Postat 30 aprilie 2025
Diagnoza auto | Tester auto Codari | Calibrari | Carplay | Software
Preț la cerere
Persoana fizica
Tip: altele
Tipuri de servicii: Diagnoza
Experienta: Mai mult de 10 ani
Descriere
DTH Diag ofera diagnoza completa si coding cu software dedicat in functie de marca :
Mercedes - STAR / XENTRY
BMW - Icom / Ista / E sys
VAG Group - Piwis / ODIS / VCDS / VCP
Porsche - Piwis
Multimarca Launch / Autel
Activare Carplay - Mercedes Benz - BMW - Audi - VW - Skoda - Bentley - Porsche
Prin verificarea parametrilor motor/cutie se poate estima corect gradul de uzura al motorului cat si a cutiei.
O masina poate merge si trage dar sa prezinte uzuri :) ex fluctuatii de boost insesizabile la simt dar electronic se vad imediat.
Pentru a vedea o parte din lucrari DTH Diag pe facebook sau instagram / tiktok ***
100% rata de succes la orice codare :)
*Remote coding programming / diagnostics pentru cei din afara judetului*
* Se scoate raport cu erori , mentiuni si se trimite pe email *
**NU MODIFIC KM - oricat va minte cel ca ii va da inapoi ca nu pot fi gasiti , va pot dovedi contrariul.**
*VAG component protection , update SVM cam tot ce se poate face cu acces online.*
*Pentru programari si alte intrebari va rog whatsapp la numarul din anunt*
| Detin interfata de diagnoza pentru orice masina
| Verificare amanuntita a sistemului de alimentare (presiune combustibil rampa , presiune combustibil pompa , timpi injectie , debit injectie , cantiate compensare injectoare etc )
| Verificare parametri flux aer (presiune turbo,debit aer , presiune admisie;)
| Activare Regenerare DPF facuta corespunzator fiind masurati parametri si temperaturile.
|Verificare parametri cutie automata (DSG - ZF6/8 - 5/7/9G Tronic - Multitronic CVT - PowerShift multi oricum nu inteleg diferentele intre ele si se uita la valori ca pisica n calendar =) )
|Adaptare : Pompa ABS - Calculator cutie - diferite module ce provin din dezmembrari sau noi.
|Update soft la ultimele versiuni date de producator (a nu se confunda cu tunning) , practic versiunile noi de soft rezolva o parte din bug uri si anomalii care apar in momentul functionarii
GAMA VAG : FULL coding (Lane Assist - Sign Assist-Retrofit - Component Protection - Parametrizare module Online - US Style - Needle Sweep - Drive Select - Donut Style - Sport display - Video in motion Carplay ETC)
(patesc des sa repar dupa ce strica altii aveti grija pe mana cui va lasati masinile drept cobai , in cel mai rau caz se ajunge la parametrizare modul online pentru a aduce masina la setarile de fabrica)
Folosesc HEX NET LICENTIAT si ODIS nu clone :)
Porsche : detin interfata de diagnoza Porsche pot efectua codari , calibrari motor/cutie , update soft etc.
*Codare module far porsche , Chrono Retrofit etc
BMW - > Activare Carplay - Video in motion - Update Harti - Memorie Start Stop -Gong Centura - Sport plus - Full coding - Full programming
Mercedes -> SCN Coding - Agility Mode - AMG Menu - Sign Assist - Retrofit Coding - ETC
Pentru restul marcilor daca este nevoie de o anumita codare se discuta telefonic sau whatsapp.
*Colaborez cu multe service uri si mecanici particulari pot indruma in functie de necesitati si complexitate catre persoana potrivita cerintelor masinii.*
Mar Tursim
**O verificare completa este un proces complex si dureaza intre 45 min si o ora (in anumite cazuri timpul variaza) , neaparat un sfert de rezervor minim in cazul in care se fac probe de mers.**
Urmeaza un roman scurt dedicat pasionatilor :
Una din probleme cand ajungi la cineva care intermediaza o lucrare (lucreaza alticineva ce laptopul lui pentru ca el habar nu are despre ce e vorba si nu stie , e ca si el isi va pune o suma peste suma ceruta de cel care de fapt o repara pretul fiind dublu , a doua e ca in caz de ceva merge rau intermediarul va da vina pe cel care de fapt a lucrat si tu ramai cu masina pom de craciun si iar timp pierdut si nervi sa o pui la loc .
Servicii de tunning nu oferim cel putin nu putere motor din simplul motiv ca este necesar un stand dyno si decat sa punem ponei pe vorbe mai bine nu mai punem . De mentionat este ca orice soft de putere impinge componentele la limita superioara a tolerantelor si implicit creste uzurile in timp (toti se lauda ca sunt in tolerante dar una e o turbina capabila de 2.8 bari ea pe masina lucreaza la 2.2 bari si cu un stage 1 se duce in 2.5-2.6 bari fiind fortata sa faca mai multa presiune , practic softurile nefiind custom si personalizate perfect si fara stand dyno si opacimetru nu se poate verifica unde se incadreaza masina ca si tolerante(inclusiv noxe) decat cu probe(doar pentru parametri functionare) de drum dar in 9 din 10 cazuri chiar daca se observa ca parametri motorului sunt impinsi putin prea mult se merge pe principiul merge si asa , ca doar nu o sa dea iar softul jos sa l trimita la cine il face si sa l puna iar pe masina ..de aceea personal recomand modificari software doar pe stand ul dyno la firme de renume cu ar fi WKS Performance (Brasov) - A Team (Brasov) -One Customs (Sibiu) si in final , consumul de combustibil daca se merge agresiv cu masina consumul va creste exponential e simplu , daca masina are 10 cm2 in plus pe rampa de injectie in sarcina datorita softului cum este posibil sa consume mai putin va spun eu NU EXISTA MOS CRACIUN si normal interesul e sa va ia banii si va face afirmatii ce nu au legatura cu realitatea.
PS: in cazul masinilor grele la mers normal consumul poate sa scada cu 0.5-1L vb aici in special de SUV GLE , TOUAREG ,X6 Q7 etc
PPS: Softul se face pe dyno nu in fata unui garaj sau la coltul blocului.
Mercedes - STAR / XENTRY
BMW - Icom / Ista / E sys
VAG Group - Piwis / ODIS / VCDS / VCP
Porsche - Piwis
Multimarca Launch / Autel
Activare Carplay - Mercedes Benz - BMW - Audi - VW - Skoda - Bentley - Porsche
Prin verificarea parametrilor motor/cutie se poate estima corect gradul de uzura al motorului cat si a cutiei.
O masina poate merge si trage dar sa prezinte uzuri :) ex fluctuatii de boost insesizabile la simt dar electronic se vad imediat.
Pentru a vedea o parte din lucrari DTH Diag pe facebook sau instagram / tiktok ***
100% rata de succes la orice codare :)
*Remote coding programming / diagnostics pentru cei din afara judetului*
* Se scoate raport cu erori , mentiuni si se trimite pe email *
**NU MODIFIC KM - oricat va minte cel ca ii va da inapoi ca nu pot fi gasiti , va pot dovedi contrariul.**
*VAG component protection , update SVM cam tot ce se poate face cu acces online.*
*Pentru programari si alte intrebari va rog whatsapp la numarul din anunt*
| Detin interfata de diagnoza pentru orice masina
| Verificare amanuntita a sistemului de alimentare (presiune combustibil rampa , presiune combustibil pompa , timpi injectie , debit injectie , cantiate compensare injectoare etc )
| Verificare parametri flux aer (presiune turbo,debit aer , presiune admisie;)
| Activare Regenerare DPF facuta corespunzator fiind masurati parametri si temperaturile.
|Verificare parametri cutie automata (DSG - ZF6/8 - 5/7/9G Tronic - Multitronic CVT - PowerShift multi oricum nu inteleg diferentele intre ele si se uita la valori ca pisica n calendar =) )
|Adaptare : Pompa ABS - Calculator cutie - diferite module ce provin din dezmembrari sau noi.
