Postat 18 octombrie 2025
Honda Civic EK3 1997 1.5i VTEC - detalii in descriere
2 500 €
Persoana fizica
Serie sasiu (VIN): JHMEK33600S111189
Model: Civic
Capacitate motor: 1 493 cm³
Putere: 114 CP
Combustibil: Benzina
Caroserie: Hatchback
Rulaj: 308 000 km
Culoare: Rosu
An de fabricatie: 1997
Numar de usi: 2
Stare: Utilizat
Cutie de viteze: Manuala
Volan: Partea stanga
Inmatriculat/Neimatriculat: Inmatriculat
Descriere
Va rog sa cititi cu atentie descrierea daca sunteti interesat, nu raspund la apeluri, doar mesaje pe WhatsApp.
Pret fix, fara schimburi sau dezmembrat, se vinde asa cum este cu tot cu restul de piese.
Nu are ITP / Asigurare / Rovinieta, masina pleaca doar pe platforma.
HONDA CIVIC EK3 1.5i VTEC AN 1997
EXTERIOR:
A fost vopsita "integral" personal, in RAL3005, nu este perfecta vopseaua (este in 2 culori) dar e mai bine decat era inainte.
Bara fata custom facuta din 2 bari fata model fara bandou + suport nr de alfa romeo
Bara spate a fost taiata/scurtata si astupat bandouri
Bandourile de la usi / aripi fata spate au fost astupate
Usa dreapta a fost facuta din fibra de sticla, doar partea exterioara, nu este nici ea perfect dreapta
Capota motor a fost facuta din fibra de sticla, doar partea exterioara, la fel, nu este perfecta
Faruri noi
Necesita usita rezervor, cea pe masina este indoita
Stergator spate anulat (inca detin motoras + brat)
INTERIOR:
In spate a fost dat tot jos, plastice, bancheta (mai detin doar bancheta dar nu cred ca mai este in stare buna, ar trebui retapitata)
Nu mai are mocheta si nici nu o mai detin.
Scaunele sunt de pe del sol dar ar trebui reconditionate si reparate pe dedesupt (au prins umezeala si este ruginit/rupt pe dedesupt)
Volan sport (nu il mai detin pe cel OEM)
Ceasuri AFR + Presiune ulei + Presiune admisie(candva a fost turbo) + Voltmetru(in torpedou)
MOTOR + EVACUARE:
COD MOTOR D15Z6
In bord arata 308.000 km dar de la vechiul proprietar au fost schimbate ceasurile si ar fi "decalate" cu 40.000 km inainte (teoretic motorul are 268.000km)
In urma cu 18.000km a fost:
segmentat
schimbat toate simeringuri arbore+supape
slefuit supape
In urma cu 8.000km a fost schimbata cureaua de distributie
Catalizator OEM D15Z6, 2 intermediare sport si in rest goala
Radiator apa mare aluminiu cu ventilator slim de pe W638
Ruleaza pe ECU P28, nu are nici-un soft facut, detin si kit ecu de D15Z6 (ecu+imobilizator+chip)
Are axa cu came + tacheti + LMA de D16Y8 VTEC (detin si axa veche + tacheti de D15Z6 VTEC-E
Are injectoare de K20A3 270cc, mai detin set de D16W1 240cc si un set de K24 de 330cc(cred)
Are placa "sandswitch" intre bloc si filtru ulei cu 3 iesiri, are senzor temperatura ulei, si conducta pentru tur turbo (candva a fost turbo, inca se vede conducta)
Baia de ulei are gaura pt retur turbo dar a fost data gaura prea jos si ar trebui schimbata baia (am alta baie)
Din cauza ca a fost turbo si motorul nu a fost decompresat, a plesnit garnitura de chiulasa si baga presiune in furtunurile de apa, nu are apa in ulei sau ulei in apa.
Porneste si se aude bine, doar garnitura de chiulasa ar trebui schimbata.
ELECTRIC:
Masina nu mai are nici-o instalatie electrica originala, dar mai detin parti din ea.
La motor s-a refacut toata instalatia motor pentru ecu P28
Instalatia de la faruri, lampi, semnalizari este si ea refacuta si ascunsa.
Bateria a fost mutata in spate (ar trebui o siguranta la borna)
Instalatia de la macarale este refacuta, instalatia de la stergatoare refacuta.
Panourile de sigurante au fost scoase, fiecare instalatie are cate o siguranta pe +
Inca mai detin panourile de sigurante si alte piese pe partea de electrica.
Ar trebui facuta instalatia pentru incalzire / aeroterma si pentru becul de ceata (am pus alt switch, trebuie doar tras fir + siguranta)
Instalatia de la reglaj far, reglaj oglinzi nu este facuta pentru ca nu am avut nevoie.
SUSPENSIE + FRANE:
Are arcuri sport reglabile no-name
Brate spate aluminiu luate de pe race-shop
Ar trebui toata suspensia reconditonata ca este batrana + terosonat tot ce e pe dedesupt)
mai detin 1 set sau 2 de amortizoare cu arcuri originale
Are discuri pe fata 262mm
ABS este anulat, posibil sa mai detin pompa abs + calculator abs + panou sigurante abs
Conductede de frana sunt toate de cupru fata + spate
ALTE PIESE (pe langa cele enumerate mai sus):
ornament interior plastic hayon
ornamente interior geamuri spate fixe
bloc motor chel D16W1
3 pistoane cu biele D16W1
4 pistoane fara biele de vitara
alternator
galerie admisie cu injectoare D16W1
lampa stanga spate
arculete / supape chiulasa evacuare+admisie
faruri stanga + dreapta matuite
motorase faruri
diverse cuple silicon
galerie evacuare pt turbo de 1.4 hdi/tdci
bandouri de la usi/aripi
carenaje noroi aripi fata (sunt de pe un rover 400 dar adaptate cat de cat)
si probabil mai sunt si alte piese dar am uitat.
O vand ca nu mai am timp si au aparut alte lucruri mai importante in viata mea.
Sper sa ajunga la cineva care sa aiba grija de ea si sa o termine, sa se mai auda vtec-ul ala classic :))
Masina se poate vedea in Agigea, jud. Constanta in parcare langa parcul de dezmembrari auto dezShop
Daca esti interesat, am mai multe poze cu ea de acum si din trecut.
Rog seriozitate, nu raspund la apeluri sau olx, doar mesaje pe whatsapp.
Pret fix, fara schimburi sau dezmembrat, se vinde asa cum este cu tot cu restul de piese.
Nu are ITP / Asigurare / Rovinieta, masina pleaca doar pe platforma.
HONDA CIVIC EK3 1.5i VTEC AN 1997
EXTERIOR:
A fost vopsita "integral" personal, in RAL3005, nu este perfecta vopseaua (este in 2 culori) dar e mai bine decat era inainte.
Bara fata custom facuta din 2 bari fata model fara bandou + suport nr de alfa romeo
Bara spate a fost taiata/scurtata si astupat bandouri
Bandourile de la usi / aripi fata spate au fost astupate
Usa dreapta a fost facuta din fibra de sticla, doar partea exterioara, nu este nici ea perfect dreapta
Capota motor a fost facuta din fibra de sticla, doar partea exterioara, la fel, nu este perfecta
Faruri noi
Necesita usita rezervor, cea pe masina este indoita
Stergator spate anulat (inca detin motoras + brat)
INTERIOR:
In spate a fost dat tot jos, plastice, bancheta (mai detin doar bancheta dar nu cred ca mai este in stare buna, ar trebui retapitata)
Nu mai are mocheta si nici nu o mai detin.
Scaunele sunt de pe del sol dar ar trebui reconditionate si reparate pe dedesupt (au prins umezeala si este ruginit/rupt pe dedesupt)
Volan sport (nu il mai detin pe cel OEM)
Ceasuri AFR + Presiune ulei + Presiune admisie(candva a fost turbo) + Voltmetru(in torpedou)
MOTOR + EVACUARE:
COD MOTOR D15Z6
In bord arata 308.000 km dar de la vechiul proprietar au fost schimbate ceasurile si ar fi "decalate" cu 40.000 km inainte (teoretic motorul are 268.000km)
In urma cu 18.000km a fost:
segmentat
schimbat toate simeringuri arbore+supape
slefuit supape
In urma cu 8.000km a fost schimbata cureaua de distributie
Catalizator OEM D15Z6, 2 intermediare sport si in rest goala
Radiator apa mare aluminiu cu ventilator slim de pe W638
Ruleaza pe ECU P28, nu are nici-un soft facut, detin si kit ecu de D15Z6 (ecu+imobilizator+chip)
Are axa cu came + tacheti + LMA de D16Y8 VTEC (detin si axa veche + tacheti de D15Z6 VTEC-E
Are injectoare de K20A3 270cc, mai detin set de D16W1 240cc si un set de K24 de 330cc(cred)
Are placa "sandswitch" intre bloc si filtru ulei cu 3 iesiri, are senzor temperatura ulei, si conducta pentru tur turbo (candva a fost turbo, inca se vede conducta)
Baia de ulei are gaura pt retur turbo dar a fost data gaura prea jos si ar trebui schimbata baia (am alta baie)
Din cauza ca a fost turbo si motorul nu a fost decompresat, a plesnit garnitura de chiulasa si baga presiune in furtunurile de apa, nu are apa in ulei sau ulei in apa.
Porneste si se aude bine, doar garnitura de chiulasa ar trebui schimbata.
ELECTRIC:
Masina nu mai are nici-o instalatie electrica originala, dar mai detin parti din ea.
La motor s-a refacut toata instalatia motor pentru ecu P28
Instalatia de la faruri, lampi, semnalizari este si ea refacuta si ascunsa.
Bateria a fost mutata in spate (ar trebui o siguranta la borna)
Instalatia de la macarale este refacuta, instalatia de la stergatoare refacuta.
Panourile de sigurante au fost scoase, fiecare instalatie are cate o siguranta pe +
Inca mai detin panourile de sigurante si alte piese pe partea de electrica.
Ar trebui facuta instalatia pentru incalzire / aeroterma si pentru becul de ceata (am pus alt switch, trebuie doar tras fir + siguranta)
Instalatia de la reglaj far, reglaj oglinzi nu este facuta pentru ca nu am avut nevoie.
SUSPENSIE + FRANE:
Are arcuri sport reglabile no-name
Brate spate aluminiu luate de pe race-shop
Ar trebui toata suspensia reconditonata ca este batrana + terosonat tot ce e pe dedesupt)
mai detin 1 set sau 2 de amortizoare cu arcuri originale
Are discuri pe fata 262mm
ABS este anulat, posibil sa mai detin pompa abs + calculator abs + panou sigurante abs
Conductede de frana sunt toate de cupru fata + spate
ALTE PIESE (pe langa cele enumerate mai sus):
ornament interior plastic hayon
ornamente interior geamuri spate fixe
bloc motor chel D16W1
3 pistoane cu biele D16W1
4 pistoane fara biele de vitara
alternator
galerie admisie cu injectoare D16W1
lampa stanga spate
arculete / supape chiulasa evacuare+admisie
faruri stanga + dreapta matuite
motorase faruri
diverse cuple silicon
galerie evacuare pt turbo de 1.4 hdi/tdci
bandouri de la usi/aripi
carenaje noroi aripi fata (sunt de pe un rover 400 dar adaptate cat de cat)
si probabil mai sunt si alte piese dar am uitat.
O vand ca nu mai am timp si au aparut alte lucruri mai importante in viata mea.
Sper sa ajunga la cineva care sa aiba grija de ea si sa o termine, sa se mai auda vtec-ul ala classic :))
Masina se poate vedea in Agigea, jud. Constanta in parcare langa parcul de dezmembrari auto dezShop
Daca esti interesat, am mai multe poze cu ea de acum si din trecut.
Rog seriozitate, nu raspund la apeluri sau olx, doar mesaje pe whatsapp.
ID: 294302165
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx