Postat 22 octombrie 2025
Colecție, sticle de colecție Coca-Cola UNICE în România Star Wars 2019
550 €
Prețul e negociabil
Persoana fizica
Descriere
Coca-Cola, sticle de colecție 2019-2020 Star-Wars iluminate! Cele două sticle se vând în ambalajul original însoțite de procesul-verbal de autenticitate! UNICE ÎN ROMÂNIA, ACESTEA S-AU VÂNDUT ÎN ANUL 2019 ÎN SINGAPORE, citește în continuare:
https://m.youtube.com/watch?v=D2UxyNgughw
Cu aproximativ o săptămână rămasă până la premiera Star Wars: The Rise of Skywalker în cinematografe, promovarea peliculei și-a atins apogeul prin intermediul unor sticle de Coca Cola în ediție limitată.
Ultimul film din saga Star Wars este programat să ajungă în cinematografe pe 20 decembrie. Este vorba de The Rise of Skywalker. Pentru că vorbim de Star Wars și de faptul că aceasta este o mină de aur pentru creatorii de orice, nu ar trebui să fie foarte ciudat faptul că vor exista sticle de Coca Cola cu personajele principale ale filmului, Rey și Kylo Ren.
Partea neobișnuită constă în faptul că respectivele sticle se vor lumina. Mai precis, când le vei lua în mână și vei atinge eticheta, vei închide un circuit și vei activa un panou OLED de dimensiuni foarte mici. Acesta din urmă se manifestă prin luminarea săbiuțelor lui Rey și Kylo Ren. Ideea este una îmbucurătoare și s-ar putea să reprezinte cea mai creativă implementare a panourilor OLED.
Tehnologia din spatele etichetei a fost realizată de compania Inuru din Berlin și se alimentează cu o baterie imprimată 3D. Aceasta ar trebui să fie suficientă pentru aproximativ 500 de activări. Diodele efective sunt ecologice, prin prisma faptului că nu utilizează metale rare. Din păcate, va fi aproape imposibil să pui mâna pe o asemenea sticlă de Coca Cola pentru că vor fi disponibile în aproximativ 8000 de exemplare, doar în Singapore. Chiar și acolo însă, vor fi oferite printr-o serie de concursuri anunțate pe Facebook și Instagram.
Când eşti un gigant precum Coca-Cola şi doreşti să beneficiezi de pe urma uneia dintre cele mai urmărite serii de filme din istoria cinematografiei, faci tot ce este posibil pentru a atrage atenţia.
Coca-Cola este partener The Walt Disney Company în promovarea ultimului film al seriei Star Wars, “Rise of Skywalker”, iar ultima găselniţă de marketing a ajuns în presa din întreaga lume. Coca-Cola Singapore a anunţat lansarea unei ediţii limitate de sticle cu săbii laser ce se aprind.
httpvh://youtu.be/RC92wHF_NiE
Vorbim despre o tehnologie a companiei germane Inuru, una ce implică hârtie nepoluantă, un circuit şi o serie de OLED-uri. Practic sabia albastră din mână lui Rey sau cea roşie din mâna lui Kylo Ren se aprinde atunci când atingi sticla. Se pare că tehnologia rezistă la aproximativ 500 de activări, iar seria limitată va fi produsă în doar 8000 de exemplare.
Coca-Cola Singapore a îmbrăcat toată această campanie într-un fel de treasure hunt, fanii companiei urmând să descopere locaţiile acestor sticle pe baza unor indicii.
Sper ca în foarte scurt timp să vedem această tehnologie şi în România, din surse sigure ştiu că filiala locală este foarte implicată în astfel de proiecte wow.
https://m.youtube.com/watch?v=D2UxyNgughw
Cu aproximativ o săptămână rămasă până la premiera Star Wars: The Rise of Skywalker în cinematografe, promovarea peliculei și-a atins apogeul prin intermediul unor sticle de Coca Cola în ediție limitată.
Ultimul film din saga Star Wars este programat să ajungă în cinematografe pe 20 decembrie. Este vorba de The Rise of Skywalker. Pentru că vorbim de Star Wars și de faptul că aceasta este o mină de aur pentru creatorii de orice, nu ar trebui să fie foarte ciudat faptul că vor exista sticle de Coca Cola cu personajele principale ale filmului, Rey și Kylo Ren.
Partea neobișnuită constă în faptul că respectivele sticle se vor lumina. Mai precis, când le vei lua în mână și vei atinge eticheta, vei închide un circuit și vei activa un panou OLED de dimensiuni foarte mici. Acesta din urmă se manifestă prin luminarea săbiuțelor lui Rey și Kylo Ren. Ideea este una îmbucurătoare și s-ar putea să reprezinte cea mai creativă implementare a panourilor OLED.
Tehnologia din spatele etichetei a fost realizată de compania Inuru din Berlin și se alimentează cu o baterie imprimată 3D. Aceasta ar trebui să fie suficientă pentru aproximativ 500 de activări. Diodele efective sunt ecologice, prin prisma faptului că nu utilizează metale rare. Din păcate, va fi aproape imposibil să pui mâna pe o asemenea sticlă de Coca Cola pentru că vor fi disponibile în aproximativ 8000 de exemplare, doar în Singapore. Chiar și acolo însă, vor fi oferite printr-o serie de concursuri anunțate pe Facebook și Instagram.
Când eşti un gigant precum Coca-Cola şi doreşti să beneficiezi de pe urma uneia dintre cele mai urmărite serii de filme din istoria cinematografiei, faci tot ce este posibil pentru a atrage atenţia.
Coca-Cola este partener The Walt Disney Company în promovarea ultimului film al seriei Star Wars, “Rise of Skywalker”, iar ultima găselniţă de marketing a ajuns în presa din întreaga lume. Coca-Cola Singapore a anunţat lansarea unei ediţii limitate de sticle cu săbii laser ce se aprind.
httpvh://youtu.be/RC92wHF_NiE
Vorbim despre o tehnologie a companiei germane Inuru, una ce implică hârtie nepoluantă, un circuit şi o serie de OLED-uri. Practic sabia albastră din mână lui Rey sau cea roşie din mâna lui Kylo Ren se aprinde atunci când atingi sticla. Se pare că tehnologia rezistă la aproximativ 500 de activări, iar seria limitată va fi produsă în doar 8000 de exemplare.
Coca-Cola Singapore a îmbrăcat toată această campanie într-un fel de treasure hunt, fanii companiei urmând să descopere locaţiile acestor sticle pe baza unor indicii.
Sper ca în foarte scurt timp să vedem această tehnologie şi în România, din surse sigure ştiu că filiala locală este foarte implicată în astfel de proiecte wow.
ID: 198619842
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx