Navighează la conținutul principal
Chat

Notificari

Adaugă anunț nou
Carplay Mercedes | Diagnoza dedicata MB | Codari activari functii
Carplay Mercedes | Diagnoza dedicata MB | Codari activari functii
Carplay Mercedes | Diagnoza dedicata MB | Codari activari functii
Carplay Mercedes | Diagnoza dedicata MB | Codari activari functii
Carplay Mercedes | Diagnoza dedicata MB | Codari activari functii
Carplay Mercedes | Diagnoza dedicata MB | Codari activari functii
Carplay Mercedes | Diagnoza dedicata MB | Codari activari functii
Carplay Mercedes | Diagnoza dedicata MB | Codari activari functii
Postat Azi la 01:21

Carplay Mercedes | Diagnoza dedicata MB | Codari activari functii

50 lei

PromoveazăReactualizează

Persoana fizica

Descriere

Activare Apple CarPlay sau Android Auto pentru modelele :

CLA - GLA - A class ->2015+
C-Class W205 09/2017–03/2021
E-Class W213 2016-2020
CLS C257 2018–2021
GLC SUV X253 09/2018–03/2021
GLC Coupe C253 09/2018–03/2021
GLE 2016+

DTH Diag ofera diagnoza completa si coding cu software dedicat in functie de marca :
Mercedes - STAR / XENTRY
BMW -Mini Icom / Ista
VAG Group - Piwis 3 (Porsche) / ODIS / VCDS / VCP
Multimarca Launch / Autel
Se scoate raport cu erori , mentiuni si se trimite pe email *
Pentru a vedea mai multe lucrari DTH Diag (instagram , facebook , tiktok )
Pentru urgente in afara orelor rezonabile 10-21 rog mesaj whatsapp si daca nu raspund in 15 - 20 min , sunati .
Mercedes / Codari Mercedes / Smart -> SCN Coding - Agility Mode - AMG Menu - Sign Assist - Retrofit Coding - Retrofit Coding - Activari functii Mercedes -
**NU MODIFIC KM - oricat va minte cel ca ii va da inapoi ca nu pot fi gasiti , va pot dovedi contrariul.**
*VAG component protection , update SVM cam tot ce se poate face cu acces online.*
|Detin interfata de diagnoza pentru orice masina
|Verificare amanuntita a sistemului de alimentare (presiune combustibil rampa , presiune combustibil pompa , timpi injectie , debit injector etc )
|Verificare parametri flux aer (presiune turbo,debit aer , presiune admisie;)
|Activare Regenerare DPF facuta corespunzator fiind masurati parametri si temperaturile.
|Verificare parametri cutie automata (DSG - ZF6/8 - 5/7/9G Tronic -DCT7 / 9 - Multitronic CVT - PowerShift etc)
|Adaptare : Pompa ABS - Calculator cutie - diferite module ce provin din dezmembrari sau noi.

Verificare inainte de cumparare .

Prin verificarea parametrilor motor/cutie se poate estima corect gradul de uzura al motorului cat si a cutiei.
O masina poate merge si trage dar sa prezinte uzuri :) ex fluctuatii de boost insesizabile la simt dar electronic se vad imediat.

GAMA VAG : FULL coding (Lane Assist - Sign Assist-Retrofit - Component Protection - Parametrare module Online - US Style - Needle Sweep - Drive Select - Donut Style - Urban Joke - Video in motion ETC)
(patesc des sa repar dupa ce strica altii aveti grija pe mana cui va lasati masinile drept cobai , in cel mai rau caz se ajunge la parametrizare modul online pentru a aduce masina la setarile de fabrica)
Folosesc HEX NET LICENTIAT si ODIS nu clone :)
Porsche : detin interfata de diagnoza Porsche OEM Piwis pot efectua codari , calibrari motor/cutie , update soft etc.
Codari BMW - Rescriere module / calibrari / full coding Activare Carplay - Video in motion - Update Harti - Memorie Start Stop - Gong Centura - Alpina display - M display ETC
Pentru restul marcilor daca este nevoie de o anumita codare se discuta telefonic sau whatsapp.
*Colaborez cu multe service uri si mecanici particulari pot indruma in functie de necesitati si complexitate catre persoana potrivita cerintelor masinii.*
**O verificare completa este un proces complex si dureaza intre 45 min si o ora (in anumite cazuri timpul variaza) , neaparat un sfert de rezervor minim in cazul in care se fac probe de mers fiind verificat fiecare parametru de functionare al motorului si cutiei (ex: boost turbo , temperaturi gaze evacuare , sistem injectie , parametri functionare grup valve cutie automata etc) .**
Mar Turism
Pot insoti in cazul in care doreste sa achizitioneze o masina sau ma pot deplasa singur oriunde fiind trimis raportul pe email/whatsapp inclusiv poze/filmari cu defectele constatate . Masina fiind verificata total fiecare modul in parte , parametri de functionare motor, cutie de viteze in regim de mers urban cat si extra-urban .

Program 10 - 21
Pentru cazurile extreme (masina trecand prin 10 maini si diagnosticul pus eronat de fiecare data, se lucreaza doar cu programare , cazurile delicate necesita atentie sporita si timp mai mult)

Urmeaza un roman scurt dedicat pasionatilor :
Una din probleme cand ajungi la cineva care intermediaza o lucrare (lucreaza alticineva ce laptopul lui pentru ca el habar nu are despre ce e vorba si nu stie , e ca si el isi va pune o suma peste suma ceruta de cel care de fapt o repara pretul fiind dublu , a doua e ca in caz de ceva merge rau intermediarul va da vina pe cel care de fapt a lucrat si tu ramai cu masina pom de craciun si iar timp pierdut si nervi sa o pui la loc .
Servicii de tunning nu oferim cel putin nu putere motor din simplul motiv ca este necesar un stand dyno si decat sa punem ponei pe vorbe mai bine nu mai punem . De mentionat este ca orice soft de putere impinge componentele la limita superioara a tolerantelor si implicit creste uzurile in timp (toti se lauda ca sunt in tolerante dar una e o turbina capabila de 2.8 bari ea pe masina lucreaza la 2.2 bari si cu un stage 1 se duce in 2.5-2.6 bari fiind fortata sa faca mai multa presiune , practic softurile nefiind custom si personalizate perfect si fara stand dyno si opacimetru nu se poate verifica unde se incadreaza masina ca si tolerante(inclusiv noxe) decat cu probe(doar pentru parametri functionare) de drum dar in 9 din 10 cazuri chiar daca se observa ca parametri motorului sunt impinsi putin prea mult se merge pe principiul merge si asa , ca doar nu o sa dea iar softul jos sa l trimita la cine il face si sa l puna iar pe masina ..de aceea personal recomand modificari software doar pe stand ul dyno la firme de renume cu ar fi AMC - A Team (Brasov) -One Customs (Sibiu) si in final , consumul de combustibil daca se merge agresiv cu masina consumul va creste exponential e simplu , daca masina are 10 cm2 in plus pe rampa de injectie in sarcina datorita softului cum este posibil sa consume mai putin va spun eu NU EXISTA MOS CRACIUN si normal interesul e sa va ia banii si va face afirmatii ce nu au legatura cu realitatea.
PS: in cazul masinilor grele la mers normal consumul poate sa scada cu 0.5-1L vb aici in special de SUV GLE , TOUAREG ,X6 Q7 etc , softul de fabrica e facut de ingineri care iau in calcul mai multi factori nu doar puterea , orice crestere de putere atrage dupa sine uzuri inevitabile , iar un soft facut prost poate distruge un motor intrun timp foarte scurt , de aceea este foarte important sa alegeti un tuner de renume cu ani de experienta in spate .
PPS: Softul se face pe dyno nu in fata unui garaj sau la coltul blocului.
ID: 281970971

Contactează vânzătorul

Facebook connected icon

Alexandru

Pe OLX din martie 2019

Activ pe 26 ianuarie 2025

xxx xxx xxx

Localitate

Descarca aplicatia pentru telefonul tau