Postat Azi la 13:35
BMW E92 335i | N54B30 | Manual | 380 CP WPP Performance
13 900 lei
Persoana fizica
Serie sasiu (VIN): WBAW71000PG13898
Model: Seria 3
Capacitate motor: 2 979 cm³
Putere: 380 CP
Combustibil: Benzina
Caroserie: Coupe
Rulaj: 205 000 km
Culoare: Negru
An de fabricatie: 2007
Numar de usi: 2
Stare: Utilizat
Cutie de viteze: Manuala
Volan: Partea stanga
Inmatriculat/Neimatriculat: Inmatriculat
Descriere
BMW E92 335i
* An fabricație: 2007
* Motorizare: 3.0 benzină TwinTurbo N54B30
* Cutie manuală 6+1 trepte
* 380 CP Stage 1 WPP Performance
* 205.000 km
* Pret: 13900 Euro
Opțiuni:
• Keyless Go & Keyless Entry
• Faruri Bi-Xenon cu funcție Cornering
• Sistem audio Hi-Fi (cel mai bun sistem audio de pe E92)
• Interior piele crem
• DTC
• Volan reglabil și multifuncțional
• Aprindere automată a farurilor de întâlnire
• Senzori de ploaie
• Jante aliaj BMW R17
• Dublu Climatronic
• Scaune cu reglaj electric
În vara anului 2023 am început să caut modelul exact pe care mi-l doream: un BMW E92 335i, cu transmisie manuală și tracțiune spate. La acel moment, nu era niciun exemplar postat pe OLX sau pe alte site-uri din România, existau doar modele xDrive sau automate.
Am căutat în toată Europa și am găsit această mașină în Belgia. Am discutat cu proprietarul, care mi-a trimis poze și videoclipuri cu mașina, deoarece insistam să o conduc înapoi în România.
Mi-a spus că a schimbat turbinele în urmă cu 6 luni, mi le-a arătat pe cele vechi (care aveau o ușoară bătaie), și că în rest nu a avut nicio problemă cu mașina. La acel moment, avea aproximativ 190.000 km. Părea în regulă. Am adus-o în România, însă cauciucurile erau foarte uzate, așa că le-am înlocuit pe toate 4 cu Michelin CrossClimate 2.
Ulterior, observând că unul dintre discurile de frână începea să se ovalizeze, iar plăcuțele erau uzate, am decis să schimb toate cele 4 discuri și plăcuțe pentru a avea totul nou.
Având acest N54, știind de ce este capabil, am vrut să îi măresc puțin puterea, fără să stresez motorul. Am căutat mai mulți tuneri din București, iar după mai multe opinii, am decis să îi contactez pe cei de la WPP Performance.
Inițial, nu voiau să se ocupe deoarece este un model care, în general, nu rămâne stock, credeau că are mulți km, etc. Le-am spus despre mașină, câți km are și că este complet stock, și mi-au spus că pot să o aduc și, dacă funcționează în parametrii optimi, pot sa se ocupe de ea. Au pus-o pe tester și nu a apărut nicio eroare.
După soft, pe dyno a scos 380 HP, imediat am simțit complet diferit mașina, pedala de accelerație era mult mai responsive. Mi-au recomandat să schimb bujiile dacă nu le-am schimbat până atunci și să bag doar benzină premium (de când am cumpărat-o am folosit doar benzină de 100 de la OMW). I-am schimbat bujiile și totul a fost în regulă.
În tot acest timp, la viteze de peste 160–180 km/h, începea să se audă un zgomot puternic de aer. Am discutat cu mai mulți și toți mi-au spus că sigur este de la chedere. Mi-a fost recomandat să o duc la reprezentanță pentru a le schimba cu unele noi. Am facut o programare la reprezentanța BMW din Militari, iar dupa ce au schimbat chederele, zgomotul acela a dispărut complet.
În prezent, funcționează impecabil, fără niciun fel de problemă. Am avut grijă de această mașină cu gândul că o voi păstra foarte mult timp, însă, din motive personale, este acum de vânzare.
* An fabricație: 2007
* Motorizare: 3.0 benzină TwinTurbo N54B30
* Cutie manuală 6+1 trepte
* 380 CP Stage 1 WPP Performance
* 205.000 km
* Pret: 13900 Euro
Opțiuni:
• Keyless Go & Keyless Entry
• Faruri Bi-Xenon cu funcție Cornering
• Sistem audio Hi-Fi (cel mai bun sistem audio de pe E92)
• Interior piele crem
• DTC
• Volan reglabil și multifuncțional
• Aprindere automată a farurilor de întâlnire
• Senzori de ploaie
• Jante aliaj BMW R17
• Dublu Climatronic
• Scaune cu reglaj electric
În vara anului 2023 am început să caut modelul exact pe care mi-l doream: un BMW E92 335i, cu transmisie manuală și tracțiune spate. La acel moment, nu era niciun exemplar postat pe OLX sau pe alte site-uri din România, existau doar modele xDrive sau automate.
Am căutat în toată Europa și am găsit această mașină în Belgia. Am discutat cu proprietarul, care mi-a trimis poze și videoclipuri cu mașina, deoarece insistam să o conduc înapoi în România.
Mi-a spus că a schimbat turbinele în urmă cu 6 luni, mi le-a arătat pe cele vechi (care aveau o ușoară bătaie), și că în rest nu a avut nicio problemă cu mașina. La acel moment, avea aproximativ 190.000 km. Părea în regulă. Am adus-o în România, însă cauciucurile erau foarte uzate, așa că le-am înlocuit pe toate 4 cu Michelin CrossClimate 2.
Ulterior, observând că unul dintre discurile de frână începea să se ovalizeze, iar plăcuțele erau uzate, am decis să schimb toate cele 4 discuri și plăcuțe pentru a avea totul nou.
Având acest N54, știind de ce este capabil, am vrut să îi măresc puțin puterea, fără să stresez motorul. Am căutat mai mulți tuneri din București, iar după mai multe opinii, am decis să îi contactez pe cei de la WPP Performance.
Inițial, nu voiau să se ocupe deoarece este un model care, în general, nu rămâne stock, credeau că are mulți km, etc. Le-am spus despre mașină, câți km are și că este complet stock, și mi-au spus că pot să o aduc și, dacă funcționează în parametrii optimi, pot sa se ocupe de ea. Au pus-o pe tester și nu a apărut nicio eroare.
După soft, pe dyno a scos 380 HP, imediat am simțit complet diferit mașina, pedala de accelerație era mult mai responsive. Mi-au recomandat să schimb bujiile dacă nu le-am schimbat până atunci și să bag doar benzină premium (de când am cumpărat-o am folosit doar benzină de 100 de la OMW). I-am schimbat bujiile și totul a fost în regulă.
În tot acest timp, la viteze de peste 160–180 km/h, începea să se audă un zgomot puternic de aer. Am discutat cu mai mulți și toți mi-au spus că sigur este de la chedere. Mi-a fost recomandat să o duc la reprezentanță pentru a le schimba cu unele noi. Am facut o programare la reprezentanța BMW din Militari, iar dupa ce au schimbat chederele, zgomotul acela a dispărut complet.
În prezent, funcționează impecabil, fără niciun fel de problemă. Am avut grijă de această mașină cu gândul că o voi păstra foarte mult timp, însă, din motive personale, este acum de vânzare.
ID: 293804284
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx