Postat 09 septembrie 2024
Cilindru ambreiaj Lupo Audi A2 3L 1.2 TDI 6N0142063
750 lei
Persoana fizica
Stare: Second Hand
Tip producator: Aftermarket
Codul Piesei: 6N0142063
Marca: Volkswagen
Descriere
Recondiționare completă si conversia senzorului la cilindrul de ambreiaj aflat pe Lupo 3L Audi A2 1.2 tdi.
Procesul de reconditionare constă în:
- schimbarea garniturilor si oring-urilor din interiorul cilindrului si de pe furtun pentru a împiedica pierderea lichidului hidraulic din sistem;
- conversia senzorului de la potentiometru la senzor magnetic (practic nu se mai uzează si o sa reziste pe toată durata de viață a masinii).
- schimbarea burdufului de pe cablul cilindrului.
- testarea funcționalității pe una din mașinile personale înainte de expedierea către client (Lupo sau Audi)
- inlocuirea cablului dacă este degradat sau rupt.
Simptome specifice unui cilindru de ambreiaj uzat:
- nu mai pornește in STOP (doar in N)
- cuplează ambreiajul cu șocuri
- pierderi excesive de lichid hidraulic
- imposibilitatea de a termina adaptarea (eroare)
- imposibilitatea de a intra in viteze (D/E/R sau tiptronic)
- vibrații la schimbarea in treaptă inferioară
- schimbarea vitezelor la ture mari (~3000 rpm) chiar si in ECO.
- pierderea funcției START/STOP
- plecare agresivă sau lipsa plecării de pe loc cand se ridică piciorul de pe frână.
Avantajele comversiei la senzor magnetic:
- durata mare de viață (conform fisei tehnice a senzorului magnetic, rezistă la peste 1.000.000 de cicluri in comparație cu potentiometrul care rezistă in jur de 100.000 cicluri)
- crește precizia la cuplarea ambreiajului (dispar sau se diminuează socurile la schimbarea treptelor, in funcție de starea generală a sistemului)
După returnarea cilindrului o sa va sprijin telefonic si cu teamviewer la procedura de montare si de adaptare a robotizării.
Reduceri de 30% pentru furnizarea altor componente de robotizare defecte. Spre exemplu, dacă îmi trimiteți 2 cilindri de ambreiaj, 1 cilindru si o pompă, 1 cilindru si un actuator prețul scade la 500 ron pentru reparatia completă a cilindrului de ambreiaj.
Procesul de reconditionare constă în:
- schimbarea garniturilor si oring-urilor din interiorul cilindrului si de pe furtun pentru a împiedica pierderea lichidului hidraulic din sistem;
- conversia senzorului de la potentiometru la senzor magnetic (practic nu se mai uzează si o sa reziste pe toată durata de viață a masinii).
- schimbarea burdufului de pe cablul cilindrului.
- testarea funcționalității pe una din mașinile personale înainte de expedierea către client (Lupo sau Audi)
- inlocuirea cablului dacă este degradat sau rupt.
Simptome specifice unui cilindru de ambreiaj uzat:
- nu mai pornește in STOP (doar in N)
- cuplează ambreiajul cu șocuri
- pierderi excesive de lichid hidraulic
- imposibilitatea de a termina adaptarea (eroare)
- imposibilitatea de a intra in viteze (D/E/R sau tiptronic)
- vibrații la schimbarea in treaptă inferioară
- schimbarea vitezelor la ture mari (~3000 rpm) chiar si in ECO.
- pierderea funcției START/STOP
- plecare agresivă sau lipsa plecării de pe loc cand se ridică piciorul de pe frână.
Avantajele comversiei la senzor magnetic:
- durata mare de viață (conform fisei tehnice a senzorului magnetic, rezistă la peste 1.000.000 de cicluri in comparație cu potentiometrul care rezistă in jur de 100.000 cicluri)
- crește precizia la cuplarea ambreiajului (dispar sau se diminuează socurile la schimbarea treptelor, in funcție de starea generală a sistemului)
După returnarea cilindrului o sa va sprijin telefonic si cu teamviewer la procedura de montare si de adaptare a robotizării.
Reduceri de 30% pentru furnizarea altor componente de robotizare defecte. Spre exemplu, dacă îmi trimiteți 2 cilindri de ambreiaj, 1 cilindru si o pompă, 1 cilindru si un actuator prețul scade la 500 ron pentru reparatia completă a cilindrului de ambreiaj.
ID: 248370943
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx