Navighează la conținutul principal
Chat

Notificari

Adaugă anunț nou
Harley Davidson Sportster 883 XLH 1992 SuperChopperized INOX+radiator
Harley Davidson Sportster 883 XLH 1992 SuperChopperized INOX+radiator
Harley Davidson Sportster 883 XLH 1992 SuperChopperized INOX+radiator
Harley Davidson Sportster 883 XLH 1992 SuperChopperized INOX+radiator
Harley Davidson Sportster 883 XLH 1992 SuperChopperized INOX+radiator
Harley Davidson Sportster 883 XLH 1992 SuperChopperized INOX+radiator
Harley Davidson Sportster 883 XLH 1992 SuperChopperized INOX+radiator
Harley Davidson Sportster 883 XLH 1992 SuperChopperized INOX+radiator
Postat 14 iunie 2025

Harley Davidson Sportster 883 XLH 1992 SuperChopperized INOX+radiator

16 000 €

Prețul e negociabil

PromoveazăReactualizează

Persoana fizica

Serie sasiu (VIN): 1HD4CAM15NY204513

Model: XLH 883 Sportster

An de fabricatie: 1992

Capacitate motor: 883 cm³

Putere: 45 CP

Combustibil: Benzina

Tip: Chopper

Rulaj: 50 000 km

Culoare: Negru

Stare: Utilizat

Transmisie: Lant

Inmatriculat/Neimatriculat: Inmatriculat

Dotari: Far LED

Descriere

Harley Davidson Sportster 883 XLH 1992 SuperChopperized chestii cromate înlocuite cu INOX + radiator

Cumpărat în 1998 din Hamburg cu 10 000 $ + 1 100 $ vama + cheltuieli mari cu traducerea actelor + onorarii fără de care mă tot amâna de pe o săptămână pe alta = 12 000 $. Atunci cu 12 000 $ puteam să-mi cumpăr apartament cu 2 camere în Constanța.

Când l-am cumpărat avea coarne drepte , nu avea crash bar-uri, nu avea spătar, toate chestiile erau din metal ruginibil cromate care în timp sare cromul și răsare rugina (ce nu mi-au plăcut). Am cumpărat țevi de INOX și mi-am făcut la comandă coarnele, crash bările, spătarul, pe care le am și acum, din INOX. Am dat jos înălțătoarele coarnelor, capacele filetate de sus ale telescoapelor furcii, scărițele, tabla care înconjoară bateria, tabla care acoperă cutia neagră a instalației electrice, care erau cromate și am dat comandă la strungar să-mi facă din INOX. Am schimbat multe șuruburi-piulițe, șaibe metalice ruginibile cu INOX.

Oglinzile din INOX.

Aripa din față era aia originală HD foarte îngustă și scurtă, pe timp de ploaie, toată apa cu noroi pe care o învârtea roata din față o arunca în sus, laterale, pe motor, pe toată motocicleta și pe mine, chiar și pe față. Am găsit o aripă veche de la o JAWA 500, care s-a potrivit perfect cu circumferința roții din față, am trasat-o, tăiat-o, chituit-șmirgheluit-o și am dus-o împreună cu rezervorul și aripa din spate la o vopsitorie auto unde mi le-a făcut cum le vedeți acum, cu flăcări, după niște șabloane pe care le-am făcut eu acasă. Le-am pus preșuri anti noroi la ambele aripi. Capul de vultur de pe aripa din față l-am cumpărat din Olanda.

După ce le-am montat, am constatat că trebuie și șaua să aibe aceleași flăcări. Am făcut șabloane ptr șa, le-am dus la tapițer și mi-a făcut tapițerie nouă cu flăcări pe șa și franjuri, cum vedeți acum.

Nu mi-a plăcut că țevile de eșapament erau amândouă pe partea dreaptă. Când le-am dat jos, am constatat că sărise cromul de pe ele și apăruse rugina (foarte urât). Am cumpărat țevi și coturi de INOX 45mm, am măsurat-tăiat-polizat-ajustat-proiectat folosind multe scule în garaj, apoi am fost la sudor INOX în argon-TIG care mi-a sudat exact cum i-am cerut. Țevile vechi de eșapament (ruginite) le am, dacă le vreți, puteți să le luați. Tobele au rămas aceleași ptr că mi-a plăcut cum sună.

Mi-am cumpărat din Anglia punte stabilizatoare din aluminiu Billet ptr furcă față care este montată între cele 2 telescoape chiar deasupra aripii.

Mi-am confecționat acasă gentuțe ptr scule din tablă de aluminiu îmbrăcată în piele neagră cu franjuri pe care leam montat una pe crash bar în spatele furcii și cealaltă între telescoape sub far. Apoi am cumpărat cele mai frumoase gentuțe coburi cu franjuri din Anglia, le vedeți pe spate și pe înălțătoarele coarnelor. Pe far am pus o gentuță ptr combinezonul de ploaie, e inclus în preț.

I-am cumpărat cel mai frumos far de chopper și l-am înlocuit pe cel vechi.
Toate becurile vechi au fost schimbate cu LED-uri.
Am cumpărat de pe Inet faruri ceață LED cu ochi de înger albaștri și le-am potrivit în faruri de bicicletă metalice cromate pe care le-am montat pe furcă în dreptul roții din față (se văd super). Ochii de înger albaștrii merg odată cu becul de poziție din far (și el LED albastru) iar proiectoarele LED cu lupă merg odată cu faza lungă din far. Le-am montat 2 întrerupătoare pe fir să le aprind/sting când vreau.

