Mesaje
Adauga anunt nou
  1. Pagina principală
  2. Auto, moto si ambarcatiuni
  3. Autoturisme
  4. BMW
  5. BMW - Bucuresti - Ilfov
  6. BMW - Bucuresti
  7. BMW - Sectorul 3
BMW Seria 7 E23 735i 1986, import SUA, vehicul istoric,stare excelenta
BMW Seria 7 E23 735i 1986, import SUA, vehicul istoric,stare excelenta
BMW Seria 7 E23 735i 1986, import SUA, vehicul istoric,stare excelenta
BMW Seria 7 E23 735i 1986, import SUA, vehicul istoric,stare excelenta
BMW Seria 7 E23 735i 1986, import SUA, vehicul istoric,stare excelenta
BMW Seria 7 E23 735i 1986, import SUA, vehicul istoric,stare excelenta
BMW Seria 7 E23 735i 1986, import SUA, vehicul istoric,stare excelenta
BMW Seria 7 E23 735i 1986, import SUA, vehicul istoric,stare excelenta
Postat 18 aprilie 2024

BMW Seria 7 E23 735i 1986, import SUA, vehicul istoric,stare excelenta

11 950 €

PromoveazăReactualizează
  • Persoana fizica

  • Serie sasiu (VIN): WBAFH8406G0974620

  • Model: Seria 7

  • Capacitate motor: 3 400 cm³

  • Putere: 182 CP

  • Combustibil: Benzina

  • Caroserie: Berlina

  • Rulaj: 165 000 km

  • Culoare: Alta culoare

  • An de fabricatie: 1986

  • Numar de usi: 4

  • Stare: Utilizat

  • Cutie de viteze: Automata

  • Volan: Partea stanga

  • Inmatriculat/Neimatriculat: Inmatriculat

Descriere

Cititi va rog pana la capăt. Masina este colectionabila dar trebuie întreținută corespunzător și nu este pentru persoane "strânse la pungă".

Se vinde vehicul istoric (inregistrat si in carte si in talon) primul BMW Seria 7, din 1986, model 735i, importata din SUA/America (cunosc și primul proprietar) care beneficiază de costuri preferentiale:
- impozit 0.
- RCA 300 lei pe an

Masina a fost comandată aproape cu toate opțiunile posibile in acel an:
- motor de 3.4l cu 182 CP - 6 cilindri
- cutie automata în 4 trepte
- diferențial blocabil - o opțiune extraordinar de rara pe model
- piele neagra, volan de piele
- scaune electrice integral (inclusiv tetierele) și incalzite pe 2 puteri
- computer de bord
- indicatoare erori (gen becuri arse, lipsa lichid ștergătoare, lipsa antigel etc)
- inchidere centralizata
- pilot automat menținere viteza
- geamuri și oglinzi electrice
- casetofon original cu mai multe boxe funcționale (eu am numărat 6)

Odometrul arata putin sub 105.000 mile (aproximativ 165.000 km).

Masina a stat 2.5 ani de zile intr-un garaj și am cumpărat-o eu pentru a o readuce la viata, ceea ce fac acum (am pornit-o și o pun incet la punct).

Nu are pic de rugina, original a fost alba dar vechiul proprietar a decis sa o revopseasca culoarea actuala (culoare din paletarul BMW).

Motorul și cutia merg perfect. Se găsește destul de rar o mașină de 38 de ani care sa meargă asa de rotund și sa nu scoată nici un pic de fum.

Am mers cu ea cu 150 km/h pe autostrada, merge ceas. Schimba perfect și motorul abia trece de 2000 rotații pe minut (6 cilindri).

În ultimele zile i-am făcut urmatoarele interventii:
- revizie completa (ulei + filtre ulei, benzina si aer)
- un mic polish pentru a o readuce la viata + ceruire completă
- reparat ștergătoare (noi) + refăcut pompe pt lichid de ștergătoare
- pus inele de reglaj la roti (atenție cauciucurile și jantele nu sunt cele originale, acela sunt trx dar sunt f frumoase și acestea)
- cumpărat bujii Denso (Iridium)
- curatat intern, pornite geamurile electrice care nu mai mergeau (mai am unul de reglat).
- verificat și curățat electromotor la cel mai bun service pe acest reper (cel de pe Baicului).

Masina mai are doar câteva lucruri de aranjat, care vor costa insa în jur de 1000 euro:
- ceasurile de bord (nu merg toate, câteva becuri arse, etc). Se va incerca o curățare, ce nu merge se va schimba
- schimbat microswitch-ul de la ventilație (problema arhi cunoscuta pe model, e simplu dar necesita 2 ore de munca)
- repornit a/c și încărcată cu freon.
- verificat HVAC (funcționează dar eu cred ca trebuie schimbat un furtun)
- curățate oglinzile electrice (funcționează motoarele, se aud dar trebuie reglate).
- mici retușuri la interior
- instalat cheder la trapa (după 38 ani e uscata toată, s-a comandat deja pe codul original - numai piesa costa 650 lei, sunt 2 bucati).
- verificare antena
- mici retușuri ici și colo...

Din punct de vedere estetic eu ii dau 8.5/10, nu este încă în stadiul de showroom dar are tot potențialul.

Faptul ca nu are pic de rugina, motorul și cutia nu necesita nici o intervenție și ca este cu aproape 95% piesele originale (asa cum a ieșit ea din fabrica, pana si fisele de bujii sunt originale cu markerele pe ele) o face un model foarte dezirabil și colecționabil.

De ce o vând? Pentru ca știu ca va dura între 1 an și 2 ani pana cineva va veni și va plăti pretul corect pentru o astfel de masina asa cum am făcut si eu.

Pe măsură ce repar din piese o sa cresc pretul cu costurile aferente. Care nu sunt chiar neglijabile... Aceasta masina poate fi un daily driver dar întreținerea ei presupune mai multa atenție. Detin și variante moderne de bmw dar de când o am le-am parcat și ma bucur de aceasta masina extraordinara. Dupa ce o conduci câteva zile nu îți mai vine sa te întorci la mașină ta bmw model actual.
Momentan o conduc pentru a ii identifica absolut toate micile probleme inerente vârstei dupa care o voi parca în parcarea ei privata (pregătită deja) și o voi folosi doar în week-end.

Va rog, nu ma deranjati inutil. Masina "pleacă" doar la prețul cerut de mine pentru ca știu cât de rara este. Am cautat cam 2 ani până am găsit asa ceva. As fi curios sa vad dacă mai găsiți o astfel de masina.

Pretul cerut de mine este unul corect și cu timpul se va aprecia.

Nu fac schimburi, nu am nevoie de sfaturi și nu ma sunați inutil va rog. Va aștept la vizionare pe cei care credeți ca va permiteți o astfel de mașină. Ea necesita multa dragoste și atenție sa rămână în stadiul actual pentru mulți ani de acum în colo.
ID: 267588001

Contactează vânzătorul

Cristi

Pe OLX din noiembrie 2013

Activ pe 24 aprilie 2024

xxx xxx xxx

Vanzator

Localitate

Descarca aplicatia pentru telefonul tau