Postat 05 octombrie 2025
HONDA CRV a venit timpul
14 000 €
Prețul e negociabil
Persoana fizica
Serie sasiu (VIN): SHSRE678DU018371J794277
Model: CR-V
Capacitate motor: 2 200 cm³
Putere: 150 CP
Combustibil: Diesel
Caroserie: SUV
Rulaj: 182 894 km
Culoare: Maro / Bej
An de fabricatie: 2013
Numar de usi: 4
Stare: Utilizat
Cutie de viteze: Manuala
Volan: Partea stanga
Inmatriculat/Neimatriculat: Inmatriculat
Descriere
De vânzare: O fiară blândă care a refuzat să se facă Duster.
Se vinde Honda CR-V din 2013, o mașină care a crezut că se poate naște în Japonia și totuși să înțeleagă gropile din Drumul Taberei.
Scurt istoric:
Născută în 2013, într-o perioadă în care toți visau la mașini nemțești, această Honda a ales calea onoarei și a fiabilității. Cu un motor diesel de 2200 cmc și 150 de cai putere, are suficient suflet să tragă la deal, chiar și după ce ați mâncat la nunta finei a doua oară.
Caroseria de tip SUV, culoare maro – o nuanță elegantă pe care am numit-o "Cafea , dar fără zahăr, că ne-am îngrășat" – a văzut mai multe drumuri bune decât promisiuni electorale îndeplinite. N-a suferit niciun accident, cu excepția unor discuții aprinse în trafic, dar tabla a rămas la fel de neatinsă ca bugetul de stat de la începutul anului.
De ce o vând?
Simplu. Ne-am iubit, ne-am respectat, dar am ajuns la o răscruce. Ea vrea să vadă lumea, să meargă pe autostrăzi line și să fie parcată în fața unor vile cochete. Eu... eu trebuie să car prune de la Varloveni pentru tuica și să mă strecor pe străduțe unde și pisicile merg pe burtă. Ne despărțim amiabil, cu lacrimi în ochi și cu promisiunea că o voi lăsa pe mâini bune.
Ce primești?
O mașină care pornește la sfert, nu după ce îi spui o rugăciune și îi promiți un plin de motorină premium.
Spațiu berechet. Încap în ea, fără probleme, bagajele pentru o vacanță de o săptămână în Grecia, soacra cu cele trei genți ale ei, și un bax de vin de la țară. Testat.
Consum decent. Nu te va face să vinzi un rinichi pentru a ajunge la mare.
O parteneră de nădejde. Nu te lasă în drum, nu se plânge de vreme și nu te întreabă de ce ai parcat atât de departe.
Culoare maro. Se asortează cu orice peisaj românesc, de la praf de oraș la noroi de țară.
Ce nu primești?
Bătăi de cap. A fost îngrijită mai ceva ca un bibelou de pe vremea bunicii.
Probleme ascunse. Nu are "doar o mică problemă la senzorul de la roata din dreapta-spate, dar nu e mare lucru". Totul funcționează cum a lăsat-o tata Honda.
Un preț de pomană. Calitatea are un preț. Nu e "ultimul preț, boss", dar suntem oameni și negociem.
Concluzie:
Dacă vrei o mașină serioasă, dar cu simțul umorului, care să te ducă și la operă, dar și la un grătar la iarbă verde, ai nimerit unde trebuie. E mașina perfectă pentru cineva care apreciază fiabilitatea japoneză, dar care are și un spirit latin.
Preț: Negociabil, dar hai să nu ne pierdem vremea cu oferte de genul "îți dau pe ea un scuter și o damigeană de vin".
Contact: La telefon, după ora 10:00, căci dimineața ne plângem de milă unul altuia. O găsiți gata de drum, cu plinul făcut și cu o poveste de viață impresionantă. Vă așteaptă să o scoateți la o cafea (pe motorină, desigur).
Se vinde Honda CR-V din 2013, o mașină care a crezut că se poate naște în Japonia și totuși să înțeleagă gropile din Drumul Taberei.
Scurt istoric:
Născută în 2013, într-o perioadă în care toți visau la mașini nemțești, această Honda a ales calea onoarei și a fiabilității. Cu un motor diesel de 2200 cmc și 150 de cai putere, are suficient suflet să tragă la deal, chiar și după ce ați mâncat la nunta finei a doua oară.
Caroseria de tip SUV, culoare maro – o nuanță elegantă pe care am numit-o "Cafea , dar fără zahăr, că ne-am îngrășat" – a văzut mai multe drumuri bune decât promisiuni electorale îndeplinite. N-a suferit niciun accident, cu excepția unor discuții aprinse în trafic, dar tabla a rămas la fel de neatinsă ca bugetul de stat de la începutul anului.
De ce o vând?
Simplu. Ne-am iubit, ne-am respectat, dar am ajuns la o răscruce. Ea vrea să vadă lumea, să meargă pe autostrăzi line și să fie parcată în fața unor vile cochete. Eu... eu trebuie să car prune de la Varloveni pentru tuica și să mă strecor pe străduțe unde și pisicile merg pe burtă. Ne despărțim amiabil, cu lacrimi în ochi și cu promisiunea că o voi lăsa pe mâini bune.
Ce primești?
O mașină care pornește la sfert, nu după ce îi spui o rugăciune și îi promiți un plin de motorină premium.
Spațiu berechet. Încap în ea, fără probleme, bagajele pentru o vacanță de o săptămână în Grecia, soacra cu cele trei genți ale ei, și un bax de vin de la țară. Testat.
Consum decent. Nu te va face să vinzi un rinichi pentru a ajunge la mare.
O parteneră de nădejde. Nu te lasă în drum, nu se plânge de vreme și nu te întreabă de ce ai parcat atât de departe.
Culoare maro. Se asortează cu orice peisaj românesc, de la praf de oraș la noroi de țară.
Ce nu primești?
Bătăi de cap. A fost îngrijită mai ceva ca un bibelou de pe vremea bunicii.
Probleme ascunse. Nu are "doar o mică problemă la senzorul de la roata din dreapta-spate, dar nu e mare lucru". Totul funcționează cum a lăsat-o tata Honda.
Un preț de pomană. Calitatea are un preț. Nu e "ultimul preț, boss", dar suntem oameni și negociem.
Concluzie:
Dacă vrei o mașină serioasă, dar cu simțul umorului, care să te ducă și la operă, dar și la un grătar la iarbă verde, ai nimerit unde trebuie. E mașina perfectă pentru cineva care apreciază fiabilitatea japoneză, dar care are și un spirit latin.
Preț: Negociabil, dar hai să nu ne pierdem vremea cu oferte de genul "îți dau pe ea un scuter și o damigeană de vin".
Contact: La telefon, după ora 10:00, căci dimineața ne plângem de milă unul altuia. O găsiți gata de drum, cu plinul făcut și cu o poveste de viață impresionantă. Vă așteaptă să o scoateți la o cafea (pe motorină, desigur).
ID: 292530100
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx