Postat 19 octombrie 2025
Honda Shadow VT 600 CX cu personalitate unică, stil militar
3 500 €
Prețul e negociabil
Persoana fizica
Serie sasiu (VIN): HMPC212402351
Model: VT 600 C Shadow
An de fabricatie: 1992
Capacitate motor: 583 cm³
Putere: 33 CP
Combustibil: Benzina
Tip: Chopper
Culoare: Verde
Stare: Utilizat
Transmisie: Lant
Inmatriculat/Neimatriculat: Inmatriculat
Descriere
O Valkyrie nordică în ținută militară e gata să își găsească un nou suflet rătăcitor, pe care să îl aibă în pază, asupra căruia să vegheze și să-i facă drumurile, zilele și viața mai frumoasă, mai luminoasă și mai ușoară.
Vreme de 6 ani ne-a călăuzit pe drumuri șerpuitoare, timp în care nu am avut ce să îi reproșăm și i-am oferit tot ce i se cuvenea, ca unui membru de familie în mâinile căruia îți pui viața.
Un motor indestructibil, făcut în stilul „old school”, cu pasiune și cu simț de răspundere („nu se mai fac motoare ca altă dată” nu e doar o vorbă), n-a cerut niciodată mai mult decât consumabilele și reviziile la timp. A oferit în schimb plăcere, liniște sufletească și multe, multe satisfacții – așa cum numai călăreții pe două roți știu că poți avea.
În urmă cu 6 ani am achiziționat-o ca prim motor pentru soția mea și am desfăcut-o complet (tot în afară de blocul motor). Era vișinie/crem cu mult crom și am transformat-o în ceea ce vezi acum. Toate piesele metalice au fost vopsite electrostatic (inclusiv jantele) – rezistență ireproșabilă! Tot ce a fost de schimbat, am înlocuit. Picturile sunt realizate în aerograf și protejate de un strat de lac. Bandulierele de cartușe sunt „pe bune” – din al doilea război mondial. Tuburile de cartușe sunt de AK47, vârfurile au fost printate la imprimantă 3D. Iar termosul de pe laterala dreaptă completează aspectul de războinic (vezi fotografiile).
Cât a stat la noi a rulat cam 15.000 km (soţia a luat pauză un sezon întreg când a venit pe lume micuţul nostru, acum 5 ani) - un singur defect aici: ceasul de kilometraj nu merge (și nu e melcul, e chiar ceasul). Având telefonul cu Waze mereu în bord, nu am simțit nevoia să îl înlocuim.
ITP-ul e făcut recent și e valabil până în septembrie 2027. Cauciucurile sunt schimbate anul trecut și sunt în stare foarte bună – probabil rulate vreo 3.000 km. Lanț schimbat în mai anul acesta (deci acum 2.000 km), toate reviziile făcute la timp (ultima la începutul acestui an).
Are 4 viteze, și dacă nu ai încercat până acum, îți promit că te vei îndrăgosti de ele, mai ales în oraș - trepte cu cursă lungă, schimbi mult mai rar decât la motoarele cu 5 trepte.
Consum 4 litri+ / 100. Rezevor de 9 litri (deşi în carte scrie 12) – deci autonomie reală pe la 200 km.
Parbriz ușor fumuriu – să se potrivească cu restul „trupului”, tool-case din piele, șa retapițată de Motovis (dacă știi de atelierul din Ploiești), cu burete suplimentar – are vreo 4 sau 5 sezoane, e impecabilă ca rezistență, confort și impermeabilitate. Eșapament îmbrăcat în pânză termoizolantă din fibră de sticlă. Genţi laterale din piele, în stare bună. Suport de telefon cu încărcare pe USB. Pe scurt, exact cum o vezi în fotografii. Pentru orice alte detalii, sună sau scrie cu încredere!
A, și dacă vrei să îl iei acum, dar nu ai unde să îl ții peste iarnă, îl poți lăsa liniștit în garajul unde a stat până acum, lângă motoarele noastre.
Vreme de 6 ani ne-a călăuzit pe drumuri șerpuitoare, timp în care nu am avut ce să îi reproșăm și i-am oferit tot ce i se cuvenea, ca unui membru de familie în mâinile căruia îți pui viața.
Un motor indestructibil, făcut în stilul „old school”, cu pasiune și cu simț de răspundere („nu se mai fac motoare ca altă dată” nu e doar o vorbă), n-a cerut niciodată mai mult decât consumabilele și reviziile la timp. A oferit în schimb plăcere, liniște sufletească și multe, multe satisfacții – așa cum numai călăreții pe două roți știu că poți avea.
În urmă cu 6 ani am achiziționat-o ca prim motor pentru soția mea și am desfăcut-o complet (tot în afară de blocul motor). Era vișinie/crem cu mult crom și am transformat-o în ceea ce vezi acum. Toate piesele metalice au fost vopsite electrostatic (inclusiv jantele) – rezistență ireproșabilă! Tot ce a fost de schimbat, am înlocuit. Picturile sunt realizate în aerograf și protejate de un strat de lac. Bandulierele de cartușe sunt „pe bune” – din al doilea război mondial. Tuburile de cartușe sunt de AK47, vârfurile au fost printate la imprimantă 3D. Iar termosul de pe laterala dreaptă completează aspectul de războinic (vezi fotografiile).
Cât a stat la noi a rulat cam 15.000 km (soţia a luat pauză un sezon întreg când a venit pe lume micuţul nostru, acum 5 ani) - un singur defect aici: ceasul de kilometraj nu merge (și nu e melcul, e chiar ceasul). Având telefonul cu Waze mereu în bord, nu am simțit nevoia să îl înlocuim.
ITP-ul e făcut recent și e valabil până în septembrie 2027. Cauciucurile sunt schimbate anul trecut și sunt în stare foarte bună – probabil rulate vreo 3.000 km. Lanț schimbat în mai anul acesta (deci acum 2.000 km), toate reviziile făcute la timp (ultima la începutul acestui an).
Are 4 viteze, și dacă nu ai încercat până acum, îți promit că te vei îndrăgosti de ele, mai ales în oraș - trepte cu cursă lungă, schimbi mult mai rar decât la motoarele cu 5 trepte.
Consum 4 litri+ / 100. Rezevor de 9 litri (deşi în carte scrie 12) – deci autonomie reală pe la 200 km.
Parbriz ușor fumuriu – să se potrivească cu restul „trupului”, tool-case din piele, șa retapițată de Motovis (dacă știi de atelierul din Ploiești), cu burete suplimentar – are vreo 4 sau 5 sezoane, e impecabilă ca rezistență, confort și impermeabilitate. Eșapament îmbrăcat în pânză termoizolantă din fibră de sticlă. Genţi laterale din piele, în stare bună. Suport de telefon cu încărcare pe USB. Pe scurt, exact cum o vezi în fotografii. Pentru orice alte detalii, sună sau scrie cu încredere!
A, și dacă vrei să îl iei acum, dar nu ai unde să îl ții peste iarnă, îl poți lăsa liniștit în garajul unde a stat până acum, lângă motoarele noastre.
ID: 294323597
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx