Postat 02 decembrie 2025
Honda Accord Type S CL9 2.4i VTEC 2008 200cp
9 480 €
Persoana fizica
Serie sasiu (VIN): JHMCL95508C208807
Model: Accord
Capacitate motor: 2 354 cm³
Putere: 200 CP
Combustibil: Benzina
Caroserie: Berlina
Rulaj: 195 000 km
Culoare: Gri
An de fabricatie: 2008
Numar de usi: 4
Stare: Utilizat
Cutie de viteze: Manuala
Volan: Partea stanga
Inmatriculat/Neimatriculat: Inmatriculat
Descriere
Vand Honda Accord model CL9, ediție Type-S (sport) face-lift, cu motor benzina natural aspirat 2.4i v-tec din 2008, 195 000 km, 200cp, 6MT, EURO 4.
Dotari:
- Cutie de viteze manuala 6 trepte
- Xenon, lumini automate, spalatoare faruri
- Cruise Control
- Comenzi pe volan
- Navigatie cu touch screen
- Climă 2 zone
- Bluetooth + muzică via Yatour
- Suspensie sport lowered Eibach (se da la pachet și suspensia OEM)
- Discuri și plăcute EBC green stuff
- Unitate CD, Unitate DVD
- Interior Piele
- 4 Geamuri electrice
- Portbagaj incapator cu deschidere si din telecomanda
- Scaun șofer reglabil pe înălțime. Volan reglabil.
- Jante aliaj originale Type S cu 2 seturi de cauciucuri (vara / iarna) 17''
- Oglinzi reglabile, încălzite și pliabile electric
- Ștergătoare de ploaie automate (Bosch)
- Evacuare dubla de fabrica (type-S)
- Pachet exterior sport (type-S)
- Greutate redusa față de Accordul Executive (cu ~100-150kg mai putin) ~1300kg fata de 1400+
- Servo-Direcție hidraulica; feeling foarte bun și precis al directiei
- Distribuție pe lanț
- Camera de supraveghere fata-spate 4k nightvision cu mod parking surveillance 70mai 810 cu senzor Sony Starvis 2.
- Se da și cu un filtru sport K&N (nu este montat pe mașină).
- Geamuri fumurii spate
- Model Facelift (doar cele 2006-2008)
- Motor simplu, natural aspirat, caruia ii plac turatiile
Masină foarte îngrijită, cu schimburi făcute la 6-7000km cu ulei de foarte bună calitate. Nu consuma ulei, nu pierde lichide, nu scoate fum și merge foarte foarte bine. Este compromisul perfect care satisface nevoile unui pasionat auto JDM, dar și o mașină spațioasă pentru o familie tânără cât și un "sleeper car" avand niste reprize de accelerație foarte puternice. Datorita softului Serge Bo, VTEC intra pe la 3500rpm și se turează până la 7500rpm. Este și un cruiser foarte bun (mașina de vacanta), merge fără efort la distante mari, la viteze mari și foarte mari în mod susținut pe autostrazi, având o cutie de viteze cu trepte foarte lungi. Este competitor direct pentru BMW seria 3, Audi A4, Mercedes C Class sau Lexus IS. Estetic are semne specifice vârstei, dar eu zic ca se prezintă într-o stare vizuala destul de bună overall. Cine cumpără asa ceva presupun ca știe ce cumpără, iar dacă nu, recomand numeroasele clipuri de pe youtube atât despre modelul de baza cât și despre Type-S. Apropo de asta, consumul poate fi si 7-8l/100KM daca se merge legal pe DN / Autostrada, poate fi si 16l/100Km daca se alearga in redline in Bucuresti. O mașină bună, dintr-o eră în care se făceau cu simt de răspundere, orientate către șofer și plăcerea condusului.
Probleme:
- Discurile față (desi sunt relativ noi), au o foarte ușoară ovalizare care se simte la anumite viteze foarte mari, încă de la fostul proprietar. Nu am considerat a fi suficient de grav încât să necesite schimbare încă.
Se vinde pentru ca la noi se mărește din nou familia și ne orientam spre un vehicul și mai mare. Masina se poate vedea în București, Sectorul 2. Preț fix, fără combinații sau schimburi, proprietar, se vinde doar cu transcriere a dreptului de proprietate, fiscal și urmând toate procedurile legale. Accept orice test.
Dotari:
- Cutie de viteze manuala 6 trepte
- Xenon, lumini automate, spalatoare faruri
- Cruise Control
- Comenzi pe volan
- Navigatie cu touch screen
- Climă 2 zone
- Bluetooth + muzică via Yatour
- Suspensie sport lowered Eibach (se da la pachet și suspensia OEM)
- Discuri și plăcute EBC green stuff
- Unitate CD, Unitate DVD
- Interior Piele
- 4 Geamuri electrice
- Portbagaj incapator cu deschidere si din telecomanda
- Scaun șofer reglabil pe înălțime. Volan reglabil.
- Jante aliaj originale Type S cu 2 seturi de cauciucuri (vara / iarna) 17''
- Oglinzi reglabile, încălzite și pliabile electric
- Ștergătoare de ploaie automate (Bosch)
- Evacuare dubla de fabrica (type-S)
- Pachet exterior sport (type-S)
- Greutate redusa față de Accordul Executive (cu ~100-150kg mai putin) ~1300kg fata de 1400+
- Servo-Direcție hidraulica; feeling foarte bun și precis al directiei
- Distribuție pe lanț
- Camera de supraveghere fata-spate 4k nightvision cu mod parking surveillance 70mai 810 cu senzor Sony Starvis 2.
- Se da și cu un filtru sport K&N (nu este montat pe mașină).
- Geamuri fumurii spate
- Model Facelift (doar cele 2006-2008)
- Motor simplu, natural aspirat, caruia ii plac turatiile
Masină foarte îngrijită, cu schimburi făcute la 6-7000km cu ulei de foarte bună calitate. Nu consuma ulei, nu pierde lichide, nu scoate fum și merge foarte foarte bine. Este compromisul perfect care satisface nevoile unui pasionat auto JDM, dar și o mașină spațioasă pentru o familie tânără cât și un "sleeper car" avand niste reprize de accelerație foarte puternice. Datorita softului Serge Bo, VTEC intra pe la 3500rpm și se turează până la 7500rpm. Este și un cruiser foarte bun (mașina de vacanta), merge fără efort la distante mari, la viteze mari și foarte mari în mod susținut pe autostrazi, având o cutie de viteze cu trepte foarte lungi. Este competitor direct pentru BMW seria 3, Audi A4, Mercedes C Class sau Lexus IS. Estetic are semne specifice vârstei, dar eu zic ca se prezintă într-o stare vizuala destul de bună overall. Cine cumpără asa ceva presupun ca știe ce cumpără, iar dacă nu, recomand numeroasele clipuri de pe youtube atât despre modelul de baza cât și despre Type-S. Apropo de asta, consumul poate fi si 7-8l/100KM daca se merge legal pe DN / Autostrada, poate fi si 16l/100Km daca se alearga in redline in Bucuresti. O mașină bună, dintr-o eră în care se făceau cu simt de răspundere, orientate către șofer și plăcerea condusului.
Probleme:
- Discurile față (desi sunt relativ noi), au o foarte ușoară ovalizare care se simte la anumite viteze foarte mari, încă de la fostul proprietar. Nu am considerat a fi suficient de grav încât să necesite schimbare încă.
Se vinde pentru ca la noi se mărește din nou familia și ne orientam spre un vehicul și mai mare. Masina se poate vedea în București, Sectorul 2. Preț fix, fără combinații sau schimburi, proprietar, se vinde doar cu transcriere a dreptului de proprietate, fiscal și urmând toate procedurile legale. Accept orice test.
ID: 296473361
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx
