Postat 05 aprilie 2024
Cayenne S E-Hybrid Platinum Edition 2017
33 800 €
Persoana fizica
Model: Cayenne
Capacitate motor: 2 995 cm³
Putere: 420 CP
Combustibil: Plug-In Hybrid
Caroserie: SUV
Rulaj: 271 000 km
Culoare: Negru
An de fabricatie: 2017
Numar de usi: 5
Stare: Utilizat
Cutie de viteze: Automata
Volan: Partea stanga
Inmatriculat/Neimatriculat: Inmatriculat
Descriere
Masina personala - nu ma ocup cu masini.
A fost adusa din Belgia, sunt primul proprietar in Romania.
"Kilometrii multi" (259.000) sunt facuti acolo si sunt sigur ca fostul proprietar i-a facut 90% pe drumuri de autostrada, fiindca avea 75 km/h viteza medie in calculatorul masinii - (ca referinta, o masina rulata preponderent in oras, are media de viteza de 20-30km/h).
Tocmai din motivul asta m-am si inhamat sa o iau, fiindca rulajul pe autostrada este infinit mai sanatos decat cel urban, iar masina nu arata deloc km pe care ii are, pe parte de functionalitate/mecanica nu e nicio diferenta cu una de 100.000km de exemplu... (cine o testeaza o sa-mi dea dreptate).
Ca tot veni vorba de functionalitate, functioneaza tot: geamuri, butoane, functii, trapa, led-uri, lumini ambientale, etc, etc.
Nu are nicio scurgere pe la vreo garnitura, simering, etc...e ciudat de curata!
Asa am gasit-o si asa am pastrat-o.
!!! E singura masina din viata mea la care n-am avut erori in bord, in rest numai necazuri si cheltuieli, stiti si voi..
Imediat cum am achizitionat-o, pe langa schimburi de ulei, discuri, placute, am pus folie ppf pe faruri si ecranul navigatiei.
Consum pe weekend 9 - 9.5, iar in zile cu trafic intens intre 11-12 (fiindca bara la bara merge in electric si consuma mai nimic).
420 cai putere (333hp motorul termic + electric).
Cred ca e aproape full:
- camera 360
- camera recunoastere indicatoare de viteza
- apple carplay (are o navigatie mai noua, nu cea 2015)
- faruri full-led
- plafon panoramic
- sistem audio premium Bose
- geamuri duble
- keyless entry
- keyless go
- scaune cu memorii (incalzite fata-spate)
- incalzire volan
- interior bi-color
+ multe altele
Pe parte mecanica este ireprosabila, motorul, cutia si toate anexele fiind intr-o stare fascinant de buna, fara exagerari, singurele minusuri ar fi unele chestii inestetice de vopsea pe la bari, ce se pot negocia bineinteles pt revopsire si mai sunt 2 bucse ale unor brate, la care drumurile din Romania le-au venit de hac, lucru evident la ce strazi avem, dar la fel se scade situatia din pret asa cum e normal.
In rest nu are vicii ascunse, niciun zgomot suspect pe la motor sau accesorii, smucituri, troncanituri, batai de amortizoare, lucruri de investitie imediata. Este o masina foarte corecta.
-vine cu 4 anvelope noi de iarna si 4 michelin de vara.
-ulei cutie schimbat acum 35.000km
-revizie motor facuta acum 1000km
-nu necesita distributie, ea fiind deja schimbata
-bateria tine toata ziua (se incarca in 4 ore la 220 si 1 ora la type2)
Accept probe oras/drum lung/elevator/tester, orice.
pret foarte negociabil...rog seriozitate pentru ca si ofer seriozitate, dupa cum vedeti n-am gesturi ciudate sa acopar numarul de inmatriculare. Sunt caucazian-arian si baiat serios pt cine intelege. o zi buna!
A fost adusa din Belgia, sunt primul proprietar in Romania.
"Kilometrii multi" (259.000) sunt facuti acolo si sunt sigur ca fostul proprietar i-a facut 90% pe drumuri de autostrada, fiindca avea 75 km/h viteza medie in calculatorul masinii - (ca referinta, o masina rulata preponderent in oras, are media de viteza de 20-30km/h).
Tocmai din motivul asta m-am si inhamat sa o iau, fiindca rulajul pe autostrada este infinit mai sanatos decat cel urban, iar masina nu arata deloc km pe care ii are, pe parte de functionalitate/mecanica nu e nicio diferenta cu una de 100.000km de exemplu... (cine o testeaza o sa-mi dea dreptate).
Ca tot veni vorba de functionalitate, functioneaza tot: geamuri, butoane, functii, trapa, led-uri, lumini ambientale, etc, etc.
Nu are nicio scurgere pe la vreo garnitura, simering, etc...e ciudat de curata!
Asa am gasit-o si asa am pastrat-o.
!!! E singura masina din viata mea la care n-am avut erori in bord, in rest numai necazuri si cheltuieli, stiti si voi..
Imediat cum am achizitionat-o, pe langa schimburi de ulei, discuri, placute, am pus folie ppf pe faruri si ecranul navigatiei.
Consum pe weekend 9 - 9.5, iar in zile cu trafic intens intre 11-12 (fiindca bara la bara merge in electric si consuma mai nimic).
420 cai putere (333hp motorul termic + electric).
Cred ca e aproape full:
- camera 360
- camera recunoastere indicatoare de viteza
- apple carplay (are o navigatie mai noua, nu cea 2015)
- faruri full-led
- plafon panoramic
- sistem audio premium Bose
- geamuri duble
- keyless entry
- keyless go
- scaune cu memorii (incalzite fata-spate)
- incalzire volan
- interior bi-color
+ multe altele
Pe parte mecanica este ireprosabila, motorul, cutia si toate anexele fiind intr-o stare fascinant de buna, fara exagerari, singurele minusuri ar fi unele chestii inestetice de vopsea pe la bari, ce se pot negocia bineinteles pt revopsire si mai sunt 2 bucse ale unor brate, la care drumurile din Romania le-au venit de hac, lucru evident la ce strazi avem, dar la fel se scade situatia din pret asa cum e normal.
In rest nu are vicii ascunse, niciun zgomot suspect pe la motor sau accesorii, smucituri, troncanituri, batai de amortizoare, lucruri de investitie imediata. Este o masina foarte corecta.
-vine cu 4 anvelope noi de iarna si 4 michelin de vara.
-ulei cutie schimbat acum 35.000km
-revizie motor facuta acum 1000km
-nu necesita distributie, ea fiind deja schimbata
-bateria tine toata ziua (se incarca in 4 ore la 220 si 1 ora la type2)
Accept probe oras/drum lung/elevator/tester, orice.
pret foarte negociabil...rog seriozitate pentru ca si ofer seriozitate, dupa cum vedeti n-am gesturi ciudate sa acopar numarul de inmatriculare. Sunt caucazian-arian si baiat serios pt cine intelege. o zi buna!
ID: 268577485
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx