Postat 29 iunie 2025
BMW e30 coupe 318i NFL 1987
4 500 €
Prețul e negociabil
Persoana fizica
Serie sasiu (VIN): WBAAK510X09743770
Model: Seria 3
Capacitate motor: 1 766 cm³
Putere: 89 CP
Combustibil: Benzina
Caroserie: Coupe
Rulaj: 200 000 km
An de fabricatie: 1987
Numar de usi: 2
Stare: Utilizat
Cutie de viteze: Manuala
Volan: Partea stanga
Inmatriculat/Neimatriculat: Inmatriculat
Descriere
Pret in euro - 4500€ - negociabil
Trebuie luata pe platforma pentru ca nu mai are ITP si nici asigurare
BMW 318i coupe
An productie 1987
Reconditionat pe parte de rugina de mine personal (nu este lucrare de profesionist, dar nici nu mai exista riscul sa scoti calcaiul prin podea daca apesi ambreiajul mai tare) La pedalier pe ambele parti era complet mancata de rugina, am reconstruit dupa forma de fabrica, aplicat mastic pensulabil si 3 straturi de teroson, pentru protectie, iar ca test de rezistenta am ridicat masina pe cric direct de la pedalier, din acel “patrat” de fabrica si s-a ridicat fara probleme. Celelalte puncte de ridicare pe cric sunt solide, am ridicat-o de cel putin 40 de ori ca sa lucrez la ea si nu a dat niciun semn, niciun sunet cum ca ar ceda ceva prin praguri.
Revopsita in culoarea originala - saturnblau
Punte cu discuri fata spate - daca apas mai agresiv frana se blocheaza rotile, deci franarea este buna. Nu are ABS.
Mecanica noua (brate fata, bielete, bucse)
Suspensie reglabila noua
Saboti si cablu frana de mana noi - tine asa cum ar trebui
Motor 1.8 m43b18i (cel original era cel m10 pe carburație, insa era spart, asa ca am vrut sa schimb tot cu un 1.8, dar ceva mai nou si mai fiabil - cat sa pot merge linistit cu masina, nu sa o alerg)
Servodirectie - volanul se simte similar cu un bmw e90 ca greutate si nu are joc deloc in caseta
Faruri noi cu lupa - Depo
Instalatia electrica in interior a fost refacuta, aranjata corespunzator sub bord
Bateria este Caranda, cumparata in 2023 de noua - locatia bateriei este in fata
Volan cu adaptor quick release NRG D1 SPEC II dar se da si cu volanul original
Jante Japan Racing JR9 in 2 latimi pe 15”
Am si jantele originale pe 14”, le dau la pachet cu masina
Se vinde cu fiscal, impozitul este platit pe 2025
Masina a stat din 2023 pentru ca nu am avut si nu mai am in prezent timp de ea, de aceea se si vinde
Intentia mea cu aceasta masina a fost sa ma plimb cu ea, insa am reusit sa fac asta doar de cateva ori din cauza timpului limitat, asa ca ar fi pacat ca in continuare sa stea degeaba
Ce ar mai trebui facut la ea:
- montata sonda lambda (o am cumparata) pe evacuarea masinii care este adaptata de la motor m43 la evacuarea stoc de e30. (adica galeria este de m43 iar restul evacuarii este de e30, fara nicio gaura pentru sonda. Se poate face foarte usor la oricine se ocupa de evacuari si sunt sigur ca stie despre ce e vorba)
- plafonul a fost dat jos (era cel de material) si nu am mai apucat sa il fac
- bordul este crapat
- montat (daca se vrea) un short shifter (de metal, luat de la raceshop) - se da cu tot cu masina - a costat on jur de 1000 lei
- trim-urile exterioare (cele cromate) trebuie revopsite sau colantate pentru ca a sarit vopseaua de pe ele
- cele doua lumini din interior trebuie montate, de preferat unele noi pentru ca cele vechi sunt deja casante si ingalbenite
- montat contactul la loc (l-am scos ca sa il leg la panoul de butoane cu start stop si nu am mai apucat)
Am si scaunele originale dar au stat afara si sunt in stare proasta, deci trebuie retapitate si reconditionate cu burete nou
Trebuie luata pe platforma pentru ca nu mai are ITP si nici asigurare
BMW 318i coupe
An productie 1987
Reconditionat pe parte de rugina de mine personal (nu este lucrare de profesionist, dar nici nu mai exista riscul sa scoti calcaiul prin podea daca apesi ambreiajul mai tare) La pedalier pe ambele parti era complet mancata de rugina, am reconstruit dupa forma de fabrica, aplicat mastic pensulabil si 3 straturi de teroson, pentru protectie, iar ca test de rezistenta am ridicat masina pe cric direct de la pedalier, din acel “patrat” de fabrica si s-a ridicat fara probleme. Celelalte puncte de ridicare pe cric sunt solide, am ridicat-o de cel putin 40 de ori ca sa lucrez la ea si nu a dat niciun semn, niciun sunet cum ca ar ceda ceva prin praguri.
Revopsita in culoarea originala - saturnblau
Punte cu discuri fata spate - daca apas mai agresiv frana se blocheaza rotile, deci franarea este buna. Nu are ABS.
Mecanica noua (brate fata, bielete, bucse)
Suspensie reglabila noua
Saboti si cablu frana de mana noi - tine asa cum ar trebui
Motor 1.8 m43b18i (cel original era cel m10 pe carburație, insa era spart, asa ca am vrut sa schimb tot cu un 1.8, dar ceva mai nou si mai fiabil - cat sa pot merge linistit cu masina, nu sa o alerg)
Servodirectie - volanul se simte similar cu un bmw e90 ca greutate si nu are joc deloc in caseta
Faruri noi cu lupa - Depo
Instalatia electrica in interior a fost refacuta, aranjata corespunzator sub bord
Bateria este Caranda, cumparata in 2023 de noua - locatia bateriei este in fata
Volan cu adaptor quick release NRG D1 SPEC II dar se da si cu volanul original
Jante Japan Racing JR9 in 2 latimi pe 15”
Am si jantele originale pe 14”, le dau la pachet cu masina
Se vinde cu fiscal, impozitul este platit pe 2025
Masina a stat din 2023 pentru ca nu am avut si nu mai am in prezent timp de ea, de aceea se si vinde
Intentia mea cu aceasta masina a fost sa ma plimb cu ea, insa am reusit sa fac asta doar de cateva ori din cauza timpului limitat, asa ca ar fi pacat ca in continuare sa stea degeaba
Ce ar mai trebui facut la ea:
- montata sonda lambda (o am cumparata) pe evacuarea masinii care este adaptata de la motor m43 la evacuarea stoc de e30. (adica galeria este de m43 iar restul evacuarii este de e30, fara nicio gaura pentru sonda. Se poate face foarte usor la oricine se ocupa de evacuari si sunt sigur ca stie despre ce e vorba)
- plafonul a fost dat jos (era cel de material) si nu am mai apucat sa il fac
- bordul este crapat
- montat (daca se vrea) un short shifter (de metal, luat de la raceshop) - se da cu tot cu masina - a costat on jur de 1000 lei
- trim-urile exterioare (cele cromate) trebuie revopsite sau colantate pentru ca a sarit vopseaua de pe ele
- cele doua lumini din interior trebuie montate, de preferat unele noi pentru ca cele vechi sunt deja casante si ingalbenite
- montat contactul la loc (l-am scos ca sa il leg la panoul de butoane cu start stop si nu am mai apucat)
Am si scaunele originale dar au stat afara si sunt in stare proasta, deci trebuie retapitate si reconditionate cu burete nou
ID: 288019778
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx