Postat 24 septembrie 2025
Contabilitate, resurse umane & salarizare, ssm/psi, ONRC, insolventa
Firma
Descriere
BUZZZ BRAIN CONSULTING
Partenerul tău de încredere în drumul către succes
Cine suntem?
BUZZZ BRAIN CONSULTING este conceptul în care găsești tot ce ai nevoie, la un singur click distanță. Îți oferim sprijin complet, de la consultanță înainte de începerea unei afaceri, la înființarea companiei, analiza riscurilor, planificarea etapelor inițiale și ulterioare, și până la susținerea continuă a activității tale.
Odată ce ți-ai deschis compania, echipa noastră de consultanți va fi alături de tine în tot procesul de adaptare la piața de business și la piața muncii, oferindu-ți suport constant.
După înființarea companiei, îți putem furniza servicii complete de:
Servicii complete Registrul Comerțului
Contabilitate
Resurse Umane
Securitate și Sănătate în Muncă (SSM)
Prevenirea și Stingerea Incendiilor (PSI)
Servicii de recrutare și externalizare a proceselor de angajare
Serviciile noastre:
Inființare companie și servicii Registrul Comerțului:
Înființare firmă de orice tip: SRL, PFA, II
Realizarea oricărei operațiuni de Registru Comerțului:
Modificare administrator(i) / asociat(i)
Schimbare sediu social / prelungire sediu social
Deschidere punct de lucru
Schimbare domeniu de activitate
Actualizare cod CAEN
Lichidare și radiere SRL
Asistență în procedura de insolvență: oferim consultanță și suport în gestionarea procesului de insolvență, asigurând respectarea procedurilor legale și protejarea intereselor companiei dumneavoastră.
Servicii de găzduire sediu social pe perioadă determinată sau nedeterminată în principalele orașe din țară:
Cluj-Napoca, București, Oradea, Sibiu,Timișoara
Servicii contabile complete
Consultanță privind alegerea tipului de companie potrivit domeniului tău
Prezentarea unui raport cu avantaje și dezavantaje înainte de deschiderea firmei
Elaborarea unui plan de business
Consultanță financiară și contabilă
Audit și expertiză financiară
Întocmirea și depunerea declarațiilor fiscale (lunare, trimestriale, anuale)
Întocmirea și depunerea situațiilor financiare semestriale/anuale
Înregistrarea documentelor contabile
Refacerea evidenței contabile
Întocmirea balanței lunare de verificare
Întocmirea jurnalelor de TVA și a registrului jurnal
Întocmire și certificare bilanț contabil
Suport pentru e-Factura și SAF-T
Preluare/predare documente la cerere
Arhivare electronică a declarațiilor fiscale, e-facturilor și documentelor contabile
Resurse Umane
Întocmirea, gestionarea și arhivarea dosarelor de personal (contracte, fișe de post, acte adiționale etc.)
Eliberarea de adeverințe la cererea angajaților
Transmiterea modificărilor în REVISAL
Întocmirea statului de plată (concedii, prime, absențe, modificări salariale etc.)
Generarea documentelor de plată și viramente bancare
Depunerea dosarelor pentru recuperarea sumelor aferente concediilor medicale
Consultanță legislativă pentru clienții din portofoliu
Relaționare cu instituțiile publice
Recrutare și Externalizare departament:
Servicii de recrutare și selecție a personalului
Consultarea și analiza ofertei de muncă în funcție de nevoile companiei
Identificarea și verificarea personalului targetat ideal pentru pozițiile disponibile
Prezentarea ofertei de muncă către candidați selectați
Externalizarea completă a procesului de recrutare și integrare a noilor angajați
Optimizarea proceselor de angajare pentru eficiență maximă
Servicii SSM (Securitate și Sănătate în Muncă)
Coordonare șantiere temporare și mobile
Evaluarea riscurilor și întocmirea planurilor de prevenire și protecție
Instruire și testare anuală a angajaților
Stabilirea atribuțiilor în fișele de post
Elaborarea instrucțiunilor proprii și tematicilor de instruire
Informarea noilor angajați asupra riscurilor
Partenerul tău de încredere în drumul către succes
Cine suntem?
