Postat 11 noiembrie 2025
BMW E46, din 2003, stare mecanică foarte bună
22 000 lei
Prețul e negociabil
Persoana fizica
Serie sasiu (VIN): WBAAY710X0CJ67501
Model: Seria 3
Capacitate motor: 1 995 cm³
Putere: 143 CP
Combustibil: Benzina
Caroserie: Berlina
Rulaj: 252 000 km
Culoare: Negru
An de fabricatie: 2003
Numar de usi: 5
Stare: Utilizat
Cutie de viteze: Manuala
Volan: Partea stanga
Inmatriculat/Neimatriculat: Inmatriculat
Descriere
Maşina funcţionează ca una nouă, am cumpărat-o de la un prieten în martie 2024 şi am îngrijit-o ca pe sfintele moaşte:
- ambreiaj schimbat în 2024;
- distribuţia schimbată în 2024, la 225.000 km;
- rulmenţi noi;
- discuri noi;
- tobă nouă;
- amortizoare motor puse în 2025;
- consumabile noi puse în 2024;
- anvelope noi puse în 2024;
- sonda din baia de ulei schimbată şi filetul de la buşon reparat în 2025;
- nu are pierderi de ulei, nu miroase a benzină (decât dacă bagi nasul în rezervor), nu urlă;
- maşina are două chei (una e făcută în 2024);
- baterie nouă, pusă în 2024;
- două bobine de inducţie noi, puse în ianuarie 2025 (celelalte două păreau încă bune);
- două sonde lambda schimbate în 2024;
- catalizatorul curăţat în 2024 (ăsta nu-i meritul meu, l-a rezolvat tovarăşul de la care am luat maşina);
- ITP valabil până în martie 2026, taxa plătită pe 2025;
Ca experienţă de condus, nota e 10 din zece, în opinia mea, toţi colegii/clienţii pe care i-am plimbat în dreapta s-au minunat ce bine merge maşina.
Nu tremură în mers, nu scoate zgomote dubioase, accelerează foarte bine, cutia de viteză se mişcă impecabil.
Aerul condiţionat îţi face dinţii să pocnească de frig vara şi îţi oferă saună pe roţi iarna.
Farurile sunt xenon, le-am polişat recent chiar eu (asta e, atât s-a putut).
Prietenul de la care am cumpărat BMW-ul are un depozit întreg cu piese de schimb pentru maşina asta şi înţeleg că le oferă la preţuri super avantajoase, vă fac lipeala.
Probleme de care ştiu:
Trei pete mici de rugină, chederul de la parbriz care e scopt şi interiorul, care ar avea nevoie de ceva atenţie.
Centurile de siguranţă din spate NU au "belt buckle", cum i s-o spune în română. Am aflat şi eu în august, când s-a urcat prima dată cineva pe bancheta din spate.
Radioul are antena făcută harakiri, eu am folosit un Bluetooth care şi-a făcut treaba (pot să-l las în maşină).
Negociez, dar nu las prea mult, pentru că maşina are piese noi în ea, puse în ultimul an, de peste două mii de euro.
Subliniez că NU sunt "samsar de maşini", asta e maşina mea, cu care am făcut 22.500 de kilometri din aprilie 2024 până în septembrie 2025, a mers ca un vis, dar îmi cumpăr una nouă şi aia e.
Doresc să păstrez numerele de înmatriculare.
Vă rog scrieţi, nu sunaţi, pentru că adesea nu pot răspunde la telefon.
- ambreiaj schimbat în 2024;
- distribuţia schimbată în 2024, la 225.000 km;
- rulmenţi noi;
- discuri noi;
- tobă nouă;
- amortizoare motor puse în 2025;
- consumabile noi puse în 2024;
- anvelope noi puse în 2024;
- sonda din baia de ulei schimbată şi filetul de la buşon reparat în 2025;
- nu are pierderi de ulei, nu miroase a benzină (decât dacă bagi nasul în rezervor), nu urlă;
- maşina are două chei (una e făcută în 2024);
- baterie nouă, pusă în 2024;
- două bobine de inducţie noi, puse în ianuarie 2025 (celelalte două păreau încă bune);
- două sonde lambda schimbate în 2024;
- catalizatorul curăţat în 2024 (ăsta nu-i meritul meu, l-a rezolvat tovarăşul de la care am luat maşina);
- ITP valabil până în martie 2026, taxa plătită pe 2025;
Ca experienţă de condus, nota e 10 din zece, în opinia mea, toţi colegii/clienţii pe care i-am plimbat în dreapta s-au minunat ce bine merge maşina.
Nu tremură în mers, nu scoate zgomote dubioase, accelerează foarte bine, cutia de viteză se mişcă impecabil.
Aerul condiţionat îţi face dinţii să pocnească de frig vara şi îţi oferă saună pe roţi iarna.
Farurile sunt xenon, le-am polişat recent chiar eu (asta e, atât s-a putut).
Prietenul de la care am cumpărat BMW-ul are un depozit întreg cu piese de schimb pentru maşina asta şi înţeleg că le oferă la preţuri super avantajoase, vă fac lipeala.
Probleme de care ştiu:
Trei pete mici de rugină, chederul de la parbriz care e scopt şi interiorul, care ar avea nevoie de ceva atenţie.
Centurile de siguranţă din spate NU au "belt buckle", cum i s-o spune în română. Am aflat şi eu în august, când s-a urcat prima dată cineva pe bancheta din spate.
Radioul are antena făcută harakiri, eu am folosit un Bluetooth care şi-a făcut treaba (pot să-l las în maşină).
Negociez, dar nu las prea mult, pentru că maşina are piese noi în ea, puse în ultimul an, de peste două mii de euro.
Subliniez că NU sunt "samsar de maşini", asta e maşina mea, cu care am făcut 22.500 de kilometri din aprilie 2024 până în septembrie 2025, a mers ca un vis, dar îmi cumpăr una nouă şi aia e.
Doresc să păstrez numerele de înmatriculare.
Vă rog scrieţi, nu sunaţi, pentru că adesea nu pot răspunde la telefon.
ID: 292540768
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx