Postat 19 decembrie 2025
Honda Forza NSS/EX5/ABS
2 950 €
Persoana fizica
Capacitate motor: 250 cm³
Putere: 19 CP
Combustibil: Benzina
Tip: Sport
Rulaj: 25 000 km
Culoare: Gri
Stare: Utilizat
Transmisie: Curea
Inmatriculat/Neimatriculat: Inmatriculat
Dotari: ABS, Alarma, Far LED, Far Xenon, Imobilizator electronic, Keyless go
Descriere
Exclus orice fel de schimb!
Contact telefonic numai în situația în care v ați hotărât 100% ptr achiziționare, altfel ptr orice nelămuriri răspund la mesagerie aici!
Rog, NU deranjati cu tot felul de discuții inutile-NU mă interesează!
A nu se confunda cu modelele simple!!!
***Honda Forza MF08 se referă la generația 2004-2007 a scuterului Forza de 250cc (motor MF08E), dotat cu un motor monocilindric OHC de 249cc răcit cu apă, o putere de aproximativ 22 CP și transmisia V-Matic de la Honda, cunoscută pentru condusul sportiv și confortul în timpul călătoriilor, distinctă de modelele Forza mai noi, precum cele de 125cc sau 350cc (seria NSS), care au motoare și caracteristici diferite, precum eSP+ și HSTC. Specificațiile cheie pentru MF08 includ o putere de aproximativ 22 CP, un cuplu de 24 N·m, o cilindree de 249cc și caracteristici precum un spațiu de depozitare mare sub șa și un parbriz electronic.
Specificații cheie Honda Forza MF08 (2004-2007):
Motor: MF08E (monocilindric în 4 timpi, răcit cu apă, OHC)
Cilindree: 249 cmc
Putere maximă: Aproximativ 22 CP (16 kW) / 7500 rpm (variază ușor în funcție de an/piață)
Cuplu maxim: Aproximativ 2,4 kg・m (24 N・m) / 5500 rpm (variază ușor)
Transmisie: Honda V-Matic (automată)
Greutate (la bord): Aproximativ 196 kg (variază în funcție de an/variere)
Capacitate rezervor combustibil: Aproximativ 12 litri
Caracteristici: Spațiu mare de depozitare sub scaun, reglare electronică a parbrizului (la unele versiuni), injecție de combustibil PGM-FI. Diferențe cheie față de modelele Forza mai noi (seria NSS):
Honda forza NSS 250cc/model EX5, MF08E/12.2006/ 28.000km, model cu ABS si cutie Honda V-Matic cu 3 moduri de condus: automat, sport și manual cu posibilitate schimbare 6 viteze din padele/buton +- pe ghidon***
Avantajul la această cutie este ca se poate conduce oricand ca și o motocicleta cu schimbarea vitezelor din padele/buton +- pe ghidon(6 viteze)-cutie semiautomata- ajuta mult pe drumuri neasfaltate, pante, curbe, etc. și merge/ aude fix ca o motocicleta.
-Alarma
-blocare/imobilizare electronică
-pornire fara cheie-keyless go/2 chei din care una noua.
Revizia generala la 25000:
- schimb ulei motor honda 10w30
- schimb ulei cutie viteze triax 75w90
-schimb filtru aer
-spălare instalație+ inlocuire antigel Honda verde
-inlocuit lichid frana-motul 600 RBF
-schimb plăcute frana fata+spate
-anvelope noi fata/ spate Pirelli
-bujie iridium NGK
-baterie noua gel YTZ12S
-achizitionat și montat parbriz înalt
- achiziționat suport și top case Givi pointer /nu sint incluse în preț.
Motor in 4 timpi pe injecție cu sunet deosebit/clasic, consum extraordinar de mic 2,5 la/100 km și fix 3% la putere maxima. Funcționare impecabila, cutia schimba perfect in toate cele 3 moduri de condus: automat/economic, sport sau manual, caroserie in stare perfecta, majoritatea subansamblelor șuruburilor, etc.-fiind intacte și sigilate cu vopsea din fabrica.
Motoscuterul are toate etichetele de noi pe el, păstrat numai în garaj încălzit iarna și vara cu husa și la umbra, un singur proprietar de noua.
Model fabricat in Japan***materiale de calitate, șaua e mult mai lata fata de cele normale, oferind un confort sporit la drumuri lungi, înălțime mică de 71 cm, frane fata spate cu ABS.
Proba se face ca pasager sau banii jos +permis corespunzător!
Dețin facturi cu tot ce am investit in ea.
Toate taxele la zi și se instraineaza numai cu fiscal!
Contact telefonic numai în situația în care v ați hotărât 100% ptr achiziționare, altfel ptr orice nelămuriri răspund la mesagerie aici!
Rog, NU deranjati cu tot felul de discuții inutile-NU mă interesează!
A nu se confunda cu modelele simple!!!
***Honda Forza MF08 se referă la generația 2004-2007 a scuterului Forza de 250cc (motor MF08E), dotat cu un motor monocilindric OHC de 249cc răcit cu apă, o putere de aproximativ 22 CP și transmisia V-Matic de la Honda, cunoscută pentru condusul sportiv și confortul în timpul călătoriilor, distinctă de modelele Forza mai noi, precum cele de 125cc sau 350cc (seria NSS), care au motoare și caracteristici diferite, precum eSP+ și HSTC. Specificațiile cheie pentru MF08 includ o putere de aproximativ 22 CP, un cuplu de 24 N·m, o cilindree de 249cc și caracteristici precum un spațiu de depozitare mare sub șa și un parbriz electronic.
Specificații cheie Honda Forza MF08 (2004-2007):
Motor: MF08E (monocilindric în 4 timpi, răcit cu apă, OHC)
Cilindree: 249 cmc
Putere maximă: Aproximativ 22 CP (16 kW) / 7500 rpm (variază ușor în funcție de an/piață)
Cuplu maxim: Aproximativ 2,4 kg・m (24 N・m) / 5500 rpm (variază ușor)
Transmisie: Honda V-Matic (automată)
Greutate (la bord): Aproximativ 196 kg (variază în funcție de an/variere)
Capacitate rezervor combustibil: Aproximativ 12 litri
Caracteristici: Spațiu mare de depozitare sub scaun, reglare electronică a parbrizului (la unele versiuni), injecție de combustibil PGM-FI. Diferențe cheie față de modelele Forza mai noi (seria NSS):
Honda forza NSS 250cc/model EX5, MF08E/12.2006/ 28.000km, model cu ABS si cutie Honda V-Matic cu 3 moduri de condus: automat, sport și manual cu posibilitate schimbare 6 viteze din padele/buton +- pe ghidon***
Avantajul la această cutie este ca se poate conduce oricand ca și o motocicleta cu schimbarea vitezelor din padele/buton +- pe ghidon(6 viteze)-cutie semiautomata- ajuta mult pe drumuri neasfaltate, pante, curbe, etc. și merge/ aude fix ca o motocicleta.
-Alarma
-blocare/imobilizare electronică
-pornire fara cheie-keyless go/2 chei din care una noua.
Revizia generala la 25000:
- schimb ulei motor honda 10w30
- schimb ulei cutie viteze triax 75w90
-schimb filtru aer
-spălare instalație+ inlocuire antigel Honda verde
-inlocuit lichid frana-motul 600 RBF
-schimb plăcute frana fata+spate
-anvelope noi fata/ spate Pirelli
-bujie iridium NGK
-baterie noua gel YTZ12S
-achizitionat și montat parbriz înalt
- achiziționat suport și top case Givi pointer /nu sint incluse în preț.
Motor in 4 timpi pe injecție cu sunet deosebit/clasic, consum extraordinar de mic 2,5 la/100 km și fix 3% la putere maxima. Funcționare impecabila, cutia schimba perfect in toate cele 3 moduri de condus: automat/economic, sport sau manual, caroserie in stare perfecta, majoritatea subansamblelor șuruburilor, etc.-fiind intacte și sigilate cu vopsea din fabrica.
Motoscuterul are toate etichetele de noi pe el, păstrat numai în garaj încălzit iarna și vara cu husa și la umbra, un singur proprietar de noua.
Model fabricat in Japan***materiale de calitate, șaua e mult mai lata fata de cele normale, oferind un confort sporit la drumuri lungi, înălțime mică de 71 cm, frane fata spate cu ABS.
Proba se face ca pasager sau banii jos +permis corespunzător!
Dețin facturi cu tot ce am investit in ea.
Toate taxele la zi și se instraineaza numai cu fiscal!
ID: 287420416
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx