Postat 07 iulie 2025
Honda CB 600 F Hornet PC34
1 500 €
Persoana fizica
Model: CB 600 F Hornet
An de fabricatie: 2000
Capacitate motor: 600 cm³
Putere: 97 CP
Combustibil: Benzina
Tip: Naked
Culoare: Galben / Auriu
Stare: Utilizat
Transmisie: Lant
Inmatriculat/Neimatriculat: Inmatriculat
Descriere
Motocicleta a fost vanduta de noua in Italia - nu stiu cati proprietari a avut acolo, dar stiu ca a mai avut doi proprietari in afara de mine in Romania
Eu am achizitionat-o in 2011. Aceasta pe langa furca modificata avea si bord Koso, fapt ce mi-a dat de inteles ca a fost tavalita. Nu am fost deranjat de acest aspect avand in vedere ca merge drept. In plus, mi-au placut mult si elementele de carbon. Da, este fibra de carbon nu colant
Ulterior achizitiei
Am schimbat oglinzile - cele pe care le avea erau niste panarame `racing`,
Am pus crash-pad-uri
Am pus un parbriz de la Puig, care a crapat de la vibratii, asa ca am luat inca unul
Am vopsit-o in culoare galben perlat - initial avea o culoare galben spalacit
Am retapitat saua deoarece era toata ciuruita in urma unei grindine - da, stiu, ar fi dat mult mai bine pe negru, insa tapiterul ramasese fara material de culoare negru si eu nu am mai avut rabdare pana primea stoc nou. In plus, am descoperit ulterior ca nici nu mi se mai prajesc oualele daca las motorul in soare, asa ca am decis sa o las asa.
Am schimbat bordul cu unl SH - cel de la Koso era prea mic ca sa il pot citi in mers, si oricum ba nu mergea turometrul, ba nu mergea vitezometrul. Asa ca primii trei ani am schimbat vitezele si am apreciat viteza dupa ureche - se pare ca am ureche fina, fiindca nici motorul nu l-am calat, nici amenda de viteza nu mi-am luat.
Abia dupa schimbarea bordului, am inceput sa inregistrez rulajul real al motocicletei, astfel ca nu pot decat sa estimez ca are in jur de 100.000 km (eu am facut cam 40.000 cu bordul de la Koso si 18.000 cu cel actual, si estimez ca am achizitionat-o cam cu 40.000 km).
Am schimbat kit-ul de lant si distributia acum cam 5.000 km
Am schimbat discurile de frana fata acum cam 1.000 km
Am reglat carburatoarele acum 300 km
Din punct de vedere daune, am avut urmatoarele evenimente cu ea
1. Un ghertoi cu cu Touareg a venit pe contrasens intr-o curba, norocul meu a fost ca nu aveam viteza, am franat fata si cand aproape sa ma opresc am prins putin nisip asa ca am scapat-o pe partea dreapta - crash-pad-ul si-a facut treaba, nu am avariat nimic - mici zgarieturi prezente si acum pe ea
2. Un ghertoi cu un Logan a decis sa iasa de pe strada secundara fix in fata mea, norocul meu ca nu aveam viteza, am franat fata si cand aproape sa ma opresc am prins putin nisip asa ca am scapat-o pe partea stanga - crash-pad-ul si-a facut treaba, nu am avariat nimic - mici zgarieturi prezente si acum pe ea
3. Un taximetrist ghertoi a decis ca nu are sens sa astepte semnalul politistului intr-o intersectie, si a plecat pe culoarea verde a semaforului desi eu eram in fata lui si politistul ne facuse sem sa stam pe loc. M-a luat pe capota, iar eu m-am rasucit acrobatic atat pe capota cat si pe pabriz, reusind totusi sa tin moto in echilibru pe langa taxi. Si aici crash-pad-ul si-a facut treaba, decupandu-i portiera din dreapta ca si cum ar fi fost un capac de conserva.
In concluzie, doresc sa vand motocicleta pe care o am de 14 ani, de tot atat timp de cand am si permisul. Motocicleta care mi-a adus numai zambete, cu care am colindat tara in lung si in lat si de pe care nu am descalecat nici cand am fost prins de ploi, fie ele si torentiale.
O vand pentru ca asa vreau. Chiar daca as putea scoate mai mult dezmembrand-o, inca mai prinde suta in treapta 1, asa ca ma gandesc ca poate altcineva s-ar putea bucura de ea
Eu am achizitionat-o in 2011. Aceasta pe langa furca modificata avea si bord Koso, fapt ce mi-a dat de inteles ca a fost tavalita. Nu am fost deranjat de acest aspect avand in vedere ca merge drept. In plus, mi-au placut mult si elementele de carbon. Da, este fibra de carbon nu colant
Ulterior achizitiei
Am schimbat oglinzile - cele pe care le avea erau niste panarame `racing`,
Am pus crash-pad-uri
Am pus un parbriz de la Puig, care a crapat de la vibratii, asa ca am luat inca unul
Am vopsit-o in culoare galben perlat - initial avea o culoare galben spalacit
Am retapitat saua deoarece era toata ciuruita in urma unei grindine - da, stiu, ar fi dat mult mai bine pe negru, insa tapiterul ramasese fara material de culoare negru si eu nu am mai avut rabdare pana primea stoc nou. In plus, am descoperit ulterior ca nici nu mi se mai prajesc oualele daca las motorul in soare, asa ca am decis sa o las asa.
Am schimbat bordul cu unl SH - cel de la Koso era prea mic ca sa il pot citi in mers, si oricum ba nu mergea turometrul, ba nu mergea vitezometrul. Asa ca primii trei ani am schimbat vitezele si am apreciat viteza dupa ureche - se pare ca am ureche fina, fiindca nici motorul nu l-am calat, nici amenda de viteza nu mi-am luat.
Abia dupa schimbarea bordului, am inceput sa inregistrez rulajul real al motocicletei, astfel ca nu pot decat sa estimez ca are in jur de 100.000 km (eu am facut cam 40.000 cu bordul de la Koso si 18.000 cu cel actual, si estimez ca am achizitionat-o cam cu 40.000 km).
Am schimbat kit-ul de lant si distributia acum cam 5.000 km
Am schimbat discurile de frana fata acum cam 1.000 km
Am reglat carburatoarele acum 300 km
Din punct de vedere daune, am avut urmatoarele evenimente cu ea
1. Un ghertoi cu cu Touareg a venit pe contrasens intr-o curba, norocul meu a fost ca nu aveam viteza, am franat fata si cand aproape sa ma opresc am prins putin nisip asa ca am scapat-o pe partea dreapta - crash-pad-ul si-a facut treaba, nu am avariat nimic - mici zgarieturi prezente si acum pe ea
2. Un ghertoi cu un Logan a decis sa iasa de pe strada secundara fix in fata mea, norocul meu ca nu aveam viteza, am franat fata si cand aproape sa ma opresc am prins putin nisip asa ca am scapat-o pe partea stanga - crash-pad-ul si-a facut treaba, nu am avariat nimic - mici zgarieturi prezente si acum pe ea
3. Un taximetrist ghertoi a decis ca nu are sens sa astepte semnalul politistului intr-o intersectie, si a plecat pe culoarea verde a semaforului desi eu eram in fata lui si politistul ne facuse sem sa stam pe loc. M-a luat pe capota, iar eu m-am rasucit acrobatic atat pe capota cat si pe pabriz, reusind totusi sa tin moto in echilibru pe langa taxi. Si aici crash-pad-ul si-a facut treaba, decupandu-i portiera din dreapta ca si cum ar fi fost un capac de conserva.
In concluzie, doresc sa vand motocicleta pe care o am de 14 ani, de tot atat timp de cand am si permisul. Motocicleta care mi-a adus numai zambete, cu care am colindat tara in lung si in lat si de pe care nu am descalecat nici cand am fost prins de ploi, fie ele si torentiale.
O vand pentru ca asa vreau. Chiar daca as putea scoate mai mult dezmembrand-o, inca mai prinde suta in treapta 1, asa ca ma gandesc ca poate altcineva s-ar putea bucura de ea
ID: 289641163
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx