Postat 22 octombrie 2025
Chiptuning crestere putere reparatii adblue dpf egr flaps stage 1,2,3
Preț la cerere
Persoana fizica
Tip: altele, electrician auto
Tipuri de servicii: Diagnoza
Experienta: Mai mult de 10 ani
Posibilitate de finantare: 0
Descriere
- Stage 1 / 2 / 3 - Eco Drive+ Deep Idle, Pops and Bangs, Popcorn, Hardcut, Launch Control
- Anulare resoftari anterioare si revenirea la softul original, update soft
- Rezolvare probleme AdBlue. DPF Filtru particule, SCR, Flaps, EGR, Nox, Lambda, EVAP, ETC
- Rezolvare Power Reduction
- Rezolvare hotstart fix VAG (Pornirea grea la cald)
- Reparatii calculatoare FRM
- Clonari ECU
- Regenerare Filtru Particule
- Remedierea problemelor la filtrele de particule (DPF) cat si la EGR, Lambda, Clapete admisie si cam tot ce tine de spectrul tehnic motor cutie, resetare, adaptare, reinitializare, deblocare
- Immo off / anulare imobilizator blocat
Probleme presiune ulei:
După cum știm, motoarele 3.0 TDI controlate de EDC17CP54, MD1CP004 si MD1CP014 sunt echipate cu o supapa regulatoare de presiune a uleiului care este controlată de PWM (Pulse Width Modulation).
O parte din codurile motor afectate: CRTD, DDXC, DDXE, CRTC, CZZB, DDVF, DCPC, CVZA, DHXB, DEND si le gasim pe Audi A5, A6, A7, Q5, Q7, Q8, VW Amarok, VW Touareg ETC
Rezolvare probleme IMMO EDC15, EDC16, EDC17, MD1, MG1, PCR 2.1, MED etc etc
Folosim doar echipament original Autotuner, Flex, Kess, KTag, Launch, Diag, Autel etc,
PS Daca nu ai idee cat te costa un profesionist, vei afla ulterior cat te costa lipsa lui!
- Anulare resoftari anterioare si revenirea la softul original, update soft
- Rezolvare probleme AdBlue. DPF Filtru particule, SCR, Flaps, EGR, Nox, Lambda, EVAP, ETC
- Rezolvare Power Reduction
- Rezolvare hotstart fix VAG (Pornirea grea la cald)
- Reparatii calculatoare FRM
- Clonari ECU
- Regenerare Filtru Particule
- Remedierea problemelor la filtrele de particule (DPF) cat si la EGR, Lambda, Clapete admisie si cam tot ce tine de spectrul tehnic motor cutie, resetare, adaptare, reinitializare, deblocare
- Immo off / anulare imobilizator blocat
Probleme presiune ulei:
După cum știm, motoarele 3.0 TDI controlate de EDC17CP54, MD1CP004 si MD1CP014 sunt echipate cu o supapa regulatoare de presiune a uleiului care este controlată de PWM (Pulse Width Modulation).
O parte din codurile motor afectate: CRTD, DDXC, DDXE, CRTC, CZZB, DDVF, DCPC, CVZA, DHXB, DEND si le gasim pe Audi A5, A6, A7, Q5, Q7, Q8, VW Amarok, VW Touareg ETC
Rezolvare probleme IMMO EDC15, EDC16, EDC17, MD1, MG1, PCR 2.1, MED etc etc
Folosim doar echipament original Autotuner, Flex, Kess, KTag, Launch, Diag, Autel etc,
PS Daca nu ai idee cat te costa un profesionist, vei afla ulterior cat te costa lipsa lui!
ID: 290333919
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx