Navighează la conținutul principal
OLX Christmas Logo
Chat

Notificari

Adaugă anunț nou
BMW Seria 3 BMW E30 2.5 Turbo a schimba cu un SUV sau o limuzină.
BMW Seria 3 BMW E30 2.5 Turbo a schimba cu un SUV sau o limuzină.
BMW Seria 3 BMW E30 2.5 Turbo a schimba cu un SUV sau o limuzină.
BMW Seria 3 BMW E30 2.5 Turbo a schimba cu un SUV sau o limuzină.
BMW Seria 3 BMW E30 2.5 Turbo a schimba cu un SUV sau o limuzină.
BMW Seria 3 BMW E30 2.5 Turbo a schimba cu un SUV sau o limuzină.
BMW Seria 3 BMW E30 2.5 Turbo a schimba cu un SUV sau o limuzină.
BMW Seria 3 BMW E30 2.5 Turbo a schimba cu un SUV sau o limuzină.
Postat 09 decembrie 2025

BMW Seria 3 BMW E30 2.5 Turbo a schimba cu un SUV sau o limuzină.

Schimb

PromoveazăReactualizează

Firma

Model: Seria 3

Capacitate motor: 2 500 cm³

Putere: 550 CP

Combustibil: Benzina

Caroserie: Coupe

Rulaj: 2 000 km

Culoare: Albastru

An de fabricatie: 1990

Numar de usi: 4

Stare: Utilizat

Cutie de viteze: Manuala

Volan: Partea stanga

Inmatriculat/Neimatriculat: Inmatriculat

Descriere

BMW E30 este a doua generatie de BMW Seria 3 care a fost produsa intre 1982 si 1994 si a inlocuit Seria 3 E21.

Initial, E30 a folosit motoare pe benzina cu patru cilindri M10 si sase cilindri M20 de la predecesorul sau E21. Pe parcursul productiei, au fost introduse noi familii de motoare cu patru cilindri pe benzina, iar motorul cu sase cilindri a primit diverse imbunatatiri.

Motorizare Stock:
2.5 L M20B25 drept 6
Putere: 125 kW 170 CP la 5800 rpm
Cuplu: 222 Nm la 4300 rpm

Lista dotari fabrica:
S209A Differential lock 25%
S240A Steering wheel leather
S286 BMW light alloy wheel BMW styling
S401A Lift up and slide back sunroof electric
S411A Window lifts electric front rear
S497A Centre armrest rear
S530A Air conditioning
S540A Cruise control
S556A Outdoor temperature indicator
S675 Sound system
S925A Dummy SALAPA

Modificari:

Exterior:
• Revopsire integrala
• Faruri semnale stopuri noi echipate cu leduri Osram
• Chedere noi
• Embleme noi
• Jante noi Japan Racing
• Anvelope vara Federal 595 RSR semi slick
• Evacuare custom cap coada
• Pachet M complet plus overfendere

Interior:
• Scaunele originale si bancheta spate au fost inlocuite cu 2 scaune sport Slide textil
• Fetele de usi volanul plafonul si plansa de bord imbracate in alcantara
• Volan OMP
• Roll Cage OMP
• Ceasuri indicatoare: presiune ulei, temperatura ulei, bar turbo, raport aer combustibil etc

Mecanica:
• Kit suspensie sport reglabila D2 Racing
• Bara de rigidizare fata reglabila si spate fixa
• Kit complet bucsi suspensie PowerFlex

Motor:

Kit Set Turbo Custom:
1. Intercooler 600x300x76 cooltec highflow 76mm in out 700HP plus flow
2. Pompa de combustibil pentru debit marit
3. Set de decompresie
4. Sistem de evacuare 3 inch
5. Al doilea sistem de evacuare Ypipe 2x76
6. Filtru mare de aer K&N
7. AFR Boss piulita din otel inoxidabil M18x1 pentru senzor de oxigen cu banda larga
8. Banda termica din titan de 20 de metri pentru burlan sistem de evacuare colectoare
9. Conducta flexibila de evacuare din otel inoxidabil Powerflex
10. Valva externa de 60 mm de inalta calitate pregatita pentru amplificare 0.5 pana la 2.5 bar
11. Banda termica pentru turbo
12. Turbo GT .82 800HP flow
13. Ambreiaj dublu 1000Nm
14. Sistem de conducte de admisie
15. VBands 2x3 inch 76mm otel inoxidabil
16. T Clamps din otel inoxidabil
17. Flansa inox pentru evacuare turbo
18. Garnituri de evacuare turbo
19. Turbo sistem de ulei de motor
20. MBC controller de crestere manuala EBC optiuni
21. 6 bujii NGK sport cu ecartament reglat corespunzator
22. 6 injectoare Siemens Deka 630cc originale debut 800CP
23. ECU Ecumaster plus map sensors
24. Senzor EGT plus manometru
25. Senzor boost plus manometru
26. Senzor temperatura ulei plus manometru
27. Silicon negru pentru sistemul de admisie
28. 6 metri silicon vacuum 4mm pentru wastegate blow off map sensors boost gauge
29. Set de stifturi K64spec M10 stage2 pentru capul motorului
30. Colector de otel de stabilizare personalizata Highflow debut 550CP testat flansa de 10mm fara probleme de retropresiune
31. Flansa turbo a sistemului de ulei
32. Sistem de ulei turbo
33. Material din otel inoxidabil pentru sistemul de admisie si evacuare

Motor 2.5 M50B25 cu interne schimbate, care ruleaza exclusiv pe benzina de 100 si ulei 10w60 Race
Kit overfendere plus kit M Tech 2 original
Rezervor si surgetank cu 2 pompe si traseu
Turbo Turboworks cu traseu aluminiu si intercooler, evacuare custom
ECU Megasquirt, boost controller, ceasuri suplimentare boost si ulei
Ambreiaj bidisc capabil 1000 cai 1000Nm
Cardan si LSD Quaife custom
Bucsi Powerflex
Suspensie reglabila D2 Racing, bara rigidizare reglabila fata plus fixa spate
Rollcage facut la SYL Garage
Jante Japan Racing si anvelope semislick
Scaune si volan sport Slide

Omologat rutier cu RAR si ITP

Prețul pentru schimbare este de 39.999€ Sunt dispus să schimb cu un SUV sau o limuzină din 2018 și mai nou.

Mașina este în stare perfectă. Nu trebuie să schimb nimic. Fac asta pentru că plec din România și îmi doresc un SUV sau o mașină de lux pentru o călătorie lungă.

Vă rog, fără oferte prostești și pierderi de timp, mașina este la mine, nu mă grăbesc să o vând și creșterea investiției.
ID: 293700524

Contactează vânzătorul

Unknown

Pe OLX din octombrie 2025

Activ pe 07 decembrie 2025

xxx xxx xxx

Localitate

Descarca aplicatia pentru telefonul tau