Când am cumpărat motocicleta, avea kilometraj analog îngropat în rezervor cu cablu la roata din față. Nu mi-a plăcut. Ocupa spațiul benzinei din rezervor și nu arăta Km, arăta mile. Avea vreo șase mii și ceva la bord. L-am dat jos, am tăiat cu flexul marginile locașului, am confecționat 2 table în formă de cerc și l-am dus la sudorul în argon-TIG, a sudat capacele, l-am chituit, vopsit și am mai câștigat încă un litru de benzină în rezervor, acum încap 12 L. În loc, am cumpărat un kilometraj de bicicleta mic cât un ceas de mână cu senzor și magnet montat pe o spiță la roata din față. După câțiva ani s-a stricat și l-am găsit pe Inet pe ăsta pe care îl am acum, cu care am mers 1472 Km. Nu știu exact câți Km a mers motocicleta, că nu am adunat din cele 3 kilometraje pe care le-a avut. În prezentarea generală am pus la ghici 50000 Km dar nu cred că am făcut așa mulți, iarna n-am mers cu motorul iar în unele veri am fost plecat de acasă lucrând pe vapor.

Acum câțiva ani am descoperit rugină și vopseaua cojită în rezervor. În timpul iernii, am adus rezervorul în casă, am băgat în el un lanț și în prima zi am băgat feruginol, am închis toate capacele și l-am zgâlțâit pe toate părțile, l-am lăsat așa să lucreze feruginolul pe toate părțile câte o oră, am scurs într-un lighean în baie în cadă tot mâlul și vopseaua veche, apoi am repetat operațiunea cu acid oxalic și convertor de rugină Rustico. Apoi l-am clătit cu multă apă, l-am lăsat pe caloriferul fierbinte să se usuce, l-am clătit bine cu diluant, l-am lăsat să se usuce, apoi am folosit kitul de grund și vopsea special ptr rezervoare POR-15 Motorcycle Fuel Tank Repair Kit de pe INet din Franța și am urmat instrucțiunile. Și acum, rezervorul la interior arată ca nou (poza 8).

Anul trecut am demontat în garaj toate piesele din aluminiu care oxidase-înnegrise în timp, le-am polișat-lustruit cu flexul-bormașina folosind discuri de pâslă și paste de lustruit. Vedeți poze pe FB.

I-am montat kitul cu termostat care deschide la temperatura aprox 95-98 gr Celsius și radiator răcire ptr ulei de motor (poza 5).

La motor nu am umblat niciodată, nu a fost nevoie. Am schimbat doar consumabilele (cauciucuri, ulei, discuri de ambreiaj, plăcuțe de frână, rulmentul de presiune, pinioanele și lanțul). Consumabilele cumpărate au fost cele mai scumpe, care durează cel mai mult. Camerele din cauciucuri le-am umflat numai cu azot.

I-am montat "benzi LED RGB" sub aripi, motor și sub rezervor vedeți filmulețele pe FaceBook și pe YouTube, eu sunt Cipi98CraRo. Puteți vedea toate pozele și filmulețele făcute de-a lungul timpurilor.

Dacă vreți inclus în preț ofer și o gentuță care se montează pe rezervor cu magneți și cu curelușe ptr acte, telefon,etc, 2 căști (una integrală cumpărată acum vreo 1 sau 2 ani și una deschisă), 2 perechi cizme înalte de motor mărimea 42 (una cu firma HD și vulturul).

Să nu creadă cineva că cer prea mult, după ce am cumpărat-o am băgat foarte mulți bani în ea, în scule, timp prețios, etc.

Acum au apărut tot felul de motociclete-motorete-scutere-trotinete-pârțâitoare-fâsâitoare care mai de care mai tentante de cumpărat, dar ca un chopper Harlei Davidson original cu sunetul inconfundabil-incopiabil, nu mai există și modelele astea vechi, se vor scumpi pe ani ce trec, iar când trece pe stradă un astfel de motor, mai întâi sunetul te face să întorci capul, apoi prestanța unui chopper, te face să te oprești din mers și toată lumea rămâne uimită și profund impresionată, nu mai zic că peste tot pe unde am oprit, a venit lumea buluc să facă poze cu motorul meu, să mă întrebe dacă e Harlei Davidson original și m-a întrebat cât costă.

ITP-ul până pe 13-05-2026.

Puteți vedea mai multe poze-filmulețe pe contul meu de FB "Cipi98CtaRo" albumul "My MotoBike".
sau pe YouTube "Cipi98CtaRo" "Harley Davidson Sportster 883 XLH 1992 custom Super Chopperized".

Dacă sunteți cumpărători hotărâți, ptr detalii mai amănunțite, sunați-mă sau scrieți-mi pe WhatsApp. Nu mă deranjați degeaba (aviz înșelătorilor).

Mai multe anunțuri care nu au putut fi postestate aici fără plată, le găsiți pe Publi24,ro , BestAuto,ro și BestBike,ro .

Dacă sunteți din Constanța, veniți la mine și puteți proba-cumpăra mai multe scule seara după ora 18:00 .
ID: 272628652

Contactează vânzătorul

Cipi

Pe OLX din iunie 2016

Activ pe 21 iunie 2025

xxx xxx xxx

Localitate

Descarca aplicatia pentru telefonul tau