Postat 16 aprilie 2024
Ford Focus 3 1.6 ecoboost (mk3 ST replica)
15 000 €
Persoana fizica
Model: Focus
Capacitate motor: 1 600 cm³
Putere: 220 CP
Combustibil: Benzina
Caroserie: Hatchback
Rulaj: 189 000 km
Culoare: Negru
An de fabricatie: 2014
Numar de usi: 5
Stare: Utilizat
Cutie de viteze: Manuala
Volan: Partea stanga
Inmatriculat/Neimatriculat: Inmatriculat
Descriere
Se vinde Ford Focus MK3 ST replica.
Motor 1.6 ecoboost (benzina turbo)
Cod motor Fiesta ST
An 2014 / KM 189mii
O masina proiect, cunoscuta si documentata in Comunitatea Ford. O sa impart detaliile in 4 categorii.
Performanta:
- Soft Revo Stage 1+ cu 220cp, 337Nm (fisa dyno);
- Intercooler Rsport Puma speed dedicat;
- Admisie Focus RS;
- Turbina Fiesta ST 180 (plug and play);
- Diverter valve GFB Turbina;
- Filtru aer sport;
- Short shift Puma speed cutie;
- Frane Brembo Focus RS fata spate;
- Furtunase metalice etriere;
- Evacuare custom plecand din catalizator, traseu marit la 63mm cu intermediara Focus ST si finala Kline Innovation;
- Mod sport ABS (traction control ca pe ST);
Mecanica:
- Suspensie sport Bilstein B12 (amortizoare Bilstein B8 + arcuri Eibach);
- Tampon Hidrolagar inlocuit de 2 ani;
- Tampon antibalans Airtec Poliuretanic;
- Bucsi mari brate fata Powerflex Poli;
- Suport superior cutie Focus ST;
- Suporti evacuare ST aluminiu;
- Suport evacuare central nou;
- Brate reglabile spate (reglaj aditional geometrie precisa);
- Punti sablate si vopsite electrostatic (de fapt tot ce tine de mecanica inclusiv aparatoare discuri, fuzete, etc);
- Brate fata/spate + Bucsi + Bielete antiruliu + Bucsi jug + toate suruburile schimbate;
- Bari stabilizatoare Yellow;
- Caseta de directie reconditionata si intarita in urma cu 3 ani;
- Ambreaj nou original Ford - 8000 de km;
- Distributie originala Ford - 8000 de km;
- Bujii noi 8000 km;
- Revizie capitala motor cu dat jos capac+ baie ulei, curatat sorb, engine flush.
- Curatat galerie admisie, evacuare, clapeta, injectoare.
- Absolut toate garniturile noi, inclusiv cele de la injectoare.
- Curele accesorii noi;
- Tachet pompa inalte inlocuit;
- Compresor + radiator clima inlocuite in urma cu 2 ani;
- Termostat nou, furtune antigel inlocuite anul trecut;
- Podea antifonata cu Teroson;
- Revizie ulei cutie si motor la inceput de Martie
Estetica:
- Bara fata originala Focus ST cu scut;
- Prelungire bara fata Maxton Design;
- Bara spate originala Zetec cu difuzor evacuare dubla;
- Praguri Focus ST originale;
- Eleron original Focus RS;
- Faruri cu xenon originale (interior negru);
- Capac motor Fiesta ST (plug and play);
- Jante Forjate ultrausoare (7.7kg) Motec MCR4 Ultimate echipate cu Continental Sport Contact 7 noi noute R18;
- Geamuri negre de fabrica;
- Trimuri Titanium colantate black piano;
Interior + Dotari:
- Scaune incalzite Recaro Piele+Textil (impreuna cu bancheta) ;
- Fete de usi piele Focus ST;
- Volan Focus RS tesit piele perforata;
- Nuca schimbator piele perforata ornament black and blue;
- Navigatie Sync 3 + Mods (videoplayer, teme, etc) ;
- Camera mers inapoi + senzori parcare spate;
- Tema ceasuri de bord Revo;
- Ceasuri de boost originale ST, presiune ulei si temperatura ulei functionale si cu ace albastre asemeni ceasurilor de bord;
- Sistem audio Sony dar cu boxele 50W fata, nu cele de 25W (dotare mai rara);
- Lumini ambientale interior;
- Oglinzi rabatabile electric;
- Pachet de iarna cu parbriz incalzit si spritiere incalzite;
- Ornamente praguri interioare ST;
- Keyless;
- OBD antifurt (ca sa pui testerul pe ea trebuie facuta o combinatie de butoane, altfel diagnoza nu se conecteaza);
- Tratament ceramic vopsea + detailing anual.
Masina este o masina de pasionat si se doreste a fi intr-o stare tehnica si optica impecabila.
Majoritatea reviziilor facute au fost facute la cerere, nu de nevoie. S-a dorit ca masina sa ruleze impecabil fara nici cea mai mica fluctuatie de relanti (si exact asa si merge).
Beneficiaza de benzina doar cu cifra octanica 98-100 (asa este dezvoltat softul de putere) si revizie de ulei la fiecare 7000km.
Cine o cumpara va avea liniste cativa ani de aici inainte.
Motor 1.6 ecoboost (benzina turbo)
Cod motor Fiesta ST
An 2014 / KM 189mii
O masina proiect, cunoscuta si documentata in Comunitatea Ford. O sa impart detaliile in 4 categorii.
Performanta:
- Soft Revo Stage 1+ cu 220cp, 337Nm (fisa dyno);
- Intercooler Rsport Puma speed dedicat;
- Admisie Focus RS;
- Turbina Fiesta ST 180 (plug and play);
- Diverter valve GFB Turbina;
- Filtru aer sport;
- Short shift Puma speed cutie;
- Frane Brembo Focus RS fata spate;
- Furtunase metalice etriere;
- Evacuare custom plecand din catalizator, traseu marit la 63mm cu intermediara Focus ST si finala Kline Innovation;
- Mod sport ABS (traction control ca pe ST);
Mecanica:
- Suspensie sport Bilstein B12 (amortizoare Bilstein B8 + arcuri Eibach);
- Tampon Hidrolagar inlocuit de 2 ani;
- Tampon antibalans Airtec Poliuretanic;
- Bucsi mari brate fata Powerflex Poli;
- Suport superior cutie Focus ST;
- Suporti evacuare ST aluminiu;
- Suport evacuare central nou;
- Brate reglabile spate (reglaj aditional geometrie precisa);
- Punti sablate si vopsite electrostatic (de fapt tot ce tine de mecanica inclusiv aparatoare discuri, fuzete, etc);
- Brate fata/spate + Bucsi + Bielete antiruliu + Bucsi jug + toate suruburile schimbate;
- Bari stabilizatoare Yellow;
- Caseta de directie reconditionata si intarita in urma cu 3 ani;
- Ambreaj nou original Ford - 8000 de km;
- Distributie originala Ford - 8000 de km;
- Bujii noi 8000 km;
- Revizie capitala motor cu dat jos capac+ baie ulei, curatat sorb, engine flush.
- Curatat galerie admisie, evacuare, clapeta, injectoare.
- Absolut toate garniturile noi, inclusiv cele de la injectoare.
- Curele accesorii noi;
- Tachet pompa inalte inlocuit;
- Compresor + radiator clima inlocuite in urma cu 2 ani;
- Termostat nou, furtune antigel inlocuite anul trecut;
- Podea antifonata cu Teroson;
- Revizie ulei cutie si motor la inceput de Martie
Estetica:
- Bara fata originala Focus ST cu scut;
- Prelungire bara fata Maxton Design;
- Bara spate originala Zetec cu difuzor evacuare dubla;
- Praguri Focus ST originale;
- Eleron original Focus RS;
- Faruri cu xenon originale (interior negru);
- Capac motor Fiesta ST (plug and play);
- Jante Forjate ultrausoare (7.7kg) Motec MCR4 Ultimate echipate cu Continental Sport Contact 7 noi noute R18;
- Geamuri negre de fabrica;
- Trimuri Titanium colantate black piano;
Interior + Dotari:
- Scaune incalzite Recaro Piele+Textil (impreuna cu bancheta) ;
- Fete de usi piele Focus ST;
- Volan Focus RS tesit piele perforata;
- Nuca schimbator piele perforata ornament black and blue;
- Navigatie Sync 3 + Mods (videoplayer, teme, etc) ;
- Camera mers inapoi + senzori parcare spate;
- Tema ceasuri de bord Revo;
- Ceasuri de boost originale ST, presiune ulei si temperatura ulei functionale si cu ace albastre asemeni ceasurilor de bord;
- Sistem audio Sony dar cu boxele 50W fata, nu cele de 25W (dotare mai rara);
- Lumini ambientale interior;
- Oglinzi rabatabile electric;
- Pachet de iarna cu parbriz incalzit si spritiere incalzite;
- Ornamente praguri interioare ST;
- Keyless;
- OBD antifurt (ca sa pui testerul pe ea trebuie facuta o combinatie de butoane, altfel diagnoza nu se conecteaza);
- Tratament ceramic vopsea + detailing anual.
Masina este o masina de pasionat si se doreste a fi intr-o stare tehnica si optica impecabila.
Majoritatea reviziilor facute au fost facute la cerere, nu de nevoie. S-a dorit ca masina sa ruleze impecabil fara nici cea mai mica fluctuatie de relanti (si exact asa si merge).
Beneficiaza de benzina doar cu cifra octanica 98-100 (asa este dezvoltat softul de putere) si revizie de ulei la fiecare 7000km.
Cine o cumpara va avea liniste cativa ani de aici inainte.
ID: 269087412
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx