Postat 07 iulie 2025
Dacia Logan 1.6 16v pt. competitii sportive
6 400 €
Prețul e negociabil
Persoana fizica
Model: Logan
Capacitate motor: 1 598 cm³
Putere: 130 CP
Combustibil: Benzina
Caroserie: Berlina
Rulaj: 145 123 km
Culoare: Gri
An de fabricatie: 2009
Numar de usi: 4
Stare: Utilizat
Cutie de viteze: Manuala
Volan: Partea stanga
Inmatriculat/Neimatriculat: Inmatriculat
Descriere
Dacia Logan 1.6 16v, axe Twingo RS, rollcage, interior golit, frane racing, suspensie reglabila, volan si scaune sport, mai multe info in randurile de mai jos.
Dacia Logan din 2009, 1.6L 16v pregatit pt. competitii sportive, trackdays, VTM, coasta, rally, indemanare, etc. Masina a fost cumparata SH in noiembrie 2018, avea 95xxx km. Folosita 2 ani ca si daily car. Acum are 145xxx km, ultimii aprox. 30000 fiind la concursuri si pe drum inspre si de la concursuri, cand inca circulam cu ea pe sosele.
In 2025 s-au facut:
- schimb distributie
- schimb capac racitor ulei la cutia de viteze
- s-a etansat o scurgere de ulei cara scapa pe la axe
- montat oil cooler TurboWorks
- am trecut la ulei Valvoline VR1 Racing 5W50
In 2024 s-au facut:
- revizie cutie de viteze si montare auto-blocant.
- rectificare chiulasa.
- engine rebuild cu piese Mahle - supape, segmenti, etc.
- arcuri mai tari pt. supape, de la CatCams.
- set complet garnituri Elring.
- schimb distributie cu piese Dacia/Reno OEM.
- furtune frana Brembo + lichid Motul RBF700.
- schimb de antigel si verificare furtune.
- ceasuri + senzori de temperatura si presiune ulei & temperatura antigel.
- pivoti brate fata.
- ambreiaj kevlar + rectificare placa de presiune & volanta; rulment nou.
- schimb fulie + curea accesorii.
- dupa fiecare aprox. 5 evenimente se schimba ulei in motor (Motul X-cess Gen2 5W-40) si in cutie (ELF TransELF NFX 75W). Filtre ulei Mahle OC978 (mai mare decat cel original; se potriveste si OC976, dar este un pic prea mare si e greu de scos apoi).
Rollcage custom, tevi principale de 48mm cu perete de 3.2mm si secundare de 44mm cu perete de 3.2mm (am bucati de teava ca si mostre, desenul a fost facut inainte de a verifica disponibilitatea tevilor).
Axe Twingo RS si alt ECU, lucrare facuta la LM Motors in Bragadiru. In acelasi timp s-a schimbat si distributie, pompa de apa, antigel, termostat Clio 3 (75 de grade) + carcasa metalica, etc. In teorie ar trebui sa aiba undeva la 130 de cai, dar nu am facut dyno. Suport motor nou Dacia/Reno + insertie Powerflex, decembrie 2023.
Bobine NGK din noiembrie 2023, bujii Denso din martie 2023.
Cutie Logan Cup cu raport final 14x63, tot de la LM Motors. Ansamblu schimbator inaltat si prelungit in jos, pe stilul short-shifter. Bucse noi pe tija si cutia de viteze, septembrie 2023. Suport cutie nou Dacia/Reno, decembrie 2023.
Suport antirasturnare motorsport (cel de sub motor) metal solid, de la DaciaShop.
Admisie aer in cutia standard si traseu aer cu tubulatura trasa din gaura de proiector ceata.
Radiator pt. diesel montat in vara 2023. Buton suplimentar pt. pornire/oprire manuala a ventilatorului. Controlul automat este in continuare functional.
Proiect splitter fata in derulare, in prima faza o sa-l fac din OSB de 12mm. Pot sa dau si template-u'. Bara spate decupata, aveam de gand sa fac un diffuser sau flat floor, nu s-a mai intamplat. Mai exista inca o bara spate taiata mai stramb.
Frane fata: etrieri Brembo de pe Pejo 406 v6 cu 4 pistonase, discuri 280mm Rotinger RT 2719-GL T9 si placute Ferodo Racing DS3000 FCP1348R montate in februarie 2023, au fost folosite la 15 concursuri, 7 trackdays la TMR si 2 trackdays la Prejmer. Furtune frana model de pe Renault Master, se potrivesc mai bine la lungime cu etrierii schimbati.
Frane spate: etrieri Modus/Megane, discuri 270mm Rotinger RT 3240-GL T9 si placute Ferodo Racing DS3000 FCP541R montate in februarie 2023, aceeasi utilizare ca si pe fata, s-au schimbat in acelasi timp.
Suspensie reglabila KW V1 inox, inaltime reglata si corner balanced la HTag Motorsport. Setup actual pt. jaloniade/indemanare.
Esapament custom cu teava de 50mm si finala Pilot. Mai am niste bucati de teava si un catalizator Pilot.
Bara rigidizare Wiechers 578002 pe fata.
Bucse poly peste tot: Powerflex PFF13-101_3 pe bratele fata. Bucse poly Caster Ukraine pt. bara stabilizatatoare si puntea spate.
Mai multe roti si jante disponibile - semi-slick Sailun & Toyo, rally Hankook, ploi de competitie Michelin si roti de strada Hankook, aici discutam si negociem, in principiu nu cred ca dau jantele JR3 care apar in poze. Mai multe distantiere disponibile: 4 buc. de 20mm, 2 buc. de 15mm, 2 buc. de 10mm si 2 buc. de 5mm. Prezoane inlocuite cu suruburi + piulite motorsport H&R.
Scaune Races RS-PRO 1 cu valabilitate FIA pana in 2026. Podea custom din aluminiu la pilot, cu a 4a pedala/foot-rest.
Stingator de incendiu manual 2kg GT2i in fata/sub scaunul de la pasager. Suport picior aluminiu clubman la pasager.
Centuri RACES 3" (76mm), mov, cu prindere in 5 puncte, valabilitate FIA pana in 2026.
Volan RACES APEX cu 3 brate, 350mm, velur, adancime 90 mm, banda galbena + tilt (un soi de quick release, se "rupe" coloana la 90 de grade). Momentan este montat un volan RRS de 330mm. Coloana de directie coborata mai multi cm pt. a se potrivi pt. pozitia din scaunul sport.
Geamuri policarbonat de 3 mm.
Eleron Aliexpress cu reglaj al unghiului de atac. Se prinde pe laterale, fara gauri.
Anulat AC, au fost scoase radiatorul si tubulatura. ECU actual nu poate controla AC. Cureaua de accesorii este mai scurta, se poate comanda dupa codul de pe cea actuala.
2 cutii cu diverse maruntisuri mai folosite sau mai noi (macarale de geamuri, bielete, centuri stock, etc).
Faruri noi originale Dacia montate in 2023. Extensie maneta de semnalizare pt. a putea ajunge mai usor fara sa se ia mana de pe volan. Oglinda convexa la interior. Baterie mai mica, mutata la interior in spatele scaunului de la pasager. Cabluri cu quick-release.
Inmatriculata, fara asigurare si fara ITP. Transportata doar pe platforma din aprilie 2023. Se vinde numai cu transcriere.
S-a usurat de peste tot unde s-a putut, greutate aprox. 1160kg cu rezervorul plin.
Timpi:
2:00.09 la Transilvania Motor Ring. Poate face chiar si 20-25 de ture fara sa se supraincalzeasca sau sa fiarba franele inclusiv pe vreme caniculara.
1:13.20 la Prejmer Raceway. A facut sesiuni cu mers continuu 45 de minute, fara probleme.
Nu am ajuns la Adancata sau alte piste de karting.
A facut probabil 1000+ ture la TMR in peste 4 ani si cred ca aprox. 500+ ture la Prejmer, fara nici o problema majora, tamponari sau iesiri in decor. Rezultate competitive la concursuri de VTM (o victorie si 2 locuri 2 in 2023 si 2024, podiumuri la coasta Sibiu in 2021 si 2022, victorie la clasa in 2024), RallySprint (o victorie si podiumuri la clasa in fiecare etapa din 2021 - debutanti si 2022 - avansati), AutoSlalom si candva demult la Promo Rally (inainte de rollcage si multe modificari, 2 podiumuri in 2021 si 2022, rezultate top 5 in rest).
Rezultate mai bune in 2025:
- nou record personal la Transilvania Motor Ring, 2:00.04.
- HotLap Challenge la Prejmer: loc 9 la clasa si 15 la general in etapa 2, apoi loc 2 la clasa si 3 la general in etapa 3.
- RallySprint: loc 2 la clasa si 12 la Open in etapa 1, victorie la clasa si 7 la Open in etapa 2, victorie la clasa si 7 la Open in etapa 3.
Masina potrivita pt. debutanti si copii care vor sa invete in ale pilotajului.
Mai multe poze: imgur.com/a/YqRitzB
Filmari diverse de la concursuri, trackdays, etc: www.youtube.com/c/korby
Caroseria se poate vinde si cu motor 1.6 8v (190xxx km, in crestere) + cutie standard, suspensie si frane normale fata/spate, coloana de directie stock, jug cu bucse si brate normale, etc (masina stock cu rollcage si motor pt. RES/Logan Cup, in esenta). 3500 de euro cu plata partiala in avans.
Poze si filmari mai recente puteti vedea la mine pe profilul de FB: www.facebook.com/adi.korby/
6400 euro / 32000 lei. Se poate vedea langa Cluj-Napoca, Romania.
Dacia Logan din 2009, 1.6L 16v pregatit pt. competitii sportive, trackdays, VTM, coasta, rally, indemanare, etc. Masina a fost cumparata SH in noiembrie 2018, avea 95xxx km. Folosita 2 ani ca si daily car. Acum are 145xxx km, ultimii aprox. 30000 fiind la concursuri si pe drum inspre si de la concursuri, cand inca circulam cu ea pe sosele.
In 2025 s-au facut:
- schimb distributie
- schimb capac racitor ulei la cutia de viteze
- s-a etansat o scurgere de ulei cara scapa pe la axe
- montat oil cooler TurboWorks
- am trecut la ulei Valvoline VR1 Racing 5W50
In 2024 s-au facut:
- revizie cutie de viteze si montare auto-blocant.
- rectificare chiulasa.
- engine rebuild cu piese Mahle - supape, segmenti, etc.
- arcuri mai tari pt. supape, de la CatCams.
- set complet garnituri Elring.
- schimb distributie cu piese Dacia/Reno OEM.
- furtune frana Brembo + lichid Motul RBF700.
- schimb de antigel si verificare furtune.
- ceasuri + senzori de temperatura si presiune ulei & temperatura antigel.
- pivoti brate fata.
- ambreiaj kevlar + rectificare placa de presiune & volanta; rulment nou.
- schimb fulie + curea accesorii.
- dupa fiecare aprox. 5 evenimente se schimba ulei in motor (Motul X-cess Gen2 5W-40) si in cutie (ELF TransELF NFX 75W). Filtre ulei Mahle OC978 (mai mare decat cel original; se potriveste si OC976, dar este un pic prea mare si e greu de scos apoi).
Rollcage custom, tevi principale de 48mm cu perete de 3.2mm si secundare de 44mm cu perete de 3.2mm (am bucati de teava ca si mostre, desenul a fost facut inainte de a verifica disponibilitatea tevilor).
Axe Twingo RS si alt ECU, lucrare facuta la LM Motors in Bragadiru. In acelasi timp s-a schimbat si distributie, pompa de apa, antigel, termostat Clio 3 (75 de grade) + carcasa metalica, etc. In teorie ar trebui sa aiba undeva la 130 de cai, dar nu am facut dyno. Suport motor nou Dacia/Reno + insertie Powerflex, decembrie 2023.
Bobine NGK din noiembrie 2023, bujii Denso din martie 2023.
Cutie Logan Cup cu raport final 14x63, tot de la LM Motors. Ansamblu schimbator inaltat si prelungit in jos, pe stilul short-shifter. Bucse noi pe tija si cutia de viteze, septembrie 2023. Suport cutie nou Dacia/Reno, decembrie 2023.
Suport antirasturnare motorsport (cel de sub motor) metal solid, de la DaciaShop.
Admisie aer in cutia standard si traseu aer cu tubulatura trasa din gaura de proiector ceata.
Radiator pt. diesel montat in vara 2023. Buton suplimentar pt. pornire/oprire manuala a ventilatorului. Controlul automat este in continuare functional.
Proiect splitter fata in derulare, in prima faza o sa-l fac din OSB de 12mm. Pot sa dau si template-u'. Bara spate decupata, aveam de gand sa fac un diffuser sau flat floor, nu s-a mai intamplat. Mai exista inca o bara spate taiata mai stramb.
Frane fata: etrieri Brembo de pe Pejo 406 v6 cu 4 pistonase, discuri 280mm Rotinger RT 2719-GL T9 si placute Ferodo Racing DS3000 FCP1348R montate in februarie 2023, au fost folosite la 15 concursuri, 7 trackdays la TMR si 2 trackdays la Prejmer. Furtune frana model de pe Renault Master, se potrivesc mai bine la lungime cu etrierii schimbati.
Frane spate: etrieri Modus/Megane, discuri 270mm Rotinger RT 3240-GL T9 si placute Ferodo Racing DS3000 FCP541R montate in februarie 2023, aceeasi utilizare ca si pe fata, s-au schimbat in acelasi timp.
Suspensie reglabila KW V1 inox, inaltime reglata si corner balanced la HTag Motorsport. Setup actual pt. jaloniade/indemanare.
Esapament custom cu teava de 50mm si finala Pilot. Mai am niste bucati de teava si un catalizator Pilot.
Bara rigidizare Wiechers 578002 pe fata.
Bucse poly peste tot: Powerflex PFF13-101_3 pe bratele fata. Bucse poly Caster Ukraine pt. bara stabilizatatoare si puntea spate.
Mai multe roti si jante disponibile - semi-slick Sailun & Toyo, rally Hankook, ploi de competitie Michelin si roti de strada Hankook, aici discutam si negociem, in principiu nu cred ca dau jantele JR3 care apar in poze. Mai multe distantiere disponibile: 4 buc. de 20mm, 2 buc. de 15mm, 2 buc. de 10mm si 2 buc. de 5mm. Prezoane inlocuite cu suruburi + piulite motorsport H&R.
Scaune Races RS-PRO 1 cu valabilitate FIA pana in 2026. Podea custom din aluminiu la pilot, cu a 4a pedala/foot-rest.
Stingator de incendiu manual 2kg GT2i in fata/sub scaunul de la pasager. Suport picior aluminiu clubman la pasager.
Centuri RACES 3" (76mm), mov, cu prindere in 5 puncte, valabilitate FIA pana in 2026.
Volan RACES APEX cu 3 brate, 350mm, velur, adancime 90 mm, banda galbena + tilt (un soi de quick release, se "rupe" coloana la 90 de grade). Momentan este montat un volan RRS de 330mm. Coloana de directie coborata mai multi cm pt. a se potrivi pt. pozitia din scaunul sport.
Geamuri policarbonat de 3 mm.
Eleron Aliexpress cu reglaj al unghiului de atac. Se prinde pe laterale, fara gauri.
Anulat AC, au fost scoase radiatorul si tubulatura. ECU actual nu poate controla AC. Cureaua de accesorii este mai scurta, se poate comanda dupa codul de pe cea actuala.
2 cutii cu diverse maruntisuri mai folosite sau mai noi (macarale de geamuri, bielete, centuri stock, etc).
Faruri noi originale Dacia montate in 2023. Extensie maneta de semnalizare pt. a putea ajunge mai usor fara sa se ia mana de pe volan. Oglinda convexa la interior. Baterie mai mica, mutata la interior in spatele scaunului de la pasager. Cabluri cu quick-release.
Inmatriculata, fara asigurare si fara ITP. Transportata doar pe platforma din aprilie 2023. Se vinde numai cu transcriere.
S-a usurat de peste tot unde s-a putut, greutate aprox. 1160kg cu rezervorul plin.
Timpi:
2:00.09 la Transilvania Motor Ring. Poate face chiar si 20-25 de ture fara sa se supraincalzeasca sau sa fiarba franele inclusiv pe vreme caniculara.
1:13.20 la Prejmer Raceway. A facut sesiuni cu mers continuu 45 de minute, fara probleme.
Nu am ajuns la Adancata sau alte piste de karting.
A facut probabil 1000+ ture la TMR in peste 4 ani si cred ca aprox. 500+ ture la Prejmer, fara nici o problema majora, tamponari sau iesiri in decor. Rezultate competitive la concursuri de VTM (o victorie si 2 locuri 2 in 2023 si 2024, podiumuri la coasta Sibiu in 2021 si 2022, victorie la clasa in 2024), RallySprint (o victorie si podiumuri la clasa in fiecare etapa din 2021 - debutanti si 2022 - avansati), AutoSlalom si candva demult la Promo Rally (inainte de rollcage si multe modificari, 2 podiumuri in 2021 si 2022, rezultate top 5 in rest).
Rezultate mai bune in 2025:
- nou record personal la Transilvania Motor Ring, 2:00.04.
- HotLap Challenge la Prejmer: loc 9 la clasa si 15 la general in etapa 2, apoi loc 2 la clasa si 3 la general in etapa 3.
- RallySprint: loc 2 la clasa si 12 la Open in etapa 1, victorie la clasa si 7 la Open in etapa 2, victorie la clasa si 7 la Open in etapa 3.
Masina potrivita pt. debutanti si copii care vor sa invete in ale pilotajului.
Mai multe poze: imgur.com/a/YqRitzB
Filmari diverse de la concursuri, trackdays, etc: www.youtube.com/c/korby
Caroseria se poate vinde si cu motor 1.6 8v (190xxx km, in crestere) + cutie standard, suspensie si frane normale fata/spate, coloana de directie stock, jug cu bucse si brate normale, etc (masina stock cu rollcage si motor pt. RES/Logan Cup, in esenta). 3500 de euro cu plata partiala in avans.
Poze si filmari mai recente puteti vedea la mine pe profilul de FB: www.facebook.com/adi.korby/
6400 euro / 32000 lei. Se poate vedea langa Cluj-Napoca, Romania.
ID: 263265110
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx