Postat Azi la 07:20
Contabilitate si Administrare PFA Uber Bolt Ridesharing si altele
Firma
Descriere
Asiguram infiintarea, autorizarea si contabilitatea in TRANSPORT ALTERNATIV - RIDESHARING cutam colaboratori cu masina persoanala.
Ce facem noi:
Iti infiintam PFA-ul pentru UBER-BOLT :
*Redactare documentatie , rezervare denumire, infiintare ;
*Obtinere documentatie ARR : autorizatie transport, copie conforma si ecusaone;
*Parteneratul cu platformele : asiguram colaborarea cu Uber si Bolt;
*Management-ul PFA-ului pe tot parcursul activitatii : gesionarea incasarilor si cheltuielilor , contabilitatea,
situatii saptamanale , lunare , trimestiale si anulare, declaratile obligatorii anuale .
De ce avem nevoie de la tine ?
~Atestatul de conducator auto in regim de inchiriere;
~Cazier judiciar in original;
~Cazier fiscal curat: sa nu fi fost asociat in firme cu probleme sau lasate de izbeliste;
~Aviz medical si psihologic ( le putem folosii si pe cele obtinute odata cu atestatul-valabilitate 1 an);
~Spatiul unde PFA-ul va avea sediul social (Constanta) : va punem la dispozitie un model
de contract de comodat ce se semneaza de proprietarul spatiului si dumneavoastra ( in cazul in care
nu aveti un spatiu pentru sediu va putem ajuta noi- 400 lei/an).
Taxele pentru servicile de infiintare sunt gratuite, dumneavoastra platiti doar necesarul pentru aceste operatiuni ( semnatura electronica , avize si taxele ARR.
Ne puteti suna sau puteti completa urmatorul formular de pe site-ul nostru:
www.mfmridexpert.ro
Ce facem noi:
Iti infiintam PFA-ul pentru UBER-BOLT :
*Redactare documentatie , rezervare denumire, infiintare ;
*Obtinere documentatie ARR : autorizatie transport, copie conforma si ecusaone;
*Parteneratul cu platformele : asiguram colaborarea cu Uber si Bolt;
*Management-ul PFA-ului pe tot parcursul activitatii : gesionarea incasarilor si cheltuielilor , contabilitatea,
situatii saptamanale , lunare , trimestiale si anulare, declaratile obligatorii anuale .
De ce avem nevoie de la tine ?
~Atestatul de conducator auto in regim de inchiriere;
~Cazier judiciar in original;
~Cazier fiscal curat: sa nu fi fost asociat in firme cu probleme sau lasate de izbeliste;
~Aviz medical si psihologic ( le putem folosii si pe cele obtinute odata cu atestatul-valabilitate 1 an);
~Spatiul unde PFA-ul va avea sediul social (Constanta) : va punem la dispozitie un model
de contract de comodat ce se semneaza de proprietarul spatiului si dumneavoastra ( in cazul in care
nu aveti un spatiu pentru sediu va putem ajuta noi- 400 lei/an).
Taxele pentru servicile de infiintare sunt gratuite, dumneavoastra platiti doar necesarul pentru aceste operatiuni ( semnatura electronica , avize si taxele ARR.
Ne puteti suna sau puteti completa urmatorul formular de pe site-ul nostru:
www.mfmridexpert.ro
ID: 293744561
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx