Postat 02 mai 2024
Honda Monkey 2022 125cc Bijuterie - o conduci de la 16 ani cu A1
3 999 €
Persoana fizica
Model: Monkey 125
An de fabricatie: 2022
Capacitate motor: 125 cm³
Putere: 9 CP
Combustibil: Benzina
Tip: Café racer
Rulaj: 10 000 km
Culoare: Rosu
Stare: Utilizat
Transmisie: Lant
Inmatriculat/Neimatriculat: Inmatriculat
Dotari: ABS, Alarma, Far LED
Descriere
Bijuterie de minimoto Honda Monkey (fratele retro al binecunoscutului Honda Grom) fabricatie 2022.
Echipata din fabrica cu:
- Cornering ABS (Inertial Measurement Unit ABS)
- Lumini complete LED
- Alarma cu telecomanda
- Furca inversata
- Frane disc fata+spate
- Motor economic cu sistem de injectie - consum 2 litri/100km
- Transmisie in 5 rapoarte cu ambreiaj multidisc
Imbunatatiri si accesorii fata de fabrica:
- Anvelope Michelin City Grip 2 - nu se pot compara cu mizeriile de Vee Rubber cu care vine din fabrica.
- Proiectoare led 50W ce aduc un adaos important de vizibilitate.
- Oglinzi Oxford originale nu copii chinezesti - in cele de fabrica iti vezi doar umerii.
- Grup de comanda lumini ce au buton de avarii si de PASS - cel de fabrica nu are.
- Imbunatatit feelingul schimbatorului de viteze folosind o parghie calitativa - de fabrica avea o piesa ce introducea un joc mult prea mare.
- Conversie pinioane si lant X-Ring 428 - de fabrica avea un lant mai subtire tip 420 fara O sau X-ring, s-a mancat in 2000km, se intindea cum vedeai cu ochii.
- Goarna de 120dB pentru alarma si claxon.
- Mansoane incalzite in 4 trepte.
- Pompa de ulei cu debit marit cu 50% - ajuta la racirea motorului si aduce un plus de protectie la uzura.
- Pinion de angrenare pompa de ulei din bronz, facut pe comanda la strung - de fabrica pinionul este din nylon (plastic) si poate ceda cand ti-a lumea mai draga, necesitand servisare costisitoare.
- Admisie imbunatatita pentru un plus de cuplu si putere.
- Mufa OBD2 extra fata de DLC-ul de fabrica - poti conecta orice interfata de diagnoza gen ELM 327 pentru a vedea parametrii la motor si coduri de eroare.
Schimburile de ulei au fost efectuate la 2500km, impreuna cu filtrul de ulei.
Anul trecut in toamna a primit lichid de frana nou iar anul acesta in primavara a primit baterie noua si toate schimburile efectuate.
Sunt primul propietar, cumparata de noua de la dealerul Honda. Are doua chei, ceva carticele si telecomanda de la alarma. Nu sunt probleme la eliberarea certificatului fiscal.
Motocicleta are in jurul a 10K km in crestere.
Se probeaza doar cu banii in mana.
Prefer sa fiu contactat pe mesageria olx.
"Nu bate, nu troncane, nu da cu fum"
Echipata din fabrica cu:
- Cornering ABS (Inertial Measurement Unit ABS)
- Lumini complete LED
- Alarma cu telecomanda
- Furca inversata
- Frane disc fata+spate
- Motor economic cu sistem de injectie - consum 2 litri/100km
- Transmisie in 5 rapoarte cu ambreiaj multidisc
Imbunatatiri si accesorii fata de fabrica:
- Anvelope Michelin City Grip 2 - nu se pot compara cu mizeriile de Vee Rubber cu care vine din fabrica.
- Proiectoare led 50W ce aduc un adaos important de vizibilitate.
- Oglinzi Oxford originale nu copii chinezesti - in cele de fabrica iti vezi doar umerii.
- Grup de comanda lumini ce au buton de avarii si de PASS - cel de fabrica nu are.
- Imbunatatit feelingul schimbatorului de viteze folosind o parghie calitativa - de fabrica avea o piesa ce introducea un joc mult prea mare.
- Conversie pinioane si lant X-Ring 428 - de fabrica avea un lant mai subtire tip 420 fara O sau X-ring, s-a mancat in 2000km, se intindea cum vedeai cu ochii.
- Goarna de 120dB pentru alarma si claxon.
- Mansoane incalzite in 4 trepte.
- Pompa de ulei cu debit marit cu 50% - ajuta la racirea motorului si aduce un plus de protectie la uzura.
- Pinion de angrenare pompa de ulei din bronz, facut pe comanda la strung - de fabrica pinionul este din nylon (plastic) si poate ceda cand ti-a lumea mai draga, necesitand servisare costisitoare.
- Admisie imbunatatita pentru un plus de cuplu si putere.
- Mufa OBD2 extra fata de DLC-ul de fabrica - poti conecta orice interfata de diagnoza gen ELM 327 pentru a vedea parametrii la motor si coduri de eroare.
Schimburile de ulei au fost efectuate la 2500km, impreuna cu filtrul de ulei.
Anul trecut in toamna a primit lichid de frana nou iar anul acesta in primavara a primit baterie noua si toate schimburile efectuate.
Sunt primul propietar, cumparata de noua de la dealerul Honda. Are doua chei, ceva carticele si telecomanda de la alarma. Nu sunt probleme la eliberarea certificatului fiscal.
Motocicleta are in jurul a 10K km in crestere.
Se probeaza doar cu banii in mana.
Prefer sa fiu contactat pe mesageria olx.
"Nu bate, nu troncane, nu da cu fum"
ID: 269113561
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx