Postat 28 octombrie 2025
Consultanta participare la proceduri de achizitii publice-decont,etc
Persoana fizica
Descriere
Servicii Profesionale pentru Participarea la Licitatii Publice si Private
Participarea la licitatii publice sau private necesita o documentatie completa, corect intocmita si conforma cu legislatia in vigoare. Oferim servicii integrate de consultanta si elaborare a documentatiei necesare, adaptate cerintelor fiecarei proceduri de achizitie.
Ce servicii oferim:
1. Documentatie administrativa si legala
Completarea si verificarea DUAE (Document Unic de Achizitie European);
Intocmirea formularelor standard (F1, F2, F3, F4 etc.);
Declaratii pe proprie raspundere conform legislatiei (conflict de interese, eligibilitate, DNSH etc.);
Pregatirea documentelor pentru constituirea garantiilor de participare si buna executie.
2. Propunere tehnica
Redactarea documentatiei tehnice in conformitate cu caietul de sarcini;
Intocmirea structura ierarhica a activitatilor;
Elaborarea graficelor Gantt si PERT pentru planificarea executiei;
Analiza riscurilor si masuri de prevenire;
Descrierea solutiilor tehnice, materiale si echipamente propuse.
3. Propunere financiara si devize
Intocmirea devizelor generale si pe obiecte, cu utilizarea programelor autorizate (inclusiv eDevize);
Calculul valorilor estimate si al resurselor necesare (manopera, utilaje, transport, materiale);
Intocmirea listelor de cantitati si a ofertelor financiare;
Asistenta pentru stabilirea nivelului de profit si cheltuieli indirecte.
4. Asistenta pe durata licitatiei
Intocmirea si transmiterea clarificarilor catre autoritatea contractanta;
Pregatirea raspunsurilor la solicitarile de clarificari;
Revizuirea documentatiei inainte de depunerea ofertei.
5. Etapa de implementare si decontare
Intocmirea situatiilor de lucrari si a deconturilor intermediare/finale;
Centralizarea documentelor justificative pentru plati;
Suport in relatia cu autoritatea contractanta si organismele de control.
De ce sa ne alegeti?
Experienta in proiecte din domeniul constructiilor civile si industriale, instalatii si servicii;
Respectarea legislatiei aplicabile: Legea 98/2016, HG 395/2016, OUG 66/2011, normele PNRR, POR, POIM etc.;
Servicii personalizate in functie de tipul procedurii (licitatie deschisa, procedura simplificata, negociere, achizitie directa);
Rapiditate si profesionalism in elaborarea documentelor;
Confidentialitate totala asupra informatiilor si ofertelor pregatite.
Contact
Pentru informatii si colaborari, ne puteti contacta la:
[+40**********14]
Participarea la licitatii publice sau private necesita o documentatie completa, corect intocmita si conforma cu legislatia in vigoare. Oferim servicii integrate de consultanta si elaborare a documentatiei necesare, adaptate cerintelor fiecarei proceduri de achizitie.
Ce servicii oferim:
1. Documentatie administrativa si legala
Completarea si verificarea DUAE (Document Unic de Achizitie European);
Intocmirea formularelor standard (F1, F2, F3, F4 etc.);
Declaratii pe proprie raspundere conform legislatiei (conflict de interese, eligibilitate, DNSH etc.);
Pregatirea documentelor pentru constituirea garantiilor de participare si buna executie.
2. Propunere tehnica
Redactarea documentatiei tehnice in conformitate cu caietul de sarcini;
Intocmirea structura ierarhica a activitatilor;
Elaborarea graficelor Gantt si PERT pentru planificarea executiei;
Analiza riscurilor si masuri de prevenire;
Descrierea solutiilor tehnice, materiale si echipamente propuse.
3. Propunere financiara si devize
Intocmirea devizelor generale si pe obiecte, cu utilizarea programelor autorizate (inclusiv eDevize);
Calculul valorilor estimate si al resurselor necesare (manopera, utilaje, transport, materiale);
Intocmirea listelor de cantitati si a ofertelor financiare;
Asistenta pentru stabilirea nivelului de profit si cheltuieli indirecte.
4. Asistenta pe durata licitatiei
Intocmirea si transmiterea clarificarilor catre autoritatea contractanta;
Pregatirea raspunsurilor la solicitarile de clarificari;
Revizuirea documentatiei inainte de depunerea ofertei.
5. Etapa de implementare si decontare
Intocmirea situatiilor de lucrari si a deconturilor intermediare/finale;
Centralizarea documentelor justificative pentru plati;
Suport in relatia cu autoritatea contractanta si organismele de control.
De ce sa ne alegeti?
Experienta in proiecte din domeniul constructiilor civile si industriale, instalatii si servicii;
Respectarea legislatiei aplicabile: Legea 98/2016, HG 395/2016, OUG 66/2011, normele PNRR, POR, POIM etc.;
Servicii personalizate in functie de tipul procedurii (licitatie deschisa, procedura simplificata, negociere, achizitie directa);
Rapiditate si profesionalism in elaborarea documentelor;
Confidentialitate totala asupra informatiilor si ofertelor pregatite.
Contact
Pentru informatii si colaborari, ne puteti contacta la:
[+40**********14]
ID: 292380061
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx