Postat Azi la 09:44
Honda CR-V gen. II 2002 benzina 150 cp.
3 500 €
Prețul e negociabil
Persoana fizica
Serie sasiu (VIN): SHSRD87602U007086
Model: CR-V
Capacitate motor: 1 198 cm³
Putere: 150 CP
Combustibil: Benzina
Caroserie: SUV
Rulaj: 250 000 km
Culoare: Negru
An de fabricatie: 2002
Numar de usi: 5
Stare: Utilizat
Cutie de viteze: Manuala
Volan: Partea stanga
Inmatriculat/Neimatriculat: Inmatriculat
Descriere
Honda CR-V II benzina, 2002, Euro 3, motorul de doi litri i-vtec, 150 c.p., cutie manuala, 250.000 km în creștere, mașina circulă zilnic.
În stare de funcționare perfectă/ estetică foarte bună pentru vârsta ei; consum cât se poate de decent la condus normal (mai ales când motorul cu distribuție variabilă nu este turat inutil și lucrează cu doar 12 valve).
Pe scurt:
• adusă din Austria în 2017
În timp i-am schimbat (în afară de consumabile înlocuite mereu la sub 10 mii km - uleiuri și antigel întotdeauna Honda):
• discurile de frână pe spate, cureaua de accesorii, senzorul de detonare (singura dată când mi s-a aprins un martor - cel de check engine, iar testerul a zis că e de la ,,knock sensor”).
• kitul de ambreiaj, brațele, bucșele, bieletele față (iarna trecută)
• în iunie a.c., când am antifonat-o din nou – NU are rugină! – i-am schimbat și bieletele pe spate.
Totul este original/ funcțional (AC-ul, Radio-CD player-ul, aeroterma, oglinzile electrice încălzite, toate geamurile electrice, degivrarea lunetei, deschiderea ei separat de ușă - de la buton și din telecomandă, priza de remorcă)
Mașina are vopseaua originală (neagră), a fost foarte bine întreținută și nu s-a fumat înăuntru; un spălător de far nu a funcționat de când am achiziționat-o (furtunașul e obturat cu un holshurub, chiar nu m-a preocupat înlocuirea lui).
Acum doi-trei ani i-am mai montat senzori de parcare pt. spate cu afișaj la oglindă.
• anvelope mixte cam la jumătatea duratei de folosire.
• ITP-ul - în august, ultima revizie, cu schimbarea tuturor consumabilelor – în septembrie.
• în primele nopți mai reci din această toamnă am sesizat că electromotorul învârtește mai lent decât trebuie și am realizat că bateria (f. mică, originală, de 45 Ah) avea peste 8 ani; am înlocuit-o cu o baterie mai mare, de 65 Ah ,,căscând" puțin lăcașul dedicat (nu mai caut acum certificatul de garanție cu data). Am mai comandat atunci și covorașe de cauciuc ,,tăviță" dedicate, incl. pt. portbagaj. Apropo de portbagaj – că am mai auzit întrebarea - da, are ,,măsuța”, e nou-nouță
Mașina se află în Râmnicu Vâlcea, în ea nu mai trebuie investit nimic, cel puțin pentru o vreme)
• seria de șasiu pt verificare _ SHSRD87602U007086; se poate face orice test, ridica pe elevator etc.
- Preț: 3.500 euro negociabil (de dorit după ce este văzută/ probată mașina).
Telefon 07******01 - Alexandru.
În stare de funcționare perfectă/ estetică foarte bună pentru vârsta ei; consum cât se poate de decent la condus normal (mai ales când motorul cu distribuție variabilă nu este turat inutil și lucrează cu doar 12 valve).
Pe scurt:
• adusă din Austria în 2017
În timp i-am schimbat (în afară de consumabile înlocuite mereu la sub 10 mii km - uleiuri și antigel întotdeauna Honda):
• discurile de frână pe spate, cureaua de accesorii, senzorul de detonare (singura dată când mi s-a aprins un martor - cel de check engine, iar testerul a zis că e de la ,,knock sensor”).
• kitul de ambreiaj, brațele, bucșele, bieletele față (iarna trecută)
• în iunie a.c., când am antifonat-o din nou – NU are rugină! – i-am schimbat și bieletele pe spate.
Totul este original/ funcțional (AC-ul, Radio-CD player-ul, aeroterma, oglinzile electrice încălzite, toate geamurile electrice, degivrarea lunetei, deschiderea ei separat de ușă - de la buton și din telecomandă, priza de remorcă)
Mașina are vopseaua originală (neagră), a fost foarte bine întreținută și nu s-a fumat înăuntru; un spălător de far nu a funcționat de când am achiziționat-o (furtunașul e obturat cu un holshurub, chiar nu m-a preocupat înlocuirea lui).
Acum doi-trei ani i-am mai montat senzori de parcare pt. spate cu afișaj la oglindă.
• anvelope mixte cam la jumătatea duratei de folosire.
• ITP-ul - în august, ultima revizie, cu schimbarea tuturor consumabilelor – în septembrie.
• în primele nopți mai reci din această toamnă am sesizat că electromotorul învârtește mai lent decât trebuie și am realizat că bateria (f. mică, originală, de 45 Ah) avea peste 8 ani; am înlocuit-o cu o baterie mai mare, de 65 Ah ,,căscând" puțin lăcașul dedicat (nu mai caut acum certificatul de garanție cu data). Am mai comandat atunci și covorașe de cauciuc ,,tăviță" dedicate, incl. pt. portbagaj. Apropo de portbagaj – că am mai auzit întrebarea - da, are ,,măsuța”, e nou-nouță
Mașina se află în Râmnicu Vâlcea, în ea nu mai trebuie investit nimic, cel puțin pentru o vreme)
• seria de șasiu pt verificare _ SHSRD87602U007086; se poate face orice test, ridica pe elevator etc.
- Preț: 3.500 euro negociabil (de dorit după ce este văzută/ probată mașina).
Telefon 07******01 - Alexandru.
ID: 295364159
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx
