Postat 31 octombrie 2025
BMW seria 5 E39 525D
9 000 €
Persoana fizica
Serie sasiu (VIN): WBADL01010GY15786
Model: Seria 5
Capacitate motor: 2 498 cm³
Putere: 163 CP
Combustibil: Diesel
Caroserie: Berlina
Rulaj: 257 000 km
Culoare: Gri
An de fabricatie: 2003
Stare: Utilizat
Cutie de viteze: Automata
Volan: Partea stanga
Inmatriculat/Neimatriculat: Inmatriculat
Descriere
Vand BMW seria 5 E39 525D din anul 2003 avand in prezent 257000 km. Masina cumparata din pasiune, extrem de bine intretinuta.
Scurt istoric
Masina a fost cumparata din Germania la 200.000 km de fostul proprietar(si el pasionat) in anul 2017 din regiunea Koln.
Nu am informatii daca acolo a fost tinuta afara sau in garaj insa din 2017 pana in prezent masina a stat doar in garaj si nu a iesit pe zapada sau in contact cu sare si material anti-derapant.
Fostul proprietar a tinut-o pana in 2024 si a rulat cu ea in jur de 45.000 km.
Masina are carte service pe perioada rularii in Germania iar din 2017 kilometrii pot fi verificati cu CarVertical.
Voi specifica mai jos ce s-a facut pana acum. Doar in ultimul an s-au investit 8000 euro.
Mecanica
- aproape toata articulatia este noua (bucsi, brate, amortizoare, arcuri, flanse, etc)
- caseta de directie reconditionata
- injectoare reconditionate
- bujii incandescente noi
- furtune de frana noi
- aparatori discuri fata noi
- discurile si placutele sunt schimbate acum 40.000 km insa mai au suficienta carne
- epurtorul de gaze schimbat cu cel de tip vortex
- role, intinzatoare, curele de accesorii noi
- garnitura capac noua
- admisie curatata
- clapete de admisie anulate
- EGR anulat
- montat recipient de colectare a uleiului (oil catch tank)
- suporti motor noi
- termostat nou
- esapament webasto nou
- toate fluidele sunt schimbate (antigel, lichid de frana, lichid de servo, ulei cutie, ulei diferential)
- schimburile de ulei motor s-au efectuat la maxim 10.000 km sau un an
- toate componentele cardanului noi (flansa, rulment intermediar, cap articualt)
Pentru piese s-au folosit doar producatori OEM sau OE BMW.
Exterior
- roti de vara cu jante R18 style 65 originale si anvelope Kumho noi DOT 2024
- roti de iarna cu jante R16 style 82 si anvelope Hankook all season DOT 2024
- carenaje mici fata noi
- faruri reconditionate (sticle, lupe, reglaje noi)
- folie ppf faruri
- folie ppf stopuri
- becuri pozitie LED
- becuri faza scurta Osram Night Breaker LED
- lampi de semnalizare stanga-drapta noi
- grile cromate noi
- sticle oglinzi noi
- parbriz nou
- cheder parbriz nou
- cheder luneta nou
- telescoape portbagaj noi
- tratament de polish si protectie ceramica
- terosonare pe dedesubt si aplicata ceara in cavitati
- masina nu prezinta rugina
- toate micile lovituri au fost curatate de rugina, aplicata vopsea pe cod de culoare si apoi lac
Interior
- display ceasuri nou (nu are pixeli morti)
- volan retapitat
- trimuri piano black revopsite
- mansoane piele schimbator si frana de mana noi
- nuca schimbator de E38
- ornamente praguri noi
- toate becurile din habitaclu schimbate cu becuri LED
- navigatie Eonon cu Andriod compatibila cu Apple CarPlay si Android Auto
- modul I-Bus
- fetele de usi si portbagajul antifonate cu material vibro-absorbant si fono-absorbant
- sistem audio Hertz (tweetere, midbass, amplificator si subwoofer)
- pielea a fost tratata periodic cu crema specifica si este intr-o stare foarte buna
Probleme
- scapa putin antigel pe la pompa de apa (o voi rezolva curand)
- scapa putin ulei pe la semeringul vibrochenului (cel catre cutie) - nu am considerat ca este o urgenta, cantitatea de ulei pierdut este neglijabila
- becul usii dreapta-spate nu se aprinde (probabil firul este interrupt undeva)
Detin si doua cutii cu diferite piese, plastice, calculatoare, etc ce au fost luate ocazional din dezmembrari. Pleaca si ele odata cu masina.
O vand pentru ca am nevoie de o a doua masina daily si refuz sa o folosesc pe asta, avand in vedere cat timp, bani si suflet am investit in ea.
ITP-ul este valabil pana in octombrie 2026.
Pretul este de 11000 euro sau 9000 euro fara jantele style 65.
Scurt istoric
Masina a fost cumparata din Germania la 200.000 km de fostul proprietar(si el pasionat) in anul 2017 din regiunea Koln.
Nu am informatii daca acolo a fost tinuta afara sau in garaj insa din 2017 pana in prezent masina a stat doar in garaj si nu a iesit pe zapada sau in contact cu sare si material anti-derapant.
Fostul proprietar a tinut-o pana in 2024 si a rulat cu ea in jur de 45.000 km.
Masina are carte service pe perioada rularii in Germania iar din 2017 kilometrii pot fi verificati cu CarVertical.
Voi specifica mai jos ce s-a facut pana acum. Doar in ultimul an s-au investit 8000 euro.
Mecanica
- aproape toata articulatia este noua (bucsi, brate, amortizoare, arcuri, flanse, etc)
- caseta de directie reconditionata
- injectoare reconditionate
- bujii incandescente noi
- furtune de frana noi
- aparatori discuri fata noi
- discurile si placutele sunt schimbate acum 40.000 km insa mai au suficienta carne
- epurtorul de gaze schimbat cu cel de tip vortex
- role, intinzatoare, curele de accesorii noi
- garnitura capac noua
- admisie curatata
- clapete de admisie anulate
- EGR anulat
- montat recipient de colectare a uleiului (oil catch tank)
- suporti motor noi
- termostat nou
- esapament webasto nou
- toate fluidele sunt schimbate (antigel, lichid de frana, lichid de servo, ulei cutie, ulei diferential)
- schimburile de ulei motor s-au efectuat la maxim 10.000 km sau un an
- toate componentele cardanului noi (flansa, rulment intermediar, cap articualt)
Pentru piese s-au folosit doar producatori OEM sau OE BMW.
Exterior
- roti de vara cu jante R18 style 65 originale si anvelope Kumho noi DOT 2024
- roti de iarna cu jante R16 style 82 si anvelope Hankook all season DOT 2024
- carenaje mici fata noi
- faruri reconditionate (sticle, lupe, reglaje noi)
- folie ppf faruri
- folie ppf stopuri
- becuri pozitie LED
- becuri faza scurta Osram Night Breaker LED
- lampi de semnalizare stanga-drapta noi
- grile cromate noi
- sticle oglinzi noi
- parbriz nou
- cheder parbriz nou
- cheder luneta nou
- telescoape portbagaj noi
- tratament de polish si protectie ceramica
- terosonare pe dedesubt si aplicata ceara in cavitati
- masina nu prezinta rugina
- toate micile lovituri au fost curatate de rugina, aplicata vopsea pe cod de culoare si apoi lac
Interior
- display ceasuri nou (nu are pixeli morti)
- volan retapitat
- trimuri piano black revopsite
- mansoane piele schimbator si frana de mana noi
- nuca schimbator de E38
- ornamente praguri noi
- toate becurile din habitaclu schimbate cu becuri LED
- navigatie Eonon cu Andriod compatibila cu Apple CarPlay si Android Auto
- modul I-Bus
- fetele de usi si portbagajul antifonate cu material vibro-absorbant si fono-absorbant
- sistem audio Hertz (tweetere, midbass, amplificator si subwoofer)
- pielea a fost tratata periodic cu crema specifica si este intr-o stare foarte buna
Probleme
- scapa putin antigel pe la pompa de apa (o voi rezolva curand)
- scapa putin ulei pe la semeringul vibrochenului (cel catre cutie) - nu am considerat ca este o urgenta, cantitatea de ulei pierdut este neglijabila
- becul usii dreapta-spate nu se aprinde (probabil firul este interrupt undeva)
Detin si doua cutii cu diferite piese, plastice, calculatoare, etc ce au fost luate ocazional din dezmembrari. Pleaca si ele odata cu masina.
O vand pentru ca am nevoie de o a doua masina daily si refuz sa o folosesc pe asta, avand in vedere cat timp, bani si suflet am investit in ea.
ITP-ul este valabil pana in octombrie 2026.
Pretul este de 11000 euro sau 9000 euro fara jantele style 65.
ID: 294942445
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx