Navighează la conținutul principal
Chat

Notificari

Adaugă anunț nou
E36 Coupe 1993 6 cilindri
E36 Coupe 1993 6 cilindri
E36 Coupe 1993 6 cilindri
E36 Coupe 1993 6 cilindri
E36 Coupe 1993 6 cilindri
E36 Coupe 1993 6 cilindri
E36 Coupe 1993 6 cilindri
E36 Coupe 1993 6 cilindri
Postat 06 iulie 2025

E36 Coupe 1993 6 cilindri

6 500 €

Prețul e negociabil

PromoveazăReactualizează

Persoana fizica

Model: Seria 3

Capacitate motor: 1 995 cm³

Putere: 192 CP

Combustibil: Benzina

Caroserie: Coupe

Rulaj: 193 000 km

Culoare: Rosu

An de fabricatie: 1993

Numar de usi: 2

Stare: Utilizat

Cutie de viteze: Manuala

Volan: Partea stanga

Inmatriculat/Neimatriculat: Inmatriculat

Descriere

Oficial m-am saturat de povestea asta cu masini vechi. M-am saturat de ITP uri provocatoare, de intrebari incomode cand te opreste agentul, de maruntisuri care se hotarasc din senin sa te lase, de cautat piese la preturi normale, de serviceuri care uneori mai mult strica… Deci se scoate la vanzare babuta proprietate personala inca din 2016, dupa toti anii astia in care am facut tot felul de chestii la ea, unele reusite, altele mai putin, fiind gandita ca o masina de duminica, capabila sa dea cateva ture decente de circuit. Din pacate am realizat ca nu reusesc sa ma bucur de ea, a acumulat sub 10000km in anii astia asa ca gata….
E36 320i coupe 1993, 194k km, acte in regula, motor fara serie in carte. Ceva modificari, deci fara pretentii de istorica. Brokatrot, revopsita acum 2 ani, refacut tot pe dedesubt tot atunci, terosonata, ceruita. Pa rugina. Am profitat de ocazie si am sudat ranforsuri pe caroserie in punctele de prindere suspensie, si am schimbat si conductele de frana.
In ultimii 2 ani a facut 500km, iar iarna a stat in garaj subteran, elegant la 60 eur/luna.
Motor : swap la M52B25, admisie M50, soft up to 7100rpm ( un ECU stock de rezerva), evacuare custom inox dupa serpii oem : 2x60 – x pipe – 1x 73. Cam mult dupa capul meu, ar merge ceva mai civilizat. Cold air de la KN cu filtru conic ( original nu copii Temu). Pricipalele furtune racire si admisie sunt inlocuite cu silicoane.
Suspensie : reglabila TA tehnix ( cam prea rigida dupa mine, era in plan sa o schimb), bucse strongflex 80SHA , brate camber pe spate ( reglate normal, nu cracanate aiurea). Toate elementele de suspensie au fost sablate si vopsite electrostatic inainte de instalarea bucselor( cu exceptia celor cateva care au fost puse noi). Nu e suspensie, dar o pun aici : am inlocuit caseta de directie cu una de pe E46 cu raport mai scurt, 2.7
Frane : swap la E36 330I, discuri placute Brembo max noi. Inainte de swap etrierii au fost curatati, sablati, vopsiti electrostatic, inlocuit tot ( pini, garnituri, pistoane). F happy despre asta. Ulterior am pus si e-brake de la Driftworks. Not so happy.
Exterior : mai nimic. Masina e non M, non FL, a primit doar grile kidney noi, negre ( nu le suport pe alea cromate), rame sh la geamuri, tot negre, lip bara fata fibra, skinned cu carbon ( nu autocolant). In locul proiectoarelor am construit guri de ventilatie frane tot fibra+fibra carbon, conectate cu furtune la gurile de racire frane din carenaje. Jante BBS RK 001 17, gume Nexxen NferaSU4 UHP folosite cca 1500km, dar au deja niste ani ( le-am pus prin 2019) deci ar fi de schimbat; sau ars si dupa aceea schimbat . Aripile fata sunt niste replici M aftermarket, le am si pe cele originale + o capota portbagaj cu lip CSL, pt cine isi doreste. Faruri Bosch cu lupa. All halogen.
Interior : disclaimer : pt cine cauta OEMuri, nu e cazul aici. Masina e la origine cu piele neagra. Fetele de usi , moarte ca la mai toate, au fost inlocuite cu panouri din fibra de carbon. Scaunele OEM( infernal de grele si de incomode pe viraj) au fost inlocuite cu FK sport, tot negre, spatar reglabil si reglabile fata spate. Bancheta spate e cea originala. Volanul e un M tech in 3 spite. Shortshifter de la Driftworks ( nice). Cutia e un getrag dar functioneaza bine, mai are second thoughts pe a doua cand e rece, cand e calda merge bine. Avem si un ZF pe acasa, dar nu am avut inca motive s-o schimb. Suplimentar am mai luat o decizie indoielnica si anume am dat delete la trapa. Am instalat in locul ei un panou de fibra dedicat( 2kg). Indoielnica decizie, dar rezultatul dinamic a fost observat imediat, scapand de cele 20kg de pe cupola. Va rog nu ma intrebati de instalatia de trapa, am pus-o atunci la vanzare, nu a venit nimeni, am dat o la gunoi.
Diferentialul a fost pastrat cel de 3.45open de pe 2.0 dar I am instalat un kit de LSD progresiv de la RacingDiffs. Cred ca mai am unul stock pe acasa. Pretty happy with it, gradul de imprevizibilitate la viraje zglobii a scazut. In ultimul an i-am mai pus si pompa de benzina noua ( cea veche a gajait si a murit) si planetare noi ( nu mai citeau senzorii de abs).
E o masina distractiva la care mai am tot felul de piese, jante, etc, si daca as fi in situatia sa fac pretentii mi-as dori sa o dau cuiva care o sa o duca pe circuit. Dar nu sunt, asa ca nu mai continui.
Pretul e negociabil ( si poate creste in functie de ce piese se doresc la pachet) iar masina se poate vedea in centru de Bucuresti cu un apel prealabil. Drive test doar daca potentialul cumparator imi inspira incredere, sau pune banii jos. Nu ma bag in dezbateri legate de pret, nu o dau fara perfectarea actelor. ITP valabil mai 2026.

Am uitat sa zic, semnalizarea a fost folosita in mod constant si functioneaza ireprosabil…..
ID: 289582914

Contactează vânzătorul

Andrei

Pe OLX din ianuarie 2016

Activ ieri la 02:54

xxx xxx xxx

Localitate

Descarca aplicatia pentru telefonul tau