Postat 01 decembrie 2025
Honda CRF1100 Africa Twin Adventure Sports DCT ES 2022
13 500 €
Prețul e negociabil
Persoana fizica
Serie sasiu (VIN): JH2SD09D9NK202308
An de fabricatie: 2022
Capacitate motor: 1 084 cm³
Putere: 105 CP
Combustibil: Benzina
Tip: Touring
Rulaj: 50 000 km
Culoare: Alb
Stare: Utilizat
Transmisie: Lant
Inmatriculat/Neimatriculat: Inmatriculat
Dotari: ABS, Controlul tractiunii (ASR), Bluetooth, Pilot automat, Suspensie controlata electronic, Far LED
Descriere
Vand Honda CRF 1100 Africa Twin Adventure Sports 2022 DCT ES... cu modificari:
Motocicleta nu necesita prezentare.. este una din cele mai stabile si fiabile platforme de adventure touring, atat on cat si offroad.
- Roti Tubeless
- Cutie DCT Automata/Manuala cu padele: Schimba singura pe D/S1/S2/S3, dar eu merg cu ea (si recomand cu caldura) modul M, in care schimb singur viteze din padele +/-.
- Electronic Suspension: se poate comuta dintr-un buton intre hard/medium/soft damping + alte ajustari de preload, inclusiv in mers.
- Apple CarPlay / Android Auto (wired), dar se poate pune si wireless cu adaptor;
- Este ultima varianta de Adventure Sports cu roata de 21 pe fata, mai potrivita pt offroad, cu cursa suspensiei mai lunga.
Modificarile principale / Punctele forte fata de celelalte africane:
- Evacuare full Arrow (galerie + toba), comandata din Italia, montata la Honda Asko in Chiajna, cu fisa de omologare, se poate trece pe talon cu vizita la RAR, legala, sunet deschis, curat, fara catalizator dar silenced, decent, trebuie auzita live, nu au rost inregistrarile. Are 3 db-killers, 2 mici pe galerie si cel original al tobei (removable).
- REMAPATA injectia ca urmare a schimbarii evacuarii, amestecul din fabrica fiind mult prea sarac conform Euro5; motocicleta are aproximativ 5% mai multa putere fata de stock; consum 5.3;
- Sa confort de la motovis.bike
- Crashbar full Touratech
- Rack + Cutii metalice Touratech (ultima poza)
Modificari uzuale / Piese incluse:
- 2 scuturi motor vopsite negru electrostatic, de explicat :))
- Frana picior / plastice motor vopsite negru
- Proiectoare 50W cu faza lunga galben / faza scurta alb;
- Tank Grips Honda
- Tank bag sw motech expandabil
- suport telefon quadlock cu vibration dampener
- Crashbar bags
- Handguards Barkbusters Storm
- Extensie codita (suport topcase SHAD) pentru geanta mare
- Extensie talpa cric lateral
- Fender extender pt aripa fata (arunca mai putina apa/jeg pe motor)
Istoric:
- 50km in crestere
- Consum 5.3 afara, 7.0 urban, mers mixt
- A mers 99% on-road, 1% offroad, se vede pe ea + alegerea de anvelope :)
- Fara cazaturi sau accidente, se vede pe ea
- Tinuta doar sub husa, vopseaua nu e decolorata de UV ca la altele de 50k+
- o am de la 30k, fostul proprietar i-a facut o revizie mare la 23k inclusiv joc valve (am devizul de la Honda Nord), in rest nu stiu istoricul ei precedent
- Ulei + Filtre schimbate la 32k si 42k
- Kit lant + baterie schimbate la 35k
- Display schimbat la 42k la asko chiajna, este in garantie pana in 2030
- Crankcase Breather curatat la 23k si 40k
- Anvelope + placute spate schimbate la 40k
- Rulmenti spate schimbati la 40k
- DCT Reset la 23k si 50k
Investitii necesare:
- schimb ulei + filtre, daca nu apuc sa-l fac eu
- manopera schimb filtre aer (am filtrele aer, le dau cu moto)
- placute spate
Piese extra incluse:
- Parbriz stock Honda (ea are un parbriz inalt cu +6cm de la Puig)
- Geanta 110L cu elastice pre-montate + husa waterproof (se vede in poze)
- Scut motor OEM Honda negru (se poate monta doar jumatate, explic la telefon, vedeti ultima poza)
Am vazut 13 tari cu ea, cu pasager si fara; folosita 90% in regim tura-lunga, 10% oras-ture scurte.
O vand pentru ca in urmatoarea perioada trebuie sa eliberez niste finante si nu voi mai avea la fel de mult timp pt turele cu ea.
Pentru detalii imi puteti scrie pe olx si raspund cand pot, multumesc :) Nu ma grabesc sa o dau, as vrea sa ajunga la un rider pasionat care va merge cu ea si nu o va tine degeaba. Se poate vedea in Bucuresti sector 3 zona Titan; Test ride accept doar daca imi dati sa testez si eu un Goldwing sau Multistrada V4 :))
Motocicleta nu necesita prezentare.. este una din cele mai stabile si fiabile platforme de adventure touring, atat on cat si offroad.
- Roti Tubeless
- Cutie DCT Automata/Manuala cu padele: Schimba singura pe D/S1/S2/S3, dar eu merg cu ea (si recomand cu caldura) modul M, in care schimb singur viteze din padele +/-.
- Electronic Suspension: se poate comuta dintr-un buton intre hard/medium/soft damping + alte ajustari de preload, inclusiv in mers.
- Apple CarPlay / Android Auto (wired), dar se poate pune si wireless cu adaptor;
- Este ultima varianta de Adventure Sports cu roata de 21 pe fata, mai potrivita pt offroad, cu cursa suspensiei mai lunga.
Modificarile principale / Punctele forte fata de celelalte africane:
- Evacuare full Arrow (galerie + toba), comandata din Italia, montata la Honda Asko in Chiajna, cu fisa de omologare, se poate trece pe talon cu vizita la RAR, legala, sunet deschis, curat, fara catalizator dar silenced, decent, trebuie auzita live, nu au rost inregistrarile. Are 3 db-killers, 2 mici pe galerie si cel original al tobei (removable).
- REMAPATA injectia ca urmare a schimbarii evacuarii, amestecul din fabrica fiind mult prea sarac conform Euro5; motocicleta are aproximativ 5% mai multa putere fata de stock; consum 5.3;
- Sa confort de la motovis.bike
- Crashbar full Touratech
- Rack + Cutii metalice Touratech (ultima poza)
Modificari uzuale / Piese incluse:
- 2 scuturi motor vopsite negru electrostatic, de explicat :))
- Frana picior / plastice motor vopsite negru
- Proiectoare 50W cu faza lunga galben / faza scurta alb;
- Tank Grips Honda
- Tank bag sw motech expandabil
- suport telefon quadlock cu vibration dampener
- Crashbar bags
- Handguards Barkbusters Storm
- Extensie codita (suport topcase SHAD) pentru geanta mare
- Extensie talpa cric lateral
- Fender extender pt aripa fata (arunca mai putina apa/jeg pe motor)
Istoric:
- 50km in crestere
- Consum 5.3 afara, 7.0 urban, mers mixt
- A mers 99% on-road, 1% offroad, se vede pe ea + alegerea de anvelope :)
- Fara cazaturi sau accidente, se vede pe ea
- Tinuta doar sub husa, vopseaua nu e decolorata de UV ca la altele de 50k+
- o am de la 30k, fostul proprietar i-a facut o revizie mare la 23k inclusiv joc valve (am devizul de la Honda Nord), in rest nu stiu istoricul ei precedent
- Ulei + Filtre schimbate la 32k si 42k
- Kit lant + baterie schimbate la 35k
- Display schimbat la 42k la asko chiajna, este in garantie pana in 2030
- Crankcase Breather curatat la 23k si 40k
- Anvelope + placute spate schimbate la 40k
- Rulmenti spate schimbati la 40k
- DCT Reset la 23k si 50k
Investitii necesare:
- schimb ulei + filtre, daca nu apuc sa-l fac eu
- manopera schimb filtre aer (am filtrele aer, le dau cu moto)
- placute spate
Piese extra incluse:
- Parbriz stock Honda (ea are un parbriz inalt cu +6cm de la Puig)
- Geanta 110L cu elastice pre-montate + husa waterproof (se vede in poze)
- Scut motor OEM Honda negru (se poate monta doar jumatate, explic la telefon, vedeti ultima poza)
Am vazut 13 tari cu ea, cu pasager si fara; folosita 90% in regim tura-lunga, 10% oras-ture scurte.
O vand pentru ca in urmatoarea perioada trebuie sa eliberez niste finante si nu voi mai avea la fel de mult timp pt turele cu ea.
Pentru detalii imi puteti scrie pe olx si raspund cand pot, multumesc :) Nu ma grabesc sa o dau, as vrea sa ajunga la un rider pasionat care va merge cu ea si nu o va tine degeaba. Se poate vedea in Bucuresti sector 3 zona Titan; Test ride accept doar daca imi dati sa testez si eu un Goldwing sau Multistrada V4 :))
ID: 293357141
Contactează vânzătorul