BUZZZ BRAIN CONSULTING este conceptul în care găsești tot ce ai nevoie, la un singur click distanță. Îți oferim sprijin complet, de la consultanță înainte de începerea unei afaceri, la înființarea companiei, analiza riscurilor, planificarea etapelor inițiale și ulterioare, și până la susținerea continuă a activității tale.
Odată ce ți-ai deschis compania, echipa noastră de consultanți va fi alături de tine în tot procesul de adaptare la piața de business și la piața muncii, oferindu-ți suport constant.
După înființarea companiei, îți putem furniza servicii complete de:
Servicii complete Registrul Comerțului
Contabilitate
Resurse Umane
Securitate și Sănătate în Muncă (SSM)
Prevenirea și Stingerea Incendiilor (PSI)
Servicii de recrutare și externalizare a proceselor de angajare
Serviciile noastre:
Inființare companie și servicii Registrul Comerțului:
Înființare firmă de orice tip: SRL, PFA, II
Realizarea oricărei operațiuni de Registru Comerțului:
Modificare administrator(i) / asociat(i)
Schimbare sediu social / prelungire sediu social
Deschidere punct de lucru
Schimbare domeniu de activitate
Actualizare cod CAEN
Lichidare și radiere SRL
Asistență în procedura de insolvență: oferim consultanță și suport în gestionarea procesului de insolvență, asigurând respectarea procedurilor legale și protejarea intereselor companiei dumneavoastră.
Servicii de găzduire sediu social pe perioadă determinată sau nedeterminată în principalele orașe din țară:
Cluj-Napoca, București, Oradea, Sibiu,Timișoara
Servicii contabile complete
Consultanță privind alegerea tipului de companie potrivit domeniului tău
Prezentarea unui raport cu avantaje și dezavantaje înainte de deschiderea firmei
Elaborarea unui plan de business
Consultanță financiară și contabilă
Audit și expertiză financiară
Întocmirea și depunerea declarațiilor fiscale (lunare, trimestriale, anuale)
Întocmirea și depunerea situațiilor financiare semestriale/anuale
Înregistrarea documentelor contabile
Refacerea evidenței contabile
Întocmirea balanței lunare de verificare
Întocmirea jurnalelor de TVA și a registrului jurnal
Întocmire și certificare bilanț contabil
Suport pentru e-Factura și SAF-T
Preluare/predare documente la cerere
Arhivare electronică a declarațiilor fiscale, e-facturilor și documentelor contabile
Resurse Umane
Întocmirea, gestionarea și arhivarea dosarelor de personal (contracte, fișe de post, acte adiționale etc.)
Eliberarea de adeverințe la cererea angajaților
Transmiterea modificărilor în REVISAL
Întocmirea statului de plată (concedii, prime, absențe, modificări salariale etc.)
Generarea documentelor de plată și viramente bancare
Depunerea dosarelor pentru recuperarea sumelor aferente concediilor medicale
Consultanță legislativă pentru clienții din portofoliu
Relaționare cu instituțiile publice
Recrutare și Externalizare departament:
Servicii de recrutare și selecție a personalului
Consultarea și analiza ofertei de muncă în funcție de nevoile companiei
Identificarea și verificarea personalului targetat ideal pentru pozițiile disponibile
Prezentarea ofertei de muncă către candidați selectați
Externalizarea completă a procesului de recrutare și integrare a noilor angajați
Optimizarea proceselor de angajare pentru eficiență maximă
Servicii SSM (Securitate și Sănătate în Muncă)
Coordonare șantiere temporare și mobile
Evaluarea riscurilor și întocmirea planurilor de prevenire și protecție
Instruire și testare anuală a angajaților
Stabilirea atribuțiilor în fișele de post
Elaborarea instrucțiunilor proprii și tematicilor de instruire
Informarea noilor angajați asupra riscurilor
ID: 286168058
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx