Postat 09 decembrie 2025
Cu FACTURA ORIGINALA-Logan Prestige 1.6 16V GPL,carte service,îngrijit
2 999 €
Persoana fizica
Model: Logan
Capacitate motor: 1 598 cm³
Putere: 105 CP
Combustibil: GPL
Caroserie: Berlina
Rulaj: 194 000 km
Culoare: Albastru
An de fabricatie: 2008
Numar de usi: 4
Stare: Utilizat
Cutie de viteze: Manuala
Inmatriculat/Neimatriculat: Inmatriculat
Descriere
Am rugămintea să citiți CU MARE ATENTIE întreg anunțul! Veti găsi informații RARE, UNICE și foarte utile în luarea deciziei finale. Vă mulțumesc anticipat pentru răbdare și seriozitate!
Vând Logan Prestige, un EXEMPLAR foarte îngrijit (poze reale) ce vorbesc de la sine, mașină achiziționata in data de 18.03.2008, conform facturii ORIGINALE din acea zi, in cuantumul celor aproximativ 40.000 de lei.
O mașină deosebit de fiabila, care ține cu casa. Toată este pusă la punct pentru mine și familia mea. Aceasta generatie nu prezinta rugină, fiind model Prestige din anul 2008. Din anul 2007, modelele nu au mai avut probleme cu coroziunea. Nu bate și nu troncane absolut NIMIC pe ea. Totul functioneaza perfect ca in prima zi. Nu consuma ulei deloc, toba este super curata, fără depuneri, nu scoate gram de fum si nici gaze, masina fiind întreținută obsesiv pe partea tehnica, orice piesa fiind înlocuita cu una originala, iar in prezent masina rulează similar cu un exemplar luat din showroom.
La reviziile anuale s-a utilizat ulei ORIGINAL Dacia Premium 5W-30, fabricat de Castrol. Probabil de aceea nici nu a consumat vreodată ulei. Nu completezi DELOC între două schimburi de ulei sau aproximativ 10-12.000 Km. Mașina mergand pe GPL, veti observa la fiecare schimb faptul ca uleiul dupa 10.000 Km inca este destul de curat, avand culoarea roșiatica, NU neagra. Asta înseamnă sa ai grija de o masina, de un motor. Uleiul este SFANT!
La estetica are unele urme minore de utilizare, absolut normale, aparute în timp, însă per total arata excelent. Pozele "vorbesc". Vopseaua inca luceste pe ea, lacul in stare foarte buna, nematuit. Nu are rugină. Doar ce a trecut ITP-ul luna trecuta, domnul de la ITP neavand efectiv ce sa ii reproseze masinii, din niciun punct de vedere. Chiar m-a întrebat cum de este atât de bine întreținută. Nu are pic de joc in volan, direcția este "SFOARĂ", franele foarte bune, nicio scurgere de lichide sau ulei. AC-ul functioneaza perfect, vara te congeleaza dacă îl dai la treapta mare. Spre deosebire de modelele cu motoare de 1.4 MPI sau 1.6 MPI, modelul acesta Prestige 1.6 16V nu are probleme să "nu traga" vara cand aveti aerul condiționat pornit. Este motorul preluat de pe Renault Megane și are forță, iar consumul foarte bun, mai ales fiind pe GPL.
Probabil este singurul Logan care se vinde cu toate actele și documentele originale încă din prima zi de achiziție, plus FACTURA originala din ziua plății, carte service, facturi, etc.
Motorizare 1.6 16V și 105 cai putere care nu te lasă la greu, chiar dacă trebuie să depășești un TIR, de exemplu. Instalație GPL Tomasetto Stag 200 în stare excelentă, OMOLOGATA în Cartea de Identitate, fără absolut nicio problemă, având butelia toroidala cu capacitate de 42 litri NET de GPL și 52 litri brut, cu butelia valabilă până în 2029-2030 (iunie 2029). Instalația a costat aproximativ 3000 de lei suplimentar (2019-2020). Dețin toate actele doveditoare.
Cu un plin de 42 litri și mers frumos cu viteze de până în 100 km/h (o viteză decenta) se parcurg în exterior GARANTAT peste 500 Km cu doar aproximativ 150 lei, ceea ce înseamnă aprox. 0,3 lei/ km sau DOAR 30 de bani per kilometru parcurs.
Doar mersul pe bicicletă este mai ieftin... Efectiv, MASINA TINE CU CASA!
Nu a avut niciodată probleme tehnice. A pornit și pornește mereu "la SFERT de cheie".
Mașina nu consumă ulei și n-a consumat vreodată ulei între schimburi (aproximativ 10.000-12.000 Km), fiind rulată mai mult în exterior prin țară (excursii, vacante). De aceea are și un număr relativ mic de kilometri parcursi, aprox. 10.000-11.000 km pe an (194.000 km în momentul postarii anuntului).
Autoturismul se vinde pe motiv de marire a familiei și este nevoie de ceva mai mare, altfel nu s-ar fi renunțat la ea. Cei care doresc să țină banii în buzunar și să se bucure de o mașină care nu le va face viața amară, le ofer cu toata seriozitatea si onestitatea acest exemplar.
Probabil, nu probabil, CU SIGURANȚĂ va fi una dintre cele mai bune investiții făcute vreodată de dvs. În aproximativ 80.000 km parcurși pe GPL vă veți recupera banii pe mașină, față de situația în care ați fi mers doar cu benzina.
Dețin chiar factura originală a mașinii în cuantumul a 40.000 lei, alături de cartea service cu aproape toate facturile, bonurile și aproape tot ceea ce s-a investit de-a lungul timpului până în prezent, mai mult consumabile și accesorii utile de tipul: difuzor spate, ornament cromat toba evacuare, cotiera Prestige, etc.
Distributia: La 150.000 Km - an 2023
Și acum partea cea mai importantă:
* Accept verificare în orice service autorizat din Craiova sau chiar reprezentantă.* Știu ce ofer, iar ca să înțelegeți pe deplin cât de sigur sunt de această mașină, ACCEPT TEST PE DISTANȚĂ DE 500 KM (250+250), de exemplu de la Craiova la București și înapoi, iar dacă mașina ne lasă în drum, O PRIMIȚI GRATIS, însă dacă ne va duce și ne va întoarce fără nicio problemă tehnica (nu vrei pana la vreo anvelopa), îmi plătiți prețul cerut, unul care oricum este derizoriu față de cât a costat autoturismul, o mașină ce va mai duce cel puțin încă o dată kilometri din bord, fara reparatii majore la motor.
Toate actele se fac la notar, totul legal. Dacă mașina de duce și aduce 500 Km IN SIGURANȚĂ, fără probleme tehnice la motor, plătiți prețul meu. Dacă nu, O LUAȚI GRATIS!!!
MAI CORECT ȘI ONEST DE ATAT, NU ESTE POSIBIL!
CINE IN ROMANIA MAI OFERA O ASA OCAZIE, TRANSPARENȚĂ, SERIOZITATE!?
Singura rugăminte este sa nu se abuzeze de aceste lucruri. Nu sunt disperat sa o vand și nici nu ma îmbogățesc daca o vand. Veti primi garantat RESPECTUL cuvenit, așadar aștept acelasi lucru din partea dvs.
Masina a fost achiziționata de la cel mai bun prieten al meu de peste 20 de ani, asadar o stiu din prima zi, cat de multa grija a avut de ea, iar eu i-am promis ca voi duce TRADITIA mai departe. Omul nu a deschis nici macar de doua ori geamurile in 10 ani de zile de cand a avut-o luata de nouă din reprezentanța Dacia. Da, atat este de chichiricios ca om si isi ingrijeste/conserva lucrurile. Sper sa fie la fel de întreținută și pe viitor de cel care se va bucura de ea, FARA NICIO INDOIALA!
Din anul 2008 si pana in prezent, mașina a avut doua incidente cat se poate de nesemnificative, minore, ce nu au afectat in niciun fel bunul mers al masinii. In anul 2012 i-a fost atins usor bara fata în colțul din dreapta, ceea ce a rezultat în schimbul barei si a farului drept care s-a fisurat, insa prietenul meu a schimbat tot, fiind obsedat sa o aiba impecabila. Chiar o sa va rog sa va intalniti si cu el in momentul in care veti veni s-o vedeti. Nu vi se ascunde nimic. Al doile eveniment MINOR a avut loc in anul 2020, pe data de 11 iunie, o doamnă cu un Vw Jetta a atins bara din spate dreapta deoarece a adormit la volan. Eram in mers, spre Pitești, la Colonesti, așadar impactul a fost minor. Doar a necesitat schimbul barei de plastic din spate, cateva anexe din plastic și stopul spate dreapta. Foarte ușor a fost atinsă aripa spate dreapta, 2-3 cm.
Aceste lucruri nu vi le-ar spune niciodată un samsar. Sunt accidente MICI, MINORE si cat se poate de omenesti, iar atâta timp cât ele nu au afectat in niciun fel autoturismul, doar niște plastice, bare din plastic și o tripla sau far, astfel de lucruri neavand vreo legatura cu siguranta cuiva, însă am considerat ca este moral și de maxim bun simt sa fie specificate. Vorba aceea, o piatră îți sare din roata unui camion și crapa o bara din plastic, un far sau parbriz. Oameni suntem... Cine dorește să se lege de nimicuri de 2 lei, a greșit anunțul...
*IMPORTANT: Poze cu interiorul voi oferi în viitorul nu foarte indepartat, deoarece momentan mașina se afla la curte în județul Vâlcea, la distanță de Craiova, avand inca montate anvelopele de vara.
Dotari:
- 4 geamuri electrice;
- aer condiționat niciodată intervenit asupra lui. Vara te congeleaza...;
- volan original din seria Prestige, îmbrăcat din fabrică în PIELE NATURALA in stare deosebita. A avut pusa husa de volan peste el, tocmai ca sa il pastraz ca nou. La cerere, se poate da jos husa pentru a va convinge, doar daca suntem la stadiul de a face actele. O husa de volan se monteaza destul de greu si exista riscul ca acesta sa se zgarie in timpul procesului, iar eu nu il utilizez fara husa tocmai din acest motiv.
- schimbator din piele;
- ceasuri bord albe, generație facelift;
- proiectoare ceata;
- 4 jante de aliaj de Dacia in stare foarte buna, niciodata indreptate sau lovite, cu anvelope de vara ce mai merg un sezon;
- 4 jante de tabla, originale Logan, la fel, in stare foarte buna, nelovite, cu anvelope de iarna Vredestein ce au floarea buna, insa nu recomand a mai fi utilizate, chiar daca inca mai au floare destula.
- roata de rezerva NOUĂ, cea ORIGINALA. Nu a fost vreodată utilizata, masina ruland aproximativ 98% din timp pe asfalt bun in exterior.
Daca sunt intrebari, ne auzim la telefon. Lasati numarul dvs. si va sun eu. Am copil mic..
Vând Logan Prestige, un EXEMPLAR foarte îngrijit (poze reale) ce vorbesc de la sine, mașină achiziționata in data de 18.03.2008, conform facturii ORIGINALE din acea zi, in cuantumul celor aproximativ 40.000 de lei.
O mașină deosebit de fiabila, care ține cu casa. Toată este pusă la punct pentru mine și familia mea. Aceasta generatie nu prezinta rugină, fiind model Prestige din anul 2008. Din anul 2007, modelele nu au mai avut probleme cu coroziunea. Nu bate și nu troncane absolut NIMIC pe ea. Totul functioneaza perfect ca in prima zi. Nu consuma ulei deloc, toba este super curata, fără depuneri, nu scoate gram de fum si nici gaze, masina fiind întreținută obsesiv pe partea tehnica, orice piesa fiind înlocuita cu una originala, iar in prezent masina rulează similar cu un exemplar luat din showroom.
La reviziile anuale s-a utilizat ulei ORIGINAL Dacia Premium 5W-30, fabricat de Castrol. Probabil de aceea nici nu a consumat vreodată ulei. Nu completezi DELOC între două schimburi de ulei sau aproximativ 10-12.000 Km. Mașina mergand pe GPL, veti observa la fiecare schimb faptul ca uleiul dupa 10.000 Km inca este destul de curat, avand culoarea roșiatica, NU neagra. Asta înseamnă sa ai grija de o masina, de un motor. Uleiul este SFANT!
La estetica are unele urme minore de utilizare, absolut normale, aparute în timp, însă per total arata excelent. Pozele "vorbesc". Vopseaua inca luceste pe ea, lacul in stare foarte buna, nematuit. Nu are rugină. Doar ce a trecut ITP-ul luna trecuta, domnul de la ITP neavand efectiv ce sa ii reproseze masinii, din niciun punct de vedere. Chiar m-a întrebat cum de este atât de bine întreținută. Nu are pic de joc in volan, direcția este "SFOARĂ", franele foarte bune, nicio scurgere de lichide sau ulei. AC-ul functioneaza perfect, vara te congeleaza dacă îl dai la treapta mare. Spre deosebire de modelele cu motoare de 1.4 MPI sau 1.6 MPI, modelul acesta Prestige 1.6 16V nu are probleme să "nu traga" vara cand aveti aerul condiționat pornit. Este motorul preluat de pe Renault Megane și are forță, iar consumul foarte bun, mai ales fiind pe GPL.
Probabil este singurul Logan care se vinde cu toate actele și documentele originale încă din prima zi de achiziție, plus FACTURA originala din ziua plății, carte service, facturi, etc.
Motorizare 1.6 16V și 105 cai putere care nu te lasă la greu, chiar dacă trebuie să depășești un TIR, de exemplu. Instalație GPL Tomasetto Stag 200 în stare excelentă, OMOLOGATA în Cartea de Identitate, fără absolut nicio problemă, având butelia toroidala cu capacitate de 42 litri NET de GPL și 52 litri brut, cu butelia valabilă până în 2029-2030 (iunie 2029). Instalația a costat aproximativ 3000 de lei suplimentar (2019-2020). Dețin toate actele doveditoare.
Cu un plin de 42 litri și mers frumos cu viteze de până în 100 km/h (o viteză decenta) se parcurg în exterior GARANTAT peste 500 Km cu doar aproximativ 150 lei, ceea ce înseamnă aprox. 0,3 lei/ km sau DOAR 30 de bani per kilometru parcurs.
Doar mersul pe bicicletă este mai ieftin... Efectiv, MASINA TINE CU CASA!
Nu a avut niciodată probleme tehnice. A pornit și pornește mereu "la SFERT de cheie".
Mașina nu consumă ulei și n-a consumat vreodată ulei între schimburi (aproximativ 10.000-12.000 Km), fiind rulată mai mult în exterior prin țară (excursii, vacante). De aceea are și un număr relativ mic de kilometri parcursi, aprox. 10.000-11.000 km pe an (194.000 km în momentul postarii anuntului).
Autoturismul se vinde pe motiv de marire a familiei și este nevoie de ceva mai mare, altfel nu s-ar fi renunțat la ea. Cei care doresc să țină banii în buzunar și să se bucure de o mașină care nu le va face viața amară, le ofer cu toata seriozitatea si onestitatea acest exemplar.
Probabil, nu probabil, CU SIGURANȚĂ va fi una dintre cele mai bune investiții făcute vreodată de dvs. În aproximativ 80.000 km parcurși pe GPL vă veți recupera banii pe mașină, față de situația în care ați fi mers doar cu benzina.
Dețin chiar factura originală a mașinii în cuantumul a 40.000 lei, alături de cartea service cu aproape toate facturile, bonurile și aproape tot ceea ce s-a investit de-a lungul timpului până în prezent, mai mult consumabile și accesorii utile de tipul: difuzor spate, ornament cromat toba evacuare, cotiera Prestige, etc.
Distributia: La 150.000 Km - an 2023
Și acum partea cea mai importantă:
* Accept verificare în orice service autorizat din Craiova sau chiar reprezentantă.* Știu ce ofer, iar ca să înțelegeți pe deplin cât de sigur sunt de această mașină, ACCEPT TEST PE DISTANȚĂ DE 500 KM (250+250), de exemplu de la Craiova la București și înapoi, iar dacă mașina ne lasă în drum, O PRIMIȚI GRATIS, însă dacă ne va duce și ne va întoarce fără nicio problemă tehnica (nu vrei pana la vreo anvelopa), îmi plătiți prețul cerut, unul care oricum este derizoriu față de cât a costat autoturismul, o mașină ce va mai duce cel puțin încă o dată kilometri din bord, fara reparatii majore la motor.
Toate actele se fac la notar, totul legal. Dacă mașina de duce și aduce 500 Km IN SIGURANȚĂ, fără probleme tehnice la motor, plătiți prețul meu. Dacă nu, O LUAȚI GRATIS!!!
MAI CORECT ȘI ONEST DE ATAT, NU ESTE POSIBIL!
CINE IN ROMANIA MAI OFERA O ASA OCAZIE, TRANSPARENȚĂ, SERIOZITATE!?
Singura rugăminte este sa nu se abuzeze de aceste lucruri. Nu sunt disperat sa o vand și nici nu ma îmbogățesc daca o vand. Veti primi garantat RESPECTUL cuvenit, așadar aștept acelasi lucru din partea dvs.
Masina a fost achiziționata de la cel mai bun prieten al meu de peste 20 de ani, asadar o stiu din prima zi, cat de multa grija a avut de ea, iar eu i-am promis ca voi duce TRADITIA mai departe. Omul nu a deschis nici macar de doua ori geamurile in 10 ani de zile de cand a avut-o luata de nouă din reprezentanța Dacia. Da, atat este de chichiricios ca om si isi ingrijeste/conserva lucrurile. Sper sa fie la fel de întreținută și pe viitor de cel care se va bucura de ea, FARA NICIO INDOIALA!
Din anul 2008 si pana in prezent, mașina a avut doua incidente cat se poate de nesemnificative, minore, ce nu au afectat in niciun fel bunul mers al masinii. In anul 2012 i-a fost atins usor bara fata în colțul din dreapta, ceea ce a rezultat în schimbul barei si a farului drept care s-a fisurat, insa prietenul meu a schimbat tot, fiind obsedat sa o aiba impecabila. Chiar o sa va rog sa va intalniti si cu el in momentul in care veti veni s-o vedeti. Nu vi se ascunde nimic. Al doile eveniment MINOR a avut loc in anul 2020, pe data de 11 iunie, o doamnă cu un Vw Jetta a atins bara din spate dreapta deoarece a adormit la volan. Eram in mers, spre Pitești, la Colonesti, așadar impactul a fost minor. Doar a necesitat schimbul barei de plastic din spate, cateva anexe din plastic și stopul spate dreapta. Foarte ușor a fost atinsă aripa spate dreapta, 2-3 cm.
Aceste lucruri nu vi le-ar spune niciodată un samsar. Sunt accidente MICI, MINORE si cat se poate de omenesti, iar atâta timp cât ele nu au afectat in niciun fel autoturismul, doar niște plastice, bare din plastic și o tripla sau far, astfel de lucruri neavand vreo legatura cu siguranta cuiva, însă am considerat ca este moral și de maxim bun simt sa fie specificate. Vorba aceea, o piatră îți sare din roata unui camion și crapa o bara din plastic, un far sau parbriz. Oameni suntem... Cine dorește să se lege de nimicuri de 2 lei, a greșit anunțul...
*IMPORTANT: Poze cu interiorul voi oferi în viitorul nu foarte indepartat, deoarece momentan mașina se afla la curte în județul Vâlcea, la distanță de Craiova, avand inca montate anvelopele de vara.
Dotari:
- 4 geamuri electrice;
- aer condiționat niciodată intervenit asupra lui. Vara te congeleaza...;
- volan original din seria Prestige, îmbrăcat din fabrică în PIELE NATURALA in stare deosebita. A avut pusa husa de volan peste el, tocmai ca sa il pastraz ca nou. La cerere, se poate da jos husa pentru a va convinge, doar daca suntem la stadiul de a face actele. O husa de volan se monteaza destul de greu si exista riscul ca acesta sa se zgarie in timpul procesului, iar eu nu il utilizez fara husa tocmai din acest motiv.
- schimbator din piele;
- ceasuri bord albe, generație facelift;
- proiectoare ceata;
- 4 jante de aliaj de Dacia in stare foarte buna, niciodata indreptate sau lovite, cu anvelope de vara ce mai merg un sezon;
- 4 jante de tabla, originale Logan, la fel, in stare foarte buna, nelovite, cu anvelope de iarna Vredestein ce au floarea buna, insa nu recomand a mai fi utilizate, chiar daca inca mai au floare destula.
- roata de rezerva NOUĂ, cea ORIGINALA. Nu a fost vreodată utilizata, masina ruland aproximativ 98% din timp pe asfalt bun in exterior.
Daca sunt intrebari, ne auzim la telefon. Lasati numarul dvs. si va sun eu. Am copil mic..
ID: 296838283
Contactează vânzătorul