|Update soft la ultimele versiuni date de producator (a nu se confunda cu tunning) , practic versiunile noi de soft rezolva o parte din bug uri si anomalii care apar in momentul functionarii
GAMA VAG : FULL coding (Lane Assist - Sign Assist-Retrofit - Component Protection - Parametrizare module Online - US Style - Needle Sweep - Drive Select - Donut Style - Sport display - Video in motion Carplay ETC)
(patesc des sa repar dupa ce strica altii aveti grija pe mana cui va lasati masinile drept cobai , in cel mai rau caz se ajunge la parametrizare modul online pentru a aduce masina la setarile de fabrica)
Folosesc HEX NET LICENTIAT si ODIS nu clone :)
Porsche : detin interfata de diagnoza Porsche pot efectua codari , calibrari motor/cutie , update soft etc.
*Codare module far porsche , Chrono Retrofit etc
BMW - > Activare Carplay - Video in motion - Update Harti - Memorie Start Stop -Gong Centura - Sport plus - Full coding - Full programming
Mercedes -> SCN Coding - Agility Mode - AMG Menu - Sign Assist - Retrofit Coding - ETC
Pentru restul marcilor daca este nevoie de o anumita codare se discuta telefonic sau whatsapp.
*Colaborez cu multe service uri si mecanici particulari pot indruma in functie de necesitati si complexitate catre persoana potrivita cerintelor masinii.*
Mar Tursim
**O verificare completa este un proces complex si dureaza intre 45 min si o ora (in anumite cazuri timpul variaza) , neaparat un sfert de rezervor minim in cazul in care se fac probe de mers.**
Urmeaza un roman scurt dedicat pasionatilor :
Una din probleme cand ajungi la cineva care intermediaza o lucrare (lucreaza alticineva ce laptopul lui pentru ca el habar nu are despre ce e vorba si nu stie , e ca si el isi va pune o suma peste suma ceruta de cel care de fapt o repara pretul fiind dublu , a doua e ca in caz de ceva merge rau intermediarul va da vina pe cel care de fapt a lucrat si tu ramai cu masina pom de craciun si iar timp pierdut si nervi sa o pui la loc .
Servicii de tunning nu oferim cel putin nu putere motor din simplul motiv ca este necesar un stand dyno si decat sa punem ponei pe vorbe mai bine nu mai punem . De mentionat este ca orice soft de putere impinge componentele la limita superioara a tolerantelor si implicit creste uzurile in timp (toti se lauda ca sunt in tolerante dar una e o turbina capabila de 2.8 bari ea pe masina lucreaza la 2.2 bari si cu un stage 1 se duce in 2.5-2.6 bari fiind fortata sa faca mai multa presiune , practic softurile nefiind custom si personalizate perfect si fara stand dyno si opacimetru nu se poate verifica unde se incadreaza masina ca si tolerante(inclusiv noxe) decat cu probe(doar pentru parametri functionare) de drum dar in 9 din 10 cazuri chiar daca se observa ca parametri motorului sunt impinsi putin prea mult se merge pe principiul merge si asa , ca doar nu o sa dea iar softul jos sa l trimita la cine il face si sa l puna iar pe masina ..de aceea personal recomand modificari software doar pe stand ul dyno la firme de renume cu ar fi WKS Performance (Brasov) - A Team (Brasov) -One Customs (Sibiu) si in final , consumul de combustibil daca se merge agresiv cu masina consumul va creste exponential e simplu , daca masina are 10 cm2 in plus pe rampa de injectie in sarcina datorita softului cum este posibil sa consume mai putin va spun eu NU EXISTA MOS CRACIUN si normal interesul e sa va ia banii si va face afirmatii ce nu au legatura cu realitatea.
PS: in cazul masinilor grele la mers normal consumul poate sa scada cu 0.5-1L vb aici in special de SUV GLE , TOUAREG ,X6 Q7 etc
PPS: Softul se face pe dyno nu in fata unui garaj sau la coltul blocului.
ID: 285646832
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx