Postat 10 iulie 2025
Honda Monkey 2022 125cc A1
3 000 €
Persoana fizica
Model: Monkey 125
An de fabricatie: 2022
Capacitate motor: 125 cm³
Putere: 9 CP
Combustibil: Benzina
Tip: Naked
Rulaj: 17 000 km
Culoare: Rosu
Stare: Utilizat
Transmisie: Lant
Dotari: ABS, Alarma, Far LED
Descriere
Motocicleta de 125cc cu transmisie manuala in 5 rapoarte - nu o conduci cu B-ul, ai nevoie de minim A1 de la 16 ani. Model foarte rar, sunt vreo 3 in Bucuresti din cate stiu.
Intretinuta OCD style.
Moto foarte draguta, stil retro, full metal si crom adevarat, nu plastice - calitate. Motorul de 125cc este celebrul motor de la honda stiut pentru fiabilitatea sa, imbunatatit de-a lungul anilor. Impatimitii din America au trecut lejer peste pragul psihologic de 100 de mii de km. Racit cu aer si ulei, ofera simplitate in mentenanta si fiabilitate crescuta. Fata de modelele mai vechi, acesta are 5 viteze in loc de 4 ceea ce il face mai dinamic. De asemenea incepand cu aceasta generatie este prezent si un filtru de ulei ce se poate inlocui foarte usor, spre deosebire de generatia veche care avea un sistem de filtrare prin centrifugare, greu accesibil pentru curatare, fiind in interiorul motorului.
Echipare si imbunatatiri:
- Toate luminile LED de fabrica (far, frana, semnalizari)
- Injectie electronica,
- Cornering ABS pe fata,
- Port OBD 2 accesibil cu diagnoza generica gen ELM327,
- Proiectoare LED foarte puternice,
- Mansoane incalzite in trepte - nu ingheata mainile primavara devreme si toamna tarziu.
- Oglinzi Oxford aluminiu CNC - in cele originale iti vedeai doar umerii.
- Admisie aer custom - ofera un sunet unic si un plus de putere, cu avantajul folosirii unor filtre mult mai accesibile ca pret.
- Alarma de fabrica cu telecomanda acum actioneaza claxonul - sensibila si galagioasa, nu se atinge nimeni de ea.
- Anvelope Michelin City Grip 2 - cele de fabrica s-au crapat in primul sezon, foarte proaste,
- Grup de lumini (controale) de Suzuki, cel de fabrica nu avea buton de avarii pe care il gasesc esential,
- Ungator automat pentru lant,
- Conversie de lant si pinioane de la 420 fara o-ring (fabrica) la 428 mai gros cu X-ring. Cel original s-a intins intr-un sezon. Asta nou a fost reglat si nu s-a mai intins.
- Inlocuita parghia schimbatorului de viteze cu una mai calitativa, pe lagare din bronz. Cea de fabrica era o tabla gaurita, chioara. S-a schimbat enorm in bine feelingul schimbatorului.
- Doua alimentatoare USB C rapide,
In primavara a fost facuta mentenanta standard de ulei + filtru ulei + filtru aer. Uleiul il schimb des, la 2000 km. Anul trecut a primit o baterie cu gel si a fost schimbat lichidul de frana.
Cat consuma? 2%. Cat fuge? Cu mine la suta de kile, ii dublez masa proprie si ma propulseaza cu 85-90 km/h in functie de conditiile de mediu. Cica trece de suta daca esti mai subtirel.
Desi este mica si pare o jucarie, utilizarea ei nu este limitata la strazile orasului, pe care se descurca foarte bine datorita dimensiunilor mai reduse decat ale unui scuter, dar te poate duce cu succes la mare sau peste Carpati, asa cum am fost si eu cu ea. Dovada in poze.
Pentru cei ce simt nevoia arzatoare sa negocieze, ii rog sa isi indrepte atentia spre celelalte anunturi de pe site.
Intretinuta OCD style.
Moto foarte draguta, stil retro, full metal si crom adevarat, nu plastice - calitate. Motorul de 125cc este celebrul motor de la honda stiut pentru fiabilitatea sa, imbunatatit de-a lungul anilor. Impatimitii din America au trecut lejer peste pragul psihologic de 100 de mii de km. Racit cu aer si ulei, ofera simplitate in mentenanta si fiabilitate crescuta. Fata de modelele mai vechi, acesta are 5 viteze in loc de 4 ceea ce il face mai dinamic. De asemenea incepand cu aceasta generatie este prezent si un filtru de ulei ce se poate inlocui foarte usor, spre deosebire de generatia veche care avea un sistem de filtrare prin centrifugare, greu accesibil pentru curatare, fiind in interiorul motorului.
Echipare si imbunatatiri:
- Toate luminile LED de fabrica (far, frana, semnalizari)
- Injectie electronica,
- Cornering ABS pe fata,
- Port OBD 2 accesibil cu diagnoza generica gen ELM327,
- Proiectoare LED foarte puternice,
- Mansoane incalzite in trepte - nu ingheata mainile primavara devreme si toamna tarziu.
- Oglinzi Oxford aluminiu CNC - in cele originale iti vedeai doar umerii.
- Admisie aer custom - ofera un sunet unic si un plus de putere, cu avantajul folosirii unor filtre mult mai accesibile ca pret.
- Alarma de fabrica cu telecomanda acum actioneaza claxonul - sensibila si galagioasa, nu se atinge nimeni de ea.
- Anvelope Michelin City Grip 2 - cele de fabrica s-au crapat in primul sezon, foarte proaste,
- Grup de lumini (controale) de Suzuki, cel de fabrica nu avea buton de avarii pe care il gasesc esential,
- Ungator automat pentru lant,
- Conversie de lant si pinioane de la 420 fara o-ring (fabrica) la 428 mai gros cu X-ring. Cel original s-a intins intr-un sezon. Asta nou a fost reglat si nu s-a mai intins.
- Inlocuita parghia schimbatorului de viteze cu una mai calitativa, pe lagare din bronz. Cea de fabrica era o tabla gaurita, chioara. S-a schimbat enorm in bine feelingul schimbatorului.
- Doua alimentatoare USB C rapide,
In primavara a fost facuta mentenanta standard de ulei + filtru ulei + filtru aer. Uleiul il schimb des, la 2000 km. Anul trecut a primit o baterie cu gel si a fost schimbat lichidul de frana.
Cat consuma? 2%. Cat fuge? Cu mine la suta de kile, ii dublez masa proprie si ma propulseaza cu 85-90 km/h in functie de conditiile de mediu. Cica trece de suta daca esti mai subtirel.
Desi este mica si pare o jucarie, utilizarea ei nu este limitata la strazile orasului, pe care se descurca foarte bine datorita dimensiunilor mai reduse decat ale unui scuter, dar te poate duce cu succes la mare sau peste Carpati, asa cum am fost si eu cu ea. Dovada in poze.
Pentru cei ce simt nevoia arzatoare sa negocieze, ii rog sa isi indrepte atentia spre celelalte anunturi de pe site.
ID: 289730105
Contactează vânzătorul