Postat 08 septembrie 2025
Ducati SuperSport V2/S (2018) – 14 900 km
9 900 €
Prețul e negociabil
Persoana fizica
Model: Supersport S
An de fabricatie: 2018
Capacitate motor: 937 cm³
Putere: 113 CP
Combustibil: Benzina
Tip: Sport
Rulaj: 14 900 km
Culoare: Rosu
Stare: Utilizat
Transmisie: Lant
Dotari: ABS, Alarma, Controlul tractiunii (ASR), Far LED
Descriere
Motocicleta se prezintă în stare foarte bună, fara uzura, fara zgarieturi, arata ca noua ! (14 900 km), întreţinută cu grijă şi păstrată în garaj. Este alegerea ideală pentru cineva care doreşte o sportivă italiană autentică, cu o doză de confort pentru drumurile zilnice, dar suficient de agresivă pentru escapade sportive de weekend. Motivul vânzării este trecerea la un model nou.
Performanţe dinamice, motor elastic: propulsată de un motor Testastretta 11° L‑Twin de 937 cm³, cu doi cilindri în L, răcit cu lichid, care dezvoltă 113 CP la 9 000 rpm și un cuplu de 96,7 Nm la 6 500 rpm
. Motorul are acţionare desmodromică și un interval mare de reglare a jocului supapelor (la 30000 km)
.
Electronică şi siguranţă: modelul S are pachetul Ducati Safety Pack cu control al tracţiunii, ABS Bosch, moduri de putere (Sport, Touring, Urban) și afişaj LCD luminos
. Parbrizul sport este reglabil manual pe înălţime
.Transmisie modernă: cutie de viteze în 6 trepte cu Ducati Quick Shift (DQS) up/down, care permite schimbarea fără ambreiaj
. Ambreiajul este umed, cu auto‑servo și funcţie anti‑salt la retrogradare
.Şasiu şi suspensii premium: cadru trellis din oţel, ampatament de 1 478 mm
şi basculă monobraţ. Suspensia S include furcă Öhlins de 43 mm, complet reglabilă, iar în spate un monoamortizor Öhlins cu rezervor de gaz integrat
.Sistem de frânare Brembo: pe faţă două discuri de 320 mm cu etriere radiale cu patru pistonaşe; pe spate disc de 245 mm
. Cauciucuri Pirelli Diablo Rosso III
Ergonomie și confort: înălţimea şeii este de 810 mm
, potrivită pentru majoritatea riderilor. Greutatea „ready‑to‑ride” de 210 kg
şi rezervorul de 16 litri asigură autonomie bună.
Coburile laterale si de pe rezervor sunt incluse in pret, originale Ducati pret nou 1200 euro.
Are si quadlook pt celular.
Partea frontală şi designul de carenă oferă protecţie aerodinamică.
Detalii tehnice principale
Motor Testastretta 11°, L‑Twin, 937 cm³
Putere maximă 113 CP la 9 000 rpm
Cuplu maxim 96,7 Nm la 6 500 rpm
Cutie de viteze 6 trepte cu DQS up/down
Suspensie faţă Furcă Öhlins complet reglabilă (43 mm)
Suspensie spate Monoamortizor Öhlins reglabil pe progresie
Frâne Discuri duble faţă 320 mm + etrier radiale, disc spate 245 mm, ABS
Greutate (gata de drum) 210 kg
Înălţime şa 810 mm
Rezervor 16 litri
Consum mediu ~5,9 L/100 km
Performanţe dinamice, motor elastic: propulsată de un motor Testastretta 11° L‑Twin de 937 cm³, cu doi cilindri în L, răcit cu lichid, care dezvoltă 113 CP la 9 000 rpm și un cuplu de 96,7 Nm la 6 500 rpm
. Motorul are acţionare desmodromică și un interval mare de reglare a jocului supapelor (la 30000 km)
.
Electronică şi siguranţă: modelul S are pachetul Ducati Safety Pack cu control al tracţiunii, ABS Bosch, moduri de putere (Sport, Touring, Urban) și afişaj LCD luminos
. Parbrizul sport este reglabil manual pe înălţime
.Transmisie modernă: cutie de viteze în 6 trepte cu Ducati Quick Shift (DQS) up/down, care permite schimbarea fără ambreiaj
. Ambreiajul este umed, cu auto‑servo și funcţie anti‑salt la retrogradare
.Şasiu şi suspensii premium: cadru trellis din oţel, ampatament de 1 478 mm
şi basculă monobraţ. Suspensia S include furcă Öhlins de 43 mm, complet reglabilă, iar în spate un monoamortizor Öhlins cu rezervor de gaz integrat
.Sistem de frânare Brembo: pe faţă două discuri de 320 mm cu etriere radiale cu patru pistonaşe; pe spate disc de 245 mm
. Cauciucuri Pirelli Diablo Rosso III
Ergonomie și confort: înălţimea şeii este de 810 mm
, potrivită pentru majoritatea riderilor. Greutatea „ready‑to‑ride” de 210 kg
şi rezervorul de 16 litri asigură autonomie bună.
Coburile laterale si de pe rezervor sunt incluse in pret, originale Ducati pret nou 1200 euro.
Are si quadlook pt celular.
Partea frontală şi designul de carenă oferă protecţie aerodinamică.
Detalii tehnice principale
Motor Testastretta 11°, L‑Twin, 937 cm³
Putere maximă 113 CP la 9 000 rpm
Cuplu maxim 96,7 Nm la 6 500 rpm
Cutie de viteze 6 trepte cu DQS up/down
Suspensie faţă Furcă Öhlins complet reglabilă (43 mm)
Suspensie spate Monoamortizor Öhlins reglabil pe progresie
Frâne Discuri duble faţă 320 mm + etrier radiale, disc spate 245 mm, ABS
Greutate (gata de drum) 210 kg
Înălţime şa 810 mm
Rezervor 16 litri
Consum mediu ~5,9 L/100 km
ID: 290852874
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx