Postat 24 iunie 2025
BMW seria 5 e60 530d 2009
9 300 €
Persoana fizica
Serie sasiu (VIN): WBANX04071CS69493
Model: Seria 5
Capacitate motor: 2 993 cm³
Putere: 235 CP
Combustibil: Diesel
Caroserie: Berlina
Rulaj: 386 000 km
Culoare: Gri
An de fabricatie: 2009
Numar de usi: 4
Stare: Utilizat
Cutie de viteze: Automata
Volan: Partea stanga
Inmatriculat/Neimatriculat: Inmatriculat
Descriere
BMW e60 530d 2009 (16-06-2009) 235cp "lifestyle edition"
Proprietar din 2018 , se ofera fiscal pe loc.
Optiuni :
-interior comfort (piele dakota) cu incalzire scaune fata
-volan sport cu padele retapitat cu piele nappa + airbag imbracat in piele nappa (+ lane assist dar nu am facut retrofitul complet ca nu m-a interesat)
-cutie 6hp28 cu joystick sport (buton sport functional, cand se apasa se intareste directia si trece si cutia in modul sport) , cutia schimba foarte bine si are si soft xHP
-ceasuri custom (schimbat serigrafie, leduri albe plus modul - needle sweep + temperatura apei pe banda de pilot automat)
-pilot automat cu functie de franare
-navigtatie CIC de fabrica plus combox - redare audio prin BT (plus modul carplay si camere fata-spate, la marsarier se activeaza camera marsarier apoi dupa ce se muta joystick-ul din marsarier porneste camera fata pentru 20 secunde)
-senzori parcare fata - spate
-suport pahare fata-spate
-sistem sonorizare Individual Audio cu 16 incinte acustice 825W (nu prologic7 ) la care mediile fata + filtrele sunt schimbate, cumparate noi de pe bavauto
-senzori ploaie , senzori lumini , FLA (faza lunga automata)
-faruri custom (sunt farurile originale si anume bixenon simple modificate , inclusiv carcase noi, sticle noi si toata partea electrica refacuta cu cabluri noi si mai groase decat cele de fabrica pentru a suporta surplusul de consum - farurile le am de 3 ani pe masina nu sunt probleme) cu lupe biled + faza lunga laser , un fascicul laser alb si un fascicul laser galben , proiectoare suplimentare faza lunga led laser , angel eyes galben - atat faza scurta cat si faza lunga sunt de exceptie , sunt facute profesional si nu deranjeaza in trafic dar au o putere foarte mare , mai ales pe faza lunga este ceva de nedescris cu vizibilitate foarte mare .
-triple custom (triple originale la baza) , semnalizare rosie us style , inel suplimentar adaugat pe pozitie , leduri pozitie schimbate cu unele cu o putere cu aprox 30% mai mare ca sa compenseze cu faptul ca pe interior au lac fumuriu si sa nu se piarda in final din intensitate)
-pachet lumini ambientale de fabrica interior - exterior (oglinzi + buzunare usi + maner deschidere) schimbate cu leduri albe un pic mai puternice
-suspensie schimbata complet noua ( arcuri h&r cu drop de 35mm si telescoape noi bilstein)
-jante style 172 r19(spyder) reconditionate total in urma cu 2 ani si sunt ca si noi nu sunt nici macar indoite nu mai zic de fisuri , cu cauciucuri noi de vara
-jante style 122 r17 cu cauciucuri noi de iarna (Michelin Alpin 6)
-pachet M (nu este din fabrica dar este OEM , nu aftermarket)
-oglinzi cu reglaj electric, incalzire , rabatare electrica si cu electrochrome(se inchid cand bat farurile din spate pentru a nu deranja) cu sticle noi
-pachet shadow line de fabrica (bandouri exterioare negru lucios , ornamente oglinzi negru lucios si plafon negru)
-trimuri interioare individual de fabrica (poplar gray)
-soft close usi
+ alte modificari
In urma cu aprox 30k km masina a fost facuta efectiv noua , are tot ce tine de bucsi schimbate din bara in bara tot ce tine de brate bielete, bara stabilizatoare inclusiv flansa cardan , bucsi grup , bucsi punte spate si planetare spate amandoua noi SKF.
-discuri fata-spate Zimmermann Sport Coat Z perforate plus placute fata-spate ATE + rulmenti fata noi SKF
-tampoane motor + tampon cutie
-ulei cutie schimbat(are 40k km in momentul de fata)
-fulie arbore noua(originala BMW) plus ambele curele schimbate si kitul de role
-injectoarele sunt ca noi (la ultima verificare aveau valori foarte foarte bune)
-pompa servo schimbata
-pompa vacuum schimbata(noua Pierburg)
-racitor de gaze
-baterie Varta AGM gel(pentru Start - Stop) schimbata in August 2024
-termostate noi + pompa apa
-bujii noi + releu bujii (originale bmw)
-compresor A/C
-caseta directie
In urma cu aproximativ 10k km in masina iarasi s-au investit foarte multi bani , am avut o problema cu electrovalva de la egr dar pana am descoperit problema am schimbat turbo+actuator , senzori (admisie + furtun intercooler) garnituri (turbo , galerie evacuare , galerie admisie) , egr + electrovalva egr noi(plus toate furtunele de vacuum schimbate cu furtun siliconic)
Ultima intrare in service (masina a iesit din service luni - 12 mai )
-tampoane motor
-kit role + curele
-intercooler nou + furtune noi
-schimbat furtun antigel + teava distribuitoare(sarpele cum se mai zice) , masina avea o scurgere de antigel si s-a luat la verificat toata si s-au inlocuit unde s-au gasit probleme de pierderi antigel
-bucsi bara stabilizatoare fata
-bucsi fata la brate
Nu sunt interesat de niciun fel de schimb , masina o vand deoarece am luat deja alta masina iar aceasta nu prea mai merg cu ea . Fara oferte cu pret masina cu jante fara jante , masina se vinde complet cu jante R19 de vara si jante R17 de iarna echipate corespunzator.
In momentul de fata masina ruleaza exceptional fara nicio problema si nu necesita nicio investitie.
Probleme de ordin estetic : specifice varstei , are cateva locuri cu zgarieturi , si cateva semne de la grindina (4 sau 5 pe capota) , dar in rest vopseaua arata foarte bine , nu a primit polis de cand este la mine.
Alte probleme de natura functionala :
-camera spate nefunctionala (am deja alta camera noua montata dar trebuie sa inlocuiesc si cablajul , am si cablajul nou cumparat )
-senzor spate stanga colt cateodata da eroare (am senzor nou doar trebuie montat)
-pernuta fata scaun(cea care se prelungeste pentru suport picioare) - este defecta rotita
-cand se porneste A/C are un zgomot mic ca un chiuit dupa cum e turatia motorului (urmeaza sa ii fac verificare sa vad daca e din fulie compresor sau aeroterma interioara) , dar in afara de zgomot A/C este functional baga foarte rece.
Din lipsa de timp exista posibilitatea sa nu am timp sa inlocuiesc piesele problematice de mai sus , dar le voi da cumparatorului .
Acum 3 ani daca retin bine masina a avut un incident minor , lovitura bara spate si a fost inlocuita pe original in service(masina a fost reparata la reprezentanta , bara noua + suporti noi originali , nu s-a facut in regie proprie)
Alt incident : acum 2 luni am agatat bara fata de bordura (am parcat prea in fata si cand sa dau in spate s-a agatat bara de bordura si mi-a rupt suportul plus bara pe colt plus prinderea din aripa) in final au fost inlocuite bara fata , suporti laterali , aripa fata dreapta .
In momentul de fata masina ruleaza fara absolut nicio problema, oricum a fost o masina ce a fost tinuta din scurt si de care nu s-a batut joc . Filtrul DPF este anulat de cand avea masina 290k km si are si soft pentru DPF off si de asemenea dopuri galerie admisie, in rest masina are totul la locul ei egr racitor gaze etc .
Masina nu se vinde decat cu perfectarea actelor , fara vizualizari noaptea si fara alte prostii gen burn , drift si mai stiu eu , astea se fac doar dupa ce se achita masina , de cand o am nu am facut liniute si alte astfel de lucruri , este o masina de care nu mi-am batut joc din niciun punct de vedere .
Masina este intrata in tara in februarie 2018 (pana atunci a avut un singur proprietar) , iar eu am luat-o in mai 2018 . Are km reali , putem face orice test doreste cumparatorul , atat cu verificare tester cat si ridicare pe elevator .
Am incercat sa fiu cat mai detaliat in ce priveste optiunile dar si intretinerea (desi sunt convins ca am omis lucruri , sunt foarte multe modificari aduse la masina dar si foarte multe lucruri schimbate , nu le pot tine minte pe toate ) ca sa nu fiu nevoit sa repet aceeasi poveste la telefon .
La cerere pentru cei cu adevarat interesati pot oferi detalii suplimentare de orice fel inclusiv video , de asemenea nu raspund la mesaje aici .
Fara oferte aberante , nu ma intereseaza ce alte oferte sunt pe piata . Inainte de a pune masina la vanzare am studiat si eu preturile si eu zic ca am incadrat-o corect fata de ce exista pe piata (km , optiuni , intretinere ).
Proprietar din 2018 , se ofera fiscal pe loc.
Optiuni :
-interior comfort (piele dakota) cu incalzire scaune fata
-volan sport cu padele retapitat cu piele nappa + airbag imbracat in piele nappa (+ lane assist dar nu am facut retrofitul complet ca nu m-a interesat)
-cutie 6hp28 cu joystick sport (buton sport functional, cand se apasa se intareste directia si trece si cutia in modul sport) , cutia schimba foarte bine si are si soft xHP
-ceasuri custom (schimbat serigrafie, leduri albe plus modul - needle sweep + temperatura apei pe banda de pilot automat)
-pilot automat cu functie de franare
-navigtatie CIC de fabrica plus combox - redare audio prin BT (plus modul carplay si camere fata-spate, la marsarier se activeaza camera marsarier apoi dupa ce se muta joystick-ul din marsarier porneste camera fata pentru 20 secunde)
-senzori parcare fata - spate
-suport pahare fata-spate
-sistem sonorizare Individual Audio cu 16 incinte acustice 825W (nu prologic7 ) la care mediile fata + filtrele sunt schimbate, cumparate noi de pe bavauto
-senzori ploaie , senzori lumini , FLA (faza lunga automata)
-faruri custom (sunt farurile originale si anume bixenon simple modificate , inclusiv carcase noi, sticle noi si toata partea electrica refacuta cu cabluri noi si mai groase decat cele de fabrica pentru a suporta surplusul de consum - farurile le am de 3 ani pe masina nu sunt probleme) cu lupe biled + faza lunga laser , un fascicul laser alb si un fascicul laser galben , proiectoare suplimentare faza lunga led laser , angel eyes galben - atat faza scurta cat si faza lunga sunt de exceptie , sunt facute profesional si nu deranjeaza in trafic dar au o putere foarte mare , mai ales pe faza lunga este ceva de nedescris cu vizibilitate foarte mare .
-triple custom (triple originale la baza) , semnalizare rosie us style , inel suplimentar adaugat pe pozitie , leduri pozitie schimbate cu unele cu o putere cu aprox 30% mai mare ca sa compenseze cu faptul ca pe interior au lac fumuriu si sa nu se piarda in final din intensitate)
-pachet lumini ambientale de fabrica interior - exterior (oglinzi + buzunare usi + maner deschidere) schimbate cu leduri albe un pic mai puternice
-suspensie schimbata complet noua ( arcuri h&r cu drop de 35mm si telescoape noi bilstein)
-jante style 172 r19(spyder) reconditionate total in urma cu 2 ani si sunt ca si noi nu sunt nici macar indoite nu mai zic de fisuri , cu cauciucuri noi de vara
-jante style 122 r17 cu cauciucuri noi de iarna (Michelin Alpin 6)
-pachet M (nu este din fabrica dar este OEM , nu aftermarket)
-oglinzi cu reglaj electric, incalzire , rabatare electrica si cu electrochrome(se inchid cand bat farurile din spate pentru a nu deranja) cu sticle noi
-pachet shadow line de fabrica (bandouri exterioare negru lucios , ornamente oglinzi negru lucios si plafon negru)
-trimuri interioare individual de fabrica (poplar gray)
-soft close usi
+ alte modificari
In urma cu aprox 30k km masina a fost facuta efectiv noua , are tot ce tine de bucsi schimbate din bara in bara tot ce tine de brate bielete, bara stabilizatoare inclusiv flansa cardan , bucsi grup , bucsi punte spate si planetare spate amandoua noi SKF.
-discuri fata-spate Zimmermann Sport Coat Z perforate plus placute fata-spate ATE + rulmenti fata noi SKF
-tampoane motor + tampon cutie
-ulei cutie schimbat(are 40k km in momentul de fata)
-fulie arbore noua(originala BMW) plus ambele curele schimbate si kitul de role
-injectoarele sunt ca noi (la ultima verificare aveau valori foarte foarte bune)
-pompa servo schimbata
-pompa vacuum schimbata(noua Pierburg)
-racitor de gaze
-baterie Varta AGM gel(pentru Start - Stop) schimbata in August 2024
-termostate noi + pompa apa
-bujii noi + releu bujii (originale bmw)
-compresor A/C
-caseta directie
In urma cu aproximativ 10k km in masina iarasi s-au investit foarte multi bani , am avut o problema cu electrovalva de la egr dar pana am descoperit problema am schimbat turbo+actuator , senzori (admisie + furtun intercooler) garnituri (turbo , galerie evacuare , galerie admisie) , egr + electrovalva egr noi(plus toate furtunele de vacuum schimbate cu furtun siliconic)
Ultima intrare in service (masina a iesit din service luni - 12 mai )
-tampoane motor
-kit role + curele
-intercooler nou + furtune noi
-schimbat furtun antigel + teava distribuitoare(sarpele cum se mai zice) , masina avea o scurgere de antigel si s-a luat la verificat toata si s-au inlocuit unde s-au gasit probleme de pierderi antigel
-bucsi bara stabilizatoare fata
-bucsi fata la brate
Nu sunt interesat de niciun fel de schimb , masina o vand deoarece am luat deja alta masina iar aceasta nu prea mai merg cu ea . Fara oferte cu pret masina cu jante fara jante , masina se vinde complet cu jante R19 de vara si jante R17 de iarna echipate corespunzator.
In momentul de fata masina ruleaza exceptional fara nicio problema si nu necesita nicio investitie.
Probleme de ordin estetic : specifice varstei , are cateva locuri cu zgarieturi , si cateva semne de la grindina (4 sau 5 pe capota) , dar in rest vopseaua arata foarte bine , nu a primit polis de cand este la mine.
Alte probleme de natura functionala :
-camera spate nefunctionala (am deja alta camera noua montata dar trebuie sa inlocuiesc si cablajul , am si cablajul nou cumparat )
-senzor spate stanga colt cateodata da eroare (am senzor nou doar trebuie montat)
-pernuta fata scaun(cea care se prelungeste pentru suport picioare) - este defecta rotita
-cand se porneste A/C are un zgomot mic ca un chiuit dupa cum e turatia motorului (urmeaza sa ii fac verificare sa vad daca e din fulie compresor sau aeroterma interioara) , dar in afara de zgomot A/C este functional baga foarte rece.
Din lipsa de timp exista posibilitatea sa nu am timp sa inlocuiesc piesele problematice de mai sus , dar le voi da cumparatorului .
Acum 3 ani daca retin bine masina a avut un incident minor , lovitura bara spate si a fost inlocuita pe original in service(masina a fost reparata la reprezentanta , bara noua + suporti noi originali , nu s-a facut in regie proprie)
Alt incident : acum 2 luni am agatat bara fata de bordura (am parcat prea in fata si cand sa dau in spate s-a agatat bara de bordura si mi-a rupt suportul plus bara pe colt plus prinderea din aripa) in final au fost inlocuite bara fata , suporti laterali , aripa fata dreapta .
In momentul de fata masina ruleaza fara absolut nicio problema, oricum a fost o masina ce a fost tinuta din scurt si de care nu s-a batut joc . Filtrul DPF este anulat de cand avea masina 290k km si are si soft pentru DPF off si de asemenea dopuri galerie admisie, in rest masina are totul la locul ei egr racitor gaze etc .
Masina nu se vinde decat cu perfectarea actelor , fara vizualizari noaptea si fara alte prostii gen burn , drift si mai stiu eu , astea se fac doar dupa ce se achita masina , de cand o am nu am facut liniute si alte astfel de lucruri , este o masina de care nu mi-am batut joc din niciun punct de vedere .
Masina este intrata in tara in februarie 2018 (pana atunci a avut un singur proprietar) , iar eu am luat-o in mai 2018 . Are km reali , putem face orice test doreste cumparatorul , atat cu verificare tester cat si ridicare pe elevator .
Am incercat sa fiu cat mai detaliat in ce priveste optiunile dar si intretinerea (desi sunt convins ca am omis lucruri , sunt foarte multe modificari aduse la masina dar si foarte multe lucruri schimbate , nu le pot tine minte pe toate ) ca sa nu fiu nevoit sa repet aceeasi poveste la telefon .
La cerere pentru cei cu adevarat interesati pot oferi detalii suplimentare de orice fel inclusiv video , de asemenea nu raspund la mesaje aici .
Fara oferte aberante , nu ma intereseaza ce alte oferte sunt pe piata . Inainte de a pune masina la vanzare am studiat si eu preturile si eu zic ca am incadrat-o corect fata de ce exista pe piata (km , optiuni , intretinere ).
ID: 287197573
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx