervorului, care a fost așezat (din greșeală, pe bune!) cu fața-n jos pe polistiren, iar benzina a zis „pa vopsea”.
Ce trebuie să știi:
Motorul merge impecabil, nu consumă ulei, iar consumul de benzină e de aprox. 5% (de fapt mai mic, modificările i-au redus pofta cu cel puțin 0,5 l/100 km).
Dacă ai întrebări sau vrei s-o vezi, dă un mesaj sau sună fără teamă – nu mușcă nici motocicleta, nici eu.
ID: 289012160
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx