Postat Azi la 09:01
Honda NC 750X DCT (automata)
5 750 €
Prețul e negociabil
Persoana fizica
Serie sasiu (VIN): 7H2RC90B1GK002852
Model: NC 750 X
An de fabricatie: 2016
Capacitate motor: 749 cm³
Putere: 54 CP
Combustibil: Benzina
Tip: Touring
Rulaj: 39 000 km
Culoare: Negru
Stare: Utilizat
Transmisie: Lant
Inmatriculat/Neimatriculat: Inmatriculat
Dotari: ABS, Far LED
Descriere
Intreținută exemplar, schimb de ulei la fiecare început de sezon
Ultima revizie: acum 1.000 km (ulei, filtru ulei, filtru aer)
(uleiul se schimba la 12.000 km iar filtrul de aer la 30.000)
Plăcuțe față noi – Brembo Sinter Metal (sept. 2025)
Disc de frana Brembo (față) schimbat acum 8000km
Revizie furcă + anvelopă față nouă (octombrie 2025)
Anvelopă spate foarte bună (încă ~8.000 km)
Bujiile NGK Iridium Laser – schimbate in urma cu 8.000 km, durată de viata >40.000 km(încă ~32.000 km)
Lanț DID VX 512 – stare excelentă (încă ~8.000 km)
Baterie YUASA, întreținută peste iarnă
Consum 3–4%, motor silențios, trage fin si placut.
Zero investiții necesare pentru sezonul 2026.
Urmatorii 8000km nu are nevoie decat de drumuri si chef de condus. Dupa acesti 8000 recomand anvelopa spate noua.
Am ținut o evidență completă a întreținerii, o „carte de service” proprie, unde am notat tot ce s-a schimbat în timp: kilometraj, dată, locul și costul intervențiilor (fără ștampile oficiale). Am ținut-o pentru mine, ca să știu exact ce urmează și ce s-a făcut anterior.
___
Îmbunătățiri:
-Șezut SHAD Comfort, extrem de confortabil – am condus ture de peste 600 km într-o zi, cu pauze doar pentru alimentare. Ofer și șaua originală, la cerere.
-Arcuri progresive de suspensie față WIRTH, schimbate acum 2 ani – îmbunătățesc semnificativ comportamentul suspensiei. Ofer și arcurile originale.
-Cutiile laterale GIVI, care pot fi folosite și ca top box; am și un top box Givi cu spătar pentru pasager, în care încap două căști moto. Toate 3 cutii folosesc o singură cheie.
-Suport de telefon LAMPA cu două huse diferite, una impermeabilă – ambele cu prindere rapidă.
-Cric Central, Parbriz Inalt, crash bars,
___
În 2022 am avut un accident minor, am scăpat motocicleta jos, rezultând câteva zgârieturi superficiale, fără a fi afectată ciclistica sau mecanica motocicletei. Ghidonul a fost ușor îndoit, dar am ales să îl înlocuiesc cu unul original, la fel și maneta de frână, pentru a păstra siguranța și integritatea completă.
Defectele sunt strict estetice. Deși aș putea schimba piesele zgâriate cu piese OEM, nu m-am sinchisit, pentru că nu mă deranjează și nu afectează performanța. Dacă totuși doriți să le înlocuiți, de exemplu, capacul filtrului de ulei DCT (zgâriat) costă aproximativ 200 lei și sigur se poate găsi și mai ieftin la dezmembrări. De atunci am parcurs 15.000 km si nu au fost probleme deloc.
___
O motocicletă excelentă din toate punctele de vedere. Este atât de ușor de condus și de întreținut, încât mă întreb dacă mă voi întoarce în viitor la acest model. Este perfectă și ca primă motocicletă dar si pentru cei care au experienta si vor o motocicleta practica, datorită puterii moderate și centrului de greutate jos, ceea ce o face extrem de agilă și ușor de controlat.
Pe lângă asta, are și cutia DCT, care schimbă vitezele automat. Nu vă lăsați păcăliți, cutia DCT este o transmisie cu două ambreiaje, nu este „ca la scuter”. Se aude plăcut la schimbarea vitezelor și, dacă doriți, puteți schimba și manual, folosind padelele. Se pot schimba treptele superioare sau inferioare în mers, în funcție de nevoi, foarte simplu și intuitiv.
Nu plănuiam să o vând; intenționam să mă mai bucur de ea câțiva ani și apoi să trec la un NT sau poate la un Africa Twin. Însă am început să o conduc tot mai puțin, iar anul acesta am rulat doar o mie de kilometri.
Motocicleta se poate vedea în Timișoara sau Dumbrăvița. Accept orice verificare cu mecanic.
Test drive cu banii în mână.
___
La vanzare mai includ:
2 chei originale
Toate manualele honda. Plus manual de reparatii.
Kit de reparatii pana.
Kit de Rulmenti pentru roata spate, au fost cumparati preventiv
Un set de Semeringuri noi pentru urmatoare revizie a furcii
Pinioane fata/spate noi DID, au venit la pachet cu lantul dar nu a fost cazul sa le schimb.
Mesh Cover pentru sezut
Priza USB QuadLock
Vara drumuri şi iarna achiziţii!
Ultima revizie: acum 1.000 km (ulei, filtru ulei, filtru aer)
(uleiul se schimba la 12.000 km iar filtrul de aer la 30.000)
Plăcuțe față noi – Brembo Sinter Metal (sept. 2025)
Disc de frana Brembo (față) schimbat acum 8000km
Revizie furcă + anvelopă față nouă (octombrie 2025)
Anvelopă spate foarte bună (încă ~8.000 km)
Bujiile NGK Iridium Laser – schimbate in urma cu 8.000 km, durată de viata >40.000 km(încă ~32.000 km)
Lanț DID VX 512 – stare excelentă (încă ~8.000 km)
Baterie YUASA, întreținută peste iarnă
Consum 3–4%, motor silențios, trage fin si placut.
Zero investiții necesare pentru sezonul 2026.
Urmatorii 8000km nu are nevoie decat de drumuri si chef de condus. Dupa acesti 8000 recomand anvelopa spate noua.
Am ținut o evidență completă a întreținerii, o „carte de service” proprie, unde am notat tot ce s-a schimbat în timp: kilometraj, dată, locul și costul intervențiilor (fără ștampile oficiale). Am ținut-o pentru mine, ca să știu exact ce urmează și ce s-a făcut anterior.
___
Îmbunătățiri:
-Șezut SHAD Comfort, extrem de confortabil – am condus ture de peste 600 km într-o zi, cu pauze doar pentru alimentare. Ofer și șaua originală, la cerere.
-Arcuri progresive de suspensie față WIRTH, schimbate acum 2 ani – îmbunătățesc semnificativ comportamentul suspensiei. Ofer și arcurile originale.
-Cutiile laterale GIVI, care pot fi folosite și ca top box; am și un top box Givi cu spătar pentru pasager, în care încap două căști moto. Toate 3 cutii folosesc o singură cheie.
-Suport de telefon LAMPA cu două huse diferite, una impermeabilă – ambele cu prindere rapidă.
-Cric Central, Parbriz Inalt, crash bars,
___
În 2022 am avut un accident minor, am scăpat motocicleta jos, rezultând câteva zgârieturi superficiale, fără a fi afectată ciclistica sau mecanica motocicletei. Ghidonul a fost ușor îndoit, dar am ales să îl înlocuiesc cu unul original, la fel și maneta de frână, pentru a păstra siguranța și integritatea completă.
Defectele sunt strict estetice. Deși aș putea schimba piesele zgâriate cu piese OEM, nu m-am sinchisit, pentru că nu mă deranjează și nu afectează performanța. Dacă totuși doriți să le înlocuiți, de exemplu, capacul filtrului de ulei DCT (zgâriat) costă aproximativ 200 lei și sigur se poate găsi și mai ieftin la dezmembrări. De atunci am parcurs 15.000 km si nu au fost probleme deloc.
___
O motocicletă excelentă din toate punctele de vedere. Este atât de ușor de condus și de întreținut, încât mă întreb dacă mă voi întoarce în viitor la acest model. Este perfectă și ca primă motocicletă dar si pentru cei care au experienta si vor o motocicleta practica, datorită puterii moderate și centrului de greutate jos, ceea ce o face extrem de agilă și ușor de controlat.
Pe lângă asta, are și cutia DCT, care schimbă vitezele automat. Nu vă lăsați păcăliți, cutia DCT este o transmisie cu două ambreiaje, nu este „ca la scuter”. Se aude plăcut la schimbarea vitezelor și, dacă doriți, puteți schimba și manual, folosind padelele. Se pot schimba treptele superioare sau inferioare în mers, în funcție de nevoi, foarte simplu și intuitiv.
Nu plănuiam să o vând; intenționam să mă mai bucur de ea câțiva ani și apoi să trec la un NT sau poate la un Africa Twin. Însă am început să o conduc tot mai puțin, iar anul acesta am rulat doar o mie de kilometri.
Motocicleta se poate vedea în Timișoara sau Dumbrăvița. Accept orice verificare cu mecanic.
Test drive cu banii în mână.
___
La vanzare mai includ:
2 chei originale
Toate manualele honda. Plus manual de reparatii.
Kit de reparatii pana.
Kit de Rulmenti pentru roata spate, au fost cumparati preventiv
Un set de Semeringuri noi pentru urmatoare revizie a furcii
Pinioane fata/spate noi DID, au venit la pachet cu lantul dar nu a fost cazul sa le schimb.
Mesh Cover pentru sezut
Priza USB QuadLock
Vara drumuri şi iarna achiziţii!
ID: 293794808